2 n.S.b.F (haha nsb)quote:
Had dat echt nooit verwacht. Dacht dat dit een opbouwjaar zou worden en dat we volgend jaar mee zouden doen om de 2 CL plekken. Maar eerlijk is eerlijk; we zijn gewoon een stuk sterker dan PSV en Ajax dit seizoen.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef Cupfighter het volgende:
Wie had dit voor het seizoen durven te zeggen zeg, nu 8 punten los op de concurrentie
Ik ben er nog niet aan toe om Geertruida te laten gaan. Maar ik bereid me alvast voor en gun hem die nieuwe stap ook wel.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Die moet je nu gewoon gaan verkopen voor 30-35 miljoen. Met het CL geld erbij en de waarschijnlijke verkoop van Geertruida 15-20 miljoen moet je echt hele prima vervangers kunnen halen.
@Cocoquote:Op zondag 2 april 2023 17:10 schreef bbuddybb het volgende:
[ afbeelding ]
De combover van deze held is geniaal.
Houden kan ook maar dan ga je er volgend jaar wel beduidend minder voor krijgen. Ben er nu wel voorstander van om even wat geld te harken voor die twee spelers + CL gelden.quote:Op zondag 2 april 2023 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet aan toe om Geertruida te laten gaan. Maar ik bereid me alvast voor en gun hem die nieuwe stap ook wel.
Ja, dat denk ik ook. Iets te goed om te laten lopen.quote:Op zondag 2 april 2023 17:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap die kritiek wel, maar het gaat ook om de wat langere termijn en deze jongen verkoop je echt heel makkelijk met winst. Als je het kunt betalen zonder teveel moeite; altijd doen.
Klopt, zo stabiel en veerkrachtig is dit vrij nieuw opgebouwde elftal, zelfs blessures brengt de club niet in problemen, top werk van Arne Slot die ik toch als regisseur zie van dit succesquote:Op zondag 2 april 2023 17:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Had dat echt nooit verwacht. Dacht dat dit een opbouwjaar zou worden en dat we volgend jaar mee zouden doen om de 2 CL plekken. Maar eerlijk is eerlijk; we zijn gewoon een stuk sterker dan PSV en Ajax dit seizoen.
Zit wel diep bij Feyenoord.quote:Op zondag 2 april 2023 18:16 schreef fetX het volgende:
Erg mooi dat directe concurrent Twente inmiddels op 16 punten is gezet
Ik niet.. voor de winterstop had ik nog het gevoel 'ik heb niks met deze ploeg' Maar Slot heeft het hoog drukzetten er daarna snel ingekregen. In de huidige vorm moet je Ajax eigenlijk ook gewoon pakken woensdag, maar bekervoetbal is onvoorspelbaar.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef Cupfighter het volgende:
Wie had dit voor het seizoen durven te zeggen zeg, nu 8 punten los op de concurrentie
Ajax en PSV gaan nog wel punten verspelen, dus we kunnen ons een uitglijdertje veroorloven.quote:Op zondag 2 april 2023 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:
acht punten is acht punten
maar die acht punten hadden we ook bij het vorige kampioenschap
je moet gewoon nog kei kei keihard werken, zeker nog met die europese wedstrijden en de beker
maar het zou echt een schande zijn met dit programma
Echte kenners zagen dit al in de voorbereiding.quote:Op zondag 2 april 2023 18:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik niet.. voor de winterstop had ik nog het gevoel 'ik heb niks met deze ploeg' Maar Slot heeft het hoog drukzetten er daarna snel ingekregen. In de huidige vorm moet je Ajax eigenlijk ook gewoon pakken woensdag, maar bekervoetbal is onvoorspelbaar.
Komt allemaal omdat Vlap zichzelf niet is. Aldus Jans.quote:Op zondag 2 april 2023 18:16 schreef fetX het volgende:
Erg mooi dat directe concurrent Twente inmiddels op 16 punten is gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |