NEC was echt matig gisteren. Jammer want PSV was ook niet bijzonder.quote:Op zondag 2 april 2023 16:32 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Helaas tegen mijn NEC gisteren niet bepaald
No way. PSV, AZ én Twente? De Eagles zijn al moeilijk! (Met alle respect voor Go Ahead)quote:Op zondag 2 april 2023 16:30 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog minder, ik zie Ajax niet alles winnen
De enige die niet matig was in die wedstrijd was Tannane, twee wonderschone goals maar het mocht niet baten.quote:Op zondag 2 april 2023 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
NEC was echt matig gisteren. Jammer want PSV was ook niet bijzonder.
Daarom, je staat 8 punten voor en ze krijgen inderdaad die tegenstanders nog dus het moet heel gek lopen wil je geen kampioen worden.quote:Op zondag 2 april 2023 16:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
No way. PSV, AZ én Twente? De Eagles zijn al moeilijk! (Met alle respect voor Go Ahead)
(Dit is dus de reden dat ik Idrissi niet zou halen @hhh38 )quote:Op zondag 2 april 2023 16:33 schreef fetX het volgende:
Nog 1 keer dan:
Paixao![]()
Wat speelde hij goed zeg. Had meerdere assists moeten hebben vandaag.
Dubbele bezetting@quote:Op zondag 2 april 2023 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
(Dit is dus de reden dat ik Idrissi niet zou halen @:hhh38 )
Zou imo wel grappig zijn om kampioen te worden tegen de egeltjes... De onneembare vesting voor amsterdammersquote:
Eigenlijk slaat het toch nergens op om miljoenen stuk te slaan op Idrissi terwijl je Paixao al hebt?quote:Op zondag 2 april 2023 16:33 schreef fetX het volgende:
Nog 1 keer dan:
Paixao![]()
Wat speelde hij goed zeg. Had meerdere assists moeten hebben vandaag.
Nwah. Ik ben net als Arne wel pro-Idrissi.quote:Op zondag 2 april 2023 16:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Liever een andere halen. Maar goed, zolang het maar niet meer dan 3 miljoen is.
Je hebt ze allebei hard nodig.quote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eigenlijk slaat het toch nergens op om miljoenen stuk te slaan op Idrissi terwijl je Paixao al hebt?
Ja, het is nog wat ruw, maar het talent is overduidelijk en hij moet aankomend seizoen gewoon je vaste linksbuiten worden.
Met elf spelers red je het inderdaad niet.quote:
Volgend jaar Paixao vaste linksbuiten en back-up (talent) halen. Steengoede rechtsbuiten halen met Ali als back-up. Genottelijke aanval.quote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eigenlijk slaat het toch nergens op om miljoenen stuk te slaan op Idrissi terwijl je Paixao al hebt?
Ja, het is nog wat ruw, maar het talent is overduidelijk en hij moet aankomend seizoen gewoon je vaste linksbuiten worden.
Gefeliciteerd kameraadquote:Op zondag 2 april 2023 16:48 schreef Scrummie het volgende:
Wat heerlijk dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Hahaha
Smerige aftandse tering Higler en Manschot, lekker voor jullie.
Jij ook ouwe reus. We hadden wel gelijk wat betreft het lastige potje overigens. Terwijl we wel beter waren.quote:
Wij zitten er zelden naast maat. Gevoelgenot.quote:Op zondag 2 april 2023 16:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij ook ouwe reus. We hadden wel gelijk wat betreft het lastige potje overigens. Terwijl we wel beter waren.
Jaaaaalalaaaalaaaaalalaa jaalaaala jaaaalaaalaaquote:Op zondag 2 april 2023 16:55 schreef WethouderHekking het volgende:
Jammer dat Cock van der Palm niet meer kan meemaken dat zijn Feyenoordlied na zoveel jaren nog zo populair is.
Ik krijg het ook niet uit m,n kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |