Klopt, zo stabiel en veerkrachtig is dit vrij nieuw opgebouwde elftal, zelfs blessures brengt de club niet in problemen, top werk van Arne Slot die ik toch als regisseur zie van dit succesquote:Op zondag 2 april 2023 17:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Had dat echt nooit verwacht. Dacht dat dit een opbouwjaar zou worden en dat we volgend jaar mee zouden doen om de 2 CL plekken. Maar eerlijk is eerlijk; we zijn gewoon een stuk sterker dan PSV en Ajax dit seizoen.
Zit wel diep bij Feyenoord.quote:Op zondag 2 april 2023 18:16 schreef fetX het volgende:
Erg mooi dat directe concurrent Twente inmiddels op 16 punten is gezet
Ik niet.. voor de winterstop had ik nog het gevoel 'ik heb niks met deze ploeg' Maar Slot heeft het hoog drukzetten er daarna snel ingekregen. In de huidige vorm moet je Ajax eigenlijk ook gewoon pakken woensdag, maar bekervoetbal is onvoorspelbaar.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef Cupfighter het volgende:
Wie had dit voor het seizoen durven te zeggen zeg, nu 8 punten los op de concurrentie
Ajax en PSV gaan nog wel punten verspelen, dus we kunnen ons een uitglijdertje veroorloven.quote:Op zondag 2 april 2023 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:
acht punten is acht punten
maar die acht punten hadden we ook bij het vorige kampioenschap
je moet gewoon nog kei kei keihard werken, zeker nog met die europese wedstrijden en de beker
maar het zou echt een schande zijn met dit programma
Echte kenners zagen dit al in de voorbereiding.quote:Op zondag 2 april 2023 18:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik niet.. voor de winterstop had ik nog het gevoel 'ik heb niks met deze ploeg' Maar Slot heeft het hoog drukzetten er daarna snel ingekregen. In de huidige vorm moet je Ajax eigenlijk ook gewoon pakken woensdag, maar bekervoetbal is onvoorspelbaar.
Komt allemaal omdat Vlap zichzelf niet is. Aldus Jans.quote:Op zondag 2 april 2023 18:16 schreef fetX het volgende:
Erg mooi dat directe concurrent Twente inmiddels op 16 punten is gezet
FEYENOORDquote:Op zondag 2 april 2023 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een mooi team hebben we ook.
Dat Geertruida Bijlow Timber etc het veld op komen met dat spandoek sterker door strijd voor een 15 jarige jeugd speler met kanker mooi man en dan de hele selectie achter dat spandoek.
Mooie club supporten we toch.
Wel begrijpelijk als met het vertrek van Toornstra, Til, Dessers, Linssen, Sinisterra etc. eigenlijk alle smaakmakers uit de groep werden gehaald. Maar ik denk dat ik dit elftal qua personality eigenlijk nog leuker vind.quote:Op zondag 2 april 2023 18:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik niet.. voor de winterstop had ik nog het gevoel 'ik heb niks met deze ploeg'
toornstra had na het kampioenschap echt geen fuk meer bij Feyenoord wat te zoekenquote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk als met het vertrek van Toornstra, Til, Dessers, Linssen, Sinisterra etc. eigenlijk alle smaakmakers uit de groep werden gehaald. Maar ik denk dat ik dit elftal qua personality eigenlijk nog leuker vind.
Beiden mooie elftallen. Voor de winterstop was er genoeg kritiek maar Slot heeft magere spelers (Wieffer, Paixao, Wellenreuter, Hartmann, zelfs Danilo) binnen de kortste keren in uitstekende spelers veranderd. Tegelijkertijd hebben we de potentie van bijvoorbeeld een Hancko en Gimenez wellicht wat onderschat, dat zijn echt briljante aankopen geweest.quote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk als met het vertrek van Toornstra, Til, Dessers, Linssen, Sinisterra etc. eigenlijk alle smaakmakers uit de groep werden gehaald. Maar ik denk dat ik dit elftal qua personality eigenlijk nog leuker vind.
Tot Ajax uit zei je dat voor tijdens en na iedere wedstrijd.quote:Op zondag 2 april 2023 19:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beiden mooie elftallen. Voor de winterstop was er genoeg kritiek maar Slot heeft magere spelers (Wieffer, Paixao, Wellenreuter, Hartmann, zelfs Danilo) binnen de kortste keren in uitstekende spelers veranderd. Tegelijkertijd hebben we de potentie van bijvoorbeeld een Hancko en Gimenez wellicht wat onderschat, dat zijn echt briljante aankopen geweest.
Daardoor krijg je er ook steeds meer mee. Voor de winter was het vaak moeizaam en ook tegen veel matige tegenstanders.
Nee, het is bij echt geen draaien bij die 7-1 op Shaktar. Dat was geweldig.quote:Op zondag 2 april 2023 19:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tot Ajax uit zei je dat voor tijdens en na iedere wedstrijd.
Naja voor mij niet, waarbij ik wel moet zeggen dat de ploeg van vorig seizoen misschien wel mijn favoriete ploeg ooit was.quote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van de huidige selectie dan die van vorig jaar met Til, Dessers en Linssen. 93 of 99 mijn favoriete ploeg ooit denk ikquote:Op zondag 2 april 2023 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja voor mij niet, waarbij ik wel moet zeggen dat de ploeg van vorig seizoen misschien wel mijn favoriete ploeg ooit was.
Sloeg toen ook al nergens op. Voornamelijk talenten en dat is echt anders dan matige spelers.quote:Op zondag 2 april 2023 19:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tot Ajax uit zei je dat voor tijdens en na iedere wedstrijd.
Beide ploegen vind ik tof, maar de huidige ploeg heeft iets meer 'grinta'.. knokken tot de laatste seconde voor een goed resultaat. Dat vind ik mooi om te zien.quote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Voor mij is dat denk ik 2002.quote:Op zondag 2 april 2023 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van de huidige selectie dan die van vorig jaar met Til, Dessers en Linssen. 93 of 99 mijn favoriete ploeg ooit denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |