Dombo maakte zich destijds geen enkele zorgen:quote:Op zondag 2 april 2023 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iedereen in PANIEK destijds.
Alleen Wieffer speelde toen van het huidige elftal.
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan ga ik het maar zeggen nu.
Feyenoord Landskampioen 22/23.
Ik loop er niet mee te koop zoals user Scrummie dit wel telkens doet.quote:Op zondag 2 april 2023 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo maakte zich destijds geen enkele zorgen:
[..]
Hoorde op Rijnmond dat Feyenoord nog nooit een triple (kampion, beker & europese prijs) heeft gehaald... Mooi seizoen om dat te gaan proberenquote:Op zondag 2 april 2023 16:56 schreef De_Pel het volgende:
Het potje tegen Ajax wordt zowaar nog interessant nu.
Kampioenschap is natuurlijk beduidend belangrijker, zeker financieel, maar nu dat toch al vrijwel in de pocket is, zou de dubbel natuurlijk wel lekker zijn
Oh Arnequote:Op zondag 2 april 2023 20:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoorde op Rijnmond dat Feyenoord nog nooit een triple (kampion, beker & europese prijs) heeft gehaald... Mooi seizoen om dat te gaan proberen
quote:Op zondag 2 april 2023 20:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoorde op Rijnmond dat Feyenoord nog nooit een triple (kampion, beker & europese prijs) heeft gehaald... Mooi seizoen om dat te gaan proberen
Hij viel toen uit bij Lazio ook prima in.quote:Op zondag 2 april 2023 19:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat je toen al wel de potentie zag; hij deed het als enige prima. Nooit begrepen voor het zo lang duurde voor hij een kans kreeg. Maar wat een verschil met toen. Arend heeft echt wonderen verricht.
Senesi en Sinisterra waren voor ons geweldige spelers. Maar het waren voor mij geen spelers die een team echt konden oppeppen. Daar zorgden Linssen, Til, Toornstra, Malacia en Dessers meer voor. Hancko heeft die passie een stuk meer dan Senesi. Daarnaast vind ik vooral dat arrogante van Gimenez geweldig om te zien. Kokcu, Geertruida, Jahanbakhsh en Hartman en af en toe de Pool voor de pit. De mix dit jaar is echt geweldig.quote:Op zondag 2 april 2023 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vorig seizoen had toch wat meer uitgesproken kerrekters, de namen die jij noemt maar ook Malacia, Senesi, Sinisterra, de Toorn en natuurlijk Geert, Bijlow en Trauner die er nu nog zijn. Deze ploeg is dan toch wel ietsje saaier puur als je daar naar kijkt.
Maar goed het zou mij mijn reet roesten als dit de meest succesvolle ploeg in een jaar of vijftig blijkt en daar begint het wel op te lijken.
Ik vind dat Gimenez ook die pit heeft..winnaarsmentaliteit. Ik ergerde mij een tijdje terug nog vaak omdat hij makkelijke kansen te vaak miste (zoals Ajax thuis). Maar inmiddels denk ik dat we met zijn 21 jaar goud in handen hebben. Die wordt nog een stuk beter.quote:Op zondag 2 april 2023 20:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Senesi en Sinisterra waren voor ons geweldige spelers. Maar het waren voor mij geen spelers die een team echt konden oppeppen. Daar zorgden Linssen, Til en Dessers meer voor. Hancko heeft die passie een stuk meer dan Senesi. Daarnaast vind ik vooral dat arrogante van Gimenez geweldig om te zien. Kokcu, Geertruida, Jahanbakhsh en Hartman en af en toe de Pool voor de pit. De mix dit jaar is echt geweldig.
Feyenoord heeft nu al 70 procent van de transferrechten toch? Mocht er toch een topclub komen.quote:Op zondag 2 april 2023 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind dat Gimenez ook die pit heeft..winnaarsmentaliteit. Ik ergerde mij een tijdje terug nog vaak omdat hij makkelijke kansen te vaak miste (zoals Ajax thuis). Maar inmiddels denk ik dat we met zijn 21 jaar goud in handen hebben. Die wordt nog een stuk beter.
Hancko de passie meer dan Senesi en Gimenez arrogant?quote:Op zondag 2 april 2023 20:20 schreef CR7 het volgende:
Hancko heeft die passie een stuk meer dan Senesi. Daarnaast vind ik vooral dat arrogante van Gimenez geweldig om te zien.
Wellicht ben ik in de war, maar ik zie Senesi juist als een hele kalme speler. Hoe Hancko bij elke goal helemaal losgaat zag ik niet zo vaak bij Senesi. Niet dat het ene beter is dan de andere ofzo..quote:Op zondag 2 april 2023 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hancko de passie meer dan Senesi en Gimenez arrogant?
Das toch echt iets wat ik precies andersom zie.
Ik zou toch wel wat teleurgesteld zijn als we de bekerfinale niet halen. Zou toch moeten lukken tegen een kwakkelend Ajax.quote:Op zondag 2 april 2023 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
Het zijn maar 7 clubs in de historie van het voetbal gelukt..... Ajax, Barcelona, Bayern München, Celtic, Internazionale, Manchester United en PSV.
bijna een onmogelijk prestatie. Je mag tevreden zijn met 1 prijs dit seizoen. De landstitel.
Ja, maar dat interesseert me nietsquote:Op zondag 2 april 2023 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
Het zijn maar 7 clubs in de historie van het voetbal gelukt..... Ajax, Barcelona, Bayern München, Celtic, Internazionale, Manchester United en PSV.
bijna een onmogelijk prestatie. Je mag tevreden zijn met 1 prijs dit seizoen. De landstitel.
Wordt een heerlijke pot denk ik. Alles is anders dit seizoen.quote:Op zondag 2 april 2023 20:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik zou toch wel wat teleurgesteld zijn als we de bekerfinale niet halen. Zou toch moeten lukken tegen een kwakkelend Ajax.
Maar ja, wedstrijd op zichen hunnie zullen alles zetten op het feit dat ze deze wedstrijd moeten winnen om toch nog een prijs binnen te slepen.
quote:Op zondag 2 april 2023 20:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik zou toch wel wat teleurgesteld zijn als we de bekerfinale niet halen. Zou toch moeten lukken tegen een kwakkelend Ajax.
Maar ja, wedstrijd op zichen hunnie zullen alles zetten op het feit dat ze deze wedstrijd moeten winnen om toch nog een prijs binnen te slepen.
proberen moet je altijdquote:Op zondag 2 april 2023 20:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, maar dat interesseert me nietsGewoon proberen en kijken hoe ver je komt
Verwacht eigenlijk sowieso niet dat Slot nog een jaar gaat blijven. Hij kan het na dit seizoen denk ik alleen maar minder doen en ik denk dat hij dat idee ook heeft en dus op z'n hoogtepunt en met een prijs wil vertrekken.quote:Op zondag 2 april 2023 20:51 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Slot is fan van De Zerbi dus mocht het uiteindelijk zover komen, dan is het makkelijk instappen voor hem bij die club; qua voetbal hoeft zou hij dan kunnen voortborduren op dit seizoen. Doen het overigens ook prima in de PL.
Ik vrees voor het ergste.
Wel opmerkelijk:
De trainer heeft een clausule in zijn contract staan waardoor hij aankomende zomer voor enkele miljoenen kan vertrekken uit De Kuip. Details over de clausule zijn niet bekend gemaakt, maar is alleen aankomende zomer van kracht.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-denkt-ook-aan-slot
Zou ik echt onbegrijpelijk vinden, er komt wel wat beters dan Brighton. Nietszeggend clubje.quote:Op zondag 2 april 2023 20:51 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Slot is fan van De Zerbi dus mocht het uiteindelijk zover komen, dan is het makkelijk instappen voor hem bij die club; qua voetbal hoeft zou hij dan kunnen voortborduren op dit seizoen. Doen het overigens ook prima in de PL.
Ik vrees voor het ergste.
Wel opmerkelijk:
De trainer heeft een clausule in zijn contract staan waardoor hij aankomende zomer voor enkele miljoenen kan vertrekken uit De Kuip. Details over de clausule zijn niet bekend gemaakt, maar is alleen aankomende zomer van kracht.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-denkt-ook-aan-slot
Dan begrijp ik je beterquote:Op zondag 2 april 2023 20:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wellicht ben ik in de war, maar ik zie Senesi juist als een hele kalme speler. Hoe Hancko bij elke goal helemaal losgaat zag ik niet zo vaak bij Senesi. Niet dat het ene beter is dan de andere ofzo..
Met arrogante bedoel ik meer hoe hij de balletjes op het arrogante af er soms inlepelt. Niet de ballen vol op de pantoffel (want die gaan bij hem het stadion uit) maar gewoon achteloos erin schieten. Zie o.a. de goals tegen Shakthar, Ajax en vandaag dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |