NEC was echt matig gisteren. Jammer want PSV was ook niet bijzonder.quote:Op zondag 2 april 2023 16:32 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Helaas tegen mijn NEC gisteren niet bepaald
No way. PSV, AZ én Twente? De Eagles zijn al moeilijk! (Met alle respect voor Go Ahead)quote:Op zondag 2 april 2023 16:30 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog minder, ik zie Ajax niet alles winnen
De enige die niet matig was in die wedstrijd was Tannane, twee wonderschone goals maar het mocht niet baten.quote:Op zondag 2 april 2023 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
NEC was echt matig gisteren. Jammer want PSV was ook niet bijzonder.
Daarom, je staat 8 punten voor en ze krijgen inderdaad die tegenstanders nog dus het moet heel gek lopen wil je geen kampioen worden.quote:Op zondag 2 april 2023 16:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
No way. PSV, AZ én Twente? De Eagles zijn al moeilijk! (Met alle respect voor Go Ahead)
(Dit is dus de reden dat ik Idrissi niet zou halen @hhh38 )quote:Op zondag 2 april 2023 16:33 schreef fetX het volgende:
Nog 1 keer dan:
Paixao![]()
Wat speelde hij goed zeg. Had meerdere assists moeten hebben vandaag.
Dubbele bezetting@quote:Op zondag 2 april 2023 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
(Dit is dus de reden dat ik Idrissi niet zou halen @:hhh38 )
Zou imo wel grappig zijn om kampioen te worden tegen de egeltjes... De onneembare vesting voor amsterdammersquote:
Eigenlijk slaat het toch nergens op om miljoenen stuk te slaan op Idrissi terwijl je Paixao al hebt?quote:Op zondag 2 april 2023 16:33 schreef fetX het volgende:
Nog 1 keer dan:
Paixao![]()
Wat speelde hij goed zeg. Had meerdere assists moeten hebben vandaag.
Nwah. Ik ben net als Arne wel pro-Idrissi.quote:Op zondag 2 april 2023 16:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Liever een andere halen. Maar goed, zolang het maar niet meer dan 3 miljoen is.
Je hebt ze allebei hard nodig.quote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eigenlijk slaat het toch nergens op om miljoenen stuk te slaan op Idrissi terwijl je Paixao al hebt?
Ja, het is nog wat ruw, maar het talent is overduidelijk en hij moet aankomend seizoen gewoon je vaste linksbuiten worden.
Met elf spelers red je het inderdaad niet.quote:
Volgend jaar Paixao vaste linksbuiten en back-up (talent) halen. Steengoede rechtsbuiten halen met Ali als back-up. Genottelijke aanval.quote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eigenlijk slaat het toch nergens op om miljoenen stuk te slaan op Idrissi terwijl je Paixao al hebt?
Ja, het is nog wat ruw, maar het talent is overduidelijk en hij moet aankomend seizoen gewoon je vaste linksbuiten worden.
Gefeliciteerd kameraadquote:Op zondag 2 april 2023 16:48 schreef Scrummie het volgende:
Wat heerlijk dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Hahaha
Smerige aftandse tering Higler en Manschot, lekker voor jullie.
Jij ook ouwe reus. We hadden wel gelijk wat betreft het lastige potje overigens. Terwijl we wel beter waren.quote:
Wij zitten er zelden naast maat. Gevoelgenot.quote:Op zondag 2 april 2023 16:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij ook ouwe reus. We hadden wel gelijk wat betreft het lastige potje overigens. Terwijl we wel beter waren.
Jaaaaalalaaaalaaaaalalaa jaalaaala jaaaalaaalaaquote:Op zondag 2 april 2023 16:55 schreef WethouderHekking het volgende:
Jammer dat Cock van der Palm niet meer kan meemaken dat zijn Feyenoordlied na zoveel jaren nog zo populair is.
Ik krijg het ook niet uit m,n kop
We moeten blij zijn dat ie--denk ik--nog een seizoen aanblijft als trainert.quote:Op zondag 2 april 2023 16:57 schreef Haringkop het volgende:
De geboorte van Arne Slot is een grotere historische gebeurtenis dan de geboorte van Jezus Christus.
![]()
![]()
Sluit me hier wel bij aan eigenlijk. In mei 2021 was de club bijna dood en nu kampioen.quote:Op zondag 2 april 2023 16:57 schreef Haringkop het volgende:
De geboorte van Arne Slot is een grotere historische gebeurtenis dan de geboorte van Jezus Christus.
![]()
![]()
Zeker. En wie wat de EL nog gaat brengen als we per ongeluk Roma uitschakelen.quote:Op zondag 2 april 2023 16:56 schreef De_Pel het volgende:
Het potje tegen Ajax wordt zowaar nog interessant nu.
Kampioenschap is natuurlijk beduidend belangrijker, zeker financieel, maar nu dat toch al vrijwel in de pocket is, zou de dubbel natuurlijk wel lekker zijn
Dat potje gaat nu juist enorm leven bij mij.quote:Op zondag 2 april 2023 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat een wedstrijd tegen Ajax in de halve finale van de beker echt to-taal niet leeft.
Uiteraard moet je voor Zerrouki gaan. Ook al blijft Kokcu (hopelijk) nog een seizoen.quote:Op zondag 2 april 2023 17:02 schreef F.M.D. het volgende:
Zou graag nog steeds graag Zerrouki zien komen, een verdedigend sterke nummer 6. Wieffer doet het meer dan prima als 6 maar verdedigend ben ik niet overtuigd van hem, zoals vandaag bij die 1-1 moet hij adequaat ingrijpen maar laat 't gewoon na.
Eens.quote:Op zondag 2 april 2023 17:03 schreef fetX het volgende:
Szymanski wel gewoon halen hoor. Die verkoop je met gemak voor minstens het dubbele.
Eensquote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Orrie nu niet gaat, gaat ie nooit meer.quote:Op zondag 2 april 2023 17:04 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Uiteraard moet je voor Zerrouki gaan. Ook al blijft Kokcu (hopelijk) nog een seizoen.
Wel wat flauw na 1 minder potje van Wieffer die het gewoon geweldig doet. Zerrouki halen kan prima hoor, zolang het niet voor 10 miljoen is want dat is echt teveel.quote:Op zondag 2 april 2023 17:02 schreef F.M.D. het volgende:
Zou nog steeds graag Zerrouki zien komen, een verdedigend sterke nummer 6. Wieffer doet het meer dan prima als 6 maar verdedigend ben ik niet overtuigd van hem, zoals vandaag bij die 1-1 moet hij adequaat ingrijpen maar laat het gewoon na.
We leven in het jaar 44 n.S.quote:Op zondag 2 april 2023 16:57 schreef Haringkop het volgende:
![]()
![]()
Die moet je nu gewoon gaan verkopen voor 30-35 miljoen. Met het CL geld erbij en de waarschijnlijke verkoop van Geertruida 15-20 miljoen moet je echt hele prima vervangers kunnen halen.quote:Op zondag 2 april 2023 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Orrie nu niet gaat, gaat ie nooit meer.
Ik vind nog altijd dat het hem te veel tijd kost om te draaien naar zijn goede been. Dat gaat tegen echt sterke tegenstanders je opbreken. Maar indien mogelijk zou ik wel de koopoptie lichten inderdaad. Lijkt mij een vrij veilige investering.quote:Op zondag 2 april 2023 17:03 schreef fetX het volgende:
Szymanski wel gewoon halen hoor. Die verkoop je met gemak voor minstens het dubbele.
Ik zou voor Geertruida een stuk meer vragen eigenlijk.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Die moet je nu gewoon gaan verkopen voor 30-35 miljoen. Met het CL geld erbij en de waarschijnlijke verkoop van Geertruida 15-20 miljoen moet je echt hele prima vervangers kunnen halen.
Snap die kritiek wel, maar het gaat ook om de wat langere termijn en deze jongen verkoop je echt heel makkelijk met winst. Als je het kunt betalen zonder teveel moeite; altijd doen.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind nog altijd dat het hem te veel tijd kost om te draaien naar zijn goede been. Dat gaat tegen echt sterke tegenstanders je opbreken. Maar indien mogelijk zou ik wel de koopoptie lichten inderdaad. Lijkt mij een vrij veilige investering.
Als je het zo zegt klinkt toch vrij bijzonder in mijn oren. 2 spelers verkopen en je hebt gewoon 50-70 miljoen binnen.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Die moet je nu gewoon gaan verkopen voor 30-35 miljoen. Met het CL geld erbij en de waarschijnlijke verkoop van Geertruida 15-20 miljoen moet je echt hele prima vervangers kunnen halen.
Voor een speler van 10 miljoen mag hij inderdaad wel iets constanter spelen en zou hij er eigenlijk met kop en schouders boven uit moeten steken. Zo'n kans van vanmiddag moet er dan eigenlijk ook gewoon in.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind nog altijd dat het hem te veel tijd kost om te draaien naar zijn goede been. Dat gaat tegen echt sterke tegenstanders je opbreken. Maar indien mogelijk zou ik wel de koopoptie lichten inderdaad. Lijkt mij een vrij veilige investering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |