FEYENOORDquote:Op zondag 2 april 2023 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een mooi team hebben we ook.
Dat Geertruida Bijlow Timber etc het veld op komen met dat spandoek sterker door strijd voor een 15 jarige jeugd speler met kanker mooi man en dan de hele selectie achter dat spandoek.
Mooie club supporten we toch.
Wel begrijpelijk als met het vertrek van Toornstra, Til, Dessers, Linssen, Sinisterra etc. eigenlijk alle smaakmakers uit de groep werden gehaald. Maar ik denk dat ik dit elftal qua personality eigenlijk nog leuker vind.quote:Op zondag 2 april 2023 18:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik niet.. voor de winterstop had ik nog het gevoel 'ik heb niks met deze ploeg'
toornstra had na het kampioenschap echt geen fuk meer bij Feyenoord wat te zoekenquote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk als met het vertrek van Toornstra, Til, Dessers, Linssen, Sinisterra etc. eigenlijk alle smaakmakers uit de groep werden gehaald. Maar ik denk dat ik dit elftal qua personality eigenlijk nog leuker vind.
Beiden mooie elftallen. Voor de winterstop was er genoeg kritiek maar Slot heeft magere spelers (Wieffer, Paixao, Wellenreuter, Hartmann, zelfs Danilo) binnen de kortste keren in uitstekende spelers veranderd. Tegelijkertijd hebben we de potentie van bijvoorbeeld een Hancko en Gimenez wellicht wat onderschat, dat zijn echt briljante aankopen geweest.quote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk als met het vertrek van Toornstra, Til, Dessers, Linssen, Sinisterra etc. eigenlijk alle smaakmakers uit de groep werden gehaald. Maar ik denk dat ik dit elftal qua personality eigenlijk nog leuker vind.
Tot Ajax uit zei je dat voor tijdens en na iedere wedstrijd.quote:Op zondag 2 april 2023 19:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beiden mooie elftallen. Voor de winterstop was er genoeg kritiek maar Slot heeft magere spelers (Wieffer, Paixao, Wellenreuter, Hartmann, zelfs Danilo) binnen de kortste keren in uitstekende spelers veranderd. Tegelijkertijd hebben we de potentie van bijvoorbeeld een Hancko en Gimenez wellicht wat onderschat, dat zijn echt briljante aankopen geweest.
Daardoor krijg je er ook steeds meer mee. Voor de winter was het vaak moeizaam en ook tegen veel matige tegenstanders.
Nee, het is bij echt geen draaien bij die 7-1 op Shaktar. Dat was geweldig.quote:Op zondag 2 april 2023 19:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tot Ajax uit zei je dat voor tijdens en na iedere wedstrijd.
Naja voor mij niet, waarbij ik wel moet zeggen dat de ploeg van vorig seizoen misschien wel mijn favoriete ploeg ooit was.quote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van de huidige selectie dan die van vorig jaar met Til, Dessers en Linssen. 93 of 99 mijn favoriete ploeg ooit denk ikquote:Op zondag 2 april 2023 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja voor mij niet, waarbij ik wel moet zeggen dat de ploeg van vorig seizoen misschien wel mijn favoriete ploeg ooit was.
Sloeg toen ook al nergens op. Voornamelijk talenten en dat is echt anders dan matige spelers.quote:Op zondag 2 april 2023 19:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tot Ajax uit zei je dat voor tijdens en na iedere wedstrijd.
Beide ploegen vind ik tof, maar de huidige ploeg heeft iets meer 'grinta'.. knokken tot de laatste seconde voor een goed resultaat. Dat vind ik mooi om te zien.quote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Voor mij is dat denk ik 2002.quote:Op zondag 2 april 2023 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van de huidige selectie dan die van vorig jaar met Til, Dessers en Linssen. 93 of 99 mijn favoriete ploeg ooit denk ik
Die hype was grappig maar een goed elftal?quote:Op zondag 2 april 2023 19:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volg voetbal pas bewust sinds 2006, maar het elftal met Guidetti vond ik ook erg leuk destijds.
Qua binding die ik met ze voelde in elk geval. Waren echt leuke jonge jongens, maar misschien is dat gewoon iets subjectiefs.quote:Op zondag 2 april 2023 19:36 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die hype was grappig maar een goed elftal?
Ik weet nog dat ik op varkenoord tegen een vriend 'nou nog even een maandje aan elkaar laten wennen dan' zei toen we daar 7-0 op de broek kregen van Kopenhagenquote:Op zondag 2 april 2023 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echte kenners zagen dit al in de voorbereiding.
Iedereen in PANIEK destijds.quote:Op zondag 2 april 2023 19:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik op varkenoord tegen een vriend 'nou nog even een maandje aan elkaar laten wennen dan' zei toen we daar 7-0 op de broek kregen van Kopenhagen
Moet wel zeggen dat je toen al wel de potentie zag; hij deed het als enige prima. Nooit begrepen voor het zo lang duurde voor hij een kans kreeg. Maar wat een verschil met toen. Arend heeft echt wonderen verricht.quote:Op zondag 2 april 2023 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iedereen in PANIEK destijds.
Alleen Wieffer speelde toen van het huidige elftal.
Mwah, vorig seizoen had toch wat meer uitgesproken kerrekters, de namen die jij noemt maar ook Malacia, Senesi, Sinisterra, de Toorn en natuurlijk Geert, Bijlow en Trauner die er nu nog zijn. Deze ploeg is dan toch wel ietsje saaier puur als je daar naar kijkt.quote:Op zondag 2 april 2023 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van de huidige selectie dan die van vorig jaar met Til, Dessers en Linssen. 93 of 99 mijn favoriete ploeg ooit denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |