abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 april 2023 @ 20:00:04 #251
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_208634629
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Iedereen in PANIEK destijds.

Alleen Wieffer speelde toen van het huidige elftal.
Dombo maakte zich destijds geen enkele zorgen:

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan ga ik het maar zeggen nu.

Feyenoord Landskampioen 22/23.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_208634646
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dombo maakte zich destijds geen enkele zorgen:
[..]

Ik loop er niet mee te koop zoals user Scrummie dit wel telkens doet.
pi_208634717
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 16:56 schreef De_Pel het volgende:
Het potje tegen Ajax wordt zowaar nog interessant nu.

Kampioenschap is natuurlijk beduidend belangrijker, zeker financieel, maar nu dat toch al vrijwel in de pocket is, zou de dubbel natuurlijk wel lekker zijn :)
Hoorde op Rijnmond dat Feyenoord nog nooit een triple (kampion, beker & europese prijs) heeft gehaald... Mooi seizoen om dat te gaan proberen :D
pi_208634740
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:08 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Hoorde op Rijnmond dat Feyenoord nog nooit een triple (kampion, beker & europese prijs) heeft gehaald... Mooi seizoen om dat te gaan proberen :D
Oh Arne
pi_208634798
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:08 schreef RvLaak het volgende:

[..]
:)

Het zijn maar 7 clubs in de historie van het voetbal gelukt..... Ajax, Barcelona, Bayern München, Celtic, Internazionale, Manchester United en PSV.

bijna een onmogelijk prestatie. Je mag tevreden zijn met 1 prijs dit seizoen. De landstitel.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 2 april 2023 @ 20:16:38 #256
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_208634816
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:53 schreef Cara het volgende:

[..]
Moet wel zeggen dat je toen al wel de potentie zag; hij deed het als enige prima. Nooit begrepen voor het zo lang duurde voor hij een kans kreeg. Maar wat een verschil met toen. Arend heeft echt wonderen verricht. _O_
Hij viel toen uit bij Lazio ook prima in.
pi_208634855
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mwah, vorig seizoen had toch wat meer uitgesproken kerrekters, de namen die jij noemt maar ook Malacia, Senesi, Sinisterra, de Toorn en natuurlijk Geert, Bijlow en Trauner die er nu nog zijn. Deze ploeg is dan toch wel ietsje saaier puur als je daar naar kijkt.

Maar goed het zou mij mijn reet roesten als dit de meest succesvolle ploeg in een jaar of vijftig blijkt en daar begint het wel op te lijken.
Senesi en Sinisterra waren voor ons geweldige spelers. Maar het waren voor mij geen spelers die een team echt konden oppeppen. Daar zorgden Linssen, Til, Toornstra, Malacia en Dessers meer voor. Hancko heeft die passie een stuk meer dan Senesi. Daarnaast vind ik vooral dat arrogante van Gimenez geweldig om te zien. Kokcu, Geertruida, Jahanbakhsh en Hartman en af en toe de Pool voor de pit. De mix dit jaar is echt geweldig.
  zondag 2 april 2023 @ 20:21:11 #258
448392 Epistaxiophobia
Queen Obscene
pi_208634873
Ik mis Jens wel. Niet zozeer op het veld maar had hem graag op de coolsingel gezien
pi_208634879
Arend begon toen met broeden.

Hij ging schuiven.

En uiteindelijk heeft ie het opgelost.

Ongekend.

Fenomenaal.

Oh Arne.
pi_208634906
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:20 schreef CR7 het volgende:

[..]
Senesi en Sinisterra waren voor ons geweldige spelers. Maar het waren voor mij geen spelers die een team echt konden oppeppen. Daar zorgden Linssen, Til en Dessers meer voor. Hancko heeft die passie een stuk meer dan Senesi. Daarnaast vind ik vooral dat arrogante van Gimenez geweldig om te zien. Kokcu, Geertruida, Jahanbakhsh en Hartman en af en toe de Pool voor de pit. De mix dit jaar is echt geweldig.
Ik vind dat Gimenez ook die pit heeft..winnaarsmentaliteit. Ik ergerde mij een tijdje terug nog vaak omdat hij makkelijke kansen te vaak miste (zoals Ajax thuis). Maar inmiddels denk ik dat we met zijn 21 jaar goud in handen hebben. Die wordt nog een stuk beter.
pi_208634917
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik vind dat Gimenez ook die pit heeft..winnaarsmentaliteit. Ik ergerde mij een tijdje terug nog vaak omdat hij makkelijke kansen te vaak miste (zoals Ajax thuis). Maar inmiddels denk ik dat we met zijn 21 jaar goud in handen hebben. Die wordt nog een stuk beter.
Feyenoord heeft nu al 70 procent van de transferrechten toch? Mocht er toch een topclub komen.
  zondag 2 april 2023 @ 20:26:07 #262
474254 GurneyIsBestOke
pi_208634924
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 20:20 schreef CR7 het volgende:
Hancko heeft die passie een stuk meer dan Senesi. Daarnaast vind ik vooral dat arrogante van Gimenez geweldig om te zien.
Hancko de passie meer dan Senesi en Gimenez arrogant?

Das toch echt iets wat ik precies andersom zie.
pi_208635037
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hancko de passie meer dan Senesi en Gimenez arrogant?

Das toch echt iets wat ik precies andersom zie.
Wellicht ben ik in de war, maar ik zie Senesi juist als een hele kalme speler. Hoe Hancko bij elke goal helemaal losgaat zag ik niet zo vaak bij Senesi. Niet dat het ene beter is dan de andere ofzo..

Met arrogante bedoel ik meer hoe hij de balletjes op het arrogante af er soms inlepelt. Niet de ballen vol op de pantoffel (want die gaan bij hem het stadion uit) maar gewoon achteloos erin schieten. Zie o.a. de goals tegen Shakthar, Ajax en vandaag dus.
pi_208635038
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het zijn maar 7 clubs in de historie van het voetbal gelukt..... Ajax, Barcelona, Bayern München, Celtic, Internazionale, Manchester United en PSV.

bijna een onmogelijk prestatie. Je mag tevreden zijn met 1 prijs dit seizoen. De landstitel.
Ik zou toch wel wat teleurgesteld zijn als we de bekerfinale niet halen. Zou toch moeten lukken tegen een kwakkelend Ajax.
Maar ja, wedstrijd op zich :7 en hunnie zullen alles zetten op het feit dat ze deze wedstrijd moeten winnen om toch nog een prijs binnen te slepen.
pi_208635055
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja, maar dat interesseert me niets :P Gewoon proberen en kijken hoe ver je komt :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2023 20:41:24 ]
pi_208635134
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:39 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Ik zou toch wel wat teleurgesteld zijn als we de bekerfinale niet halen. Zou toch moeten lukken tegen een kwakkelend Ajax.
Maar ja, wedstrijd op zich :7 en hunnie zullen alles zetten op het feit dat ze deze wedstrijd moeten winnen om toch nog een prijs binnen te slepen.
Wordt een heerlijke pot denk ik. Alles is anders dit seizoen.
pi_208635186
twitter

Slot is fan van De Zerbi dus mocht het uiteindelijk zover komen, dan is het makkelijk instappen voor hem bij die club; qua voetbal zou hij dan kunnen voortborduren op dit seizoen. Doen het overigens ook prima in de PL.

Ik vrees voor het ergste. :{

Wel opmerkelijk:

De trainer heeft een clausule in zijn contract staan waardoor hij aankomende zomer voor enkele miljoenen kan vertrekken uit De Kuip. Details over de clausule zijn niet bekend gemaakt, maar is alleen aankomende zomer van kracht.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-denkt-ook-aan-slot
  zondag 2 april 2023 @ 20:53:28 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208635200
WIJ WORDEN KAMPIOEN
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208635205
Ik zou het echt vreemd vinden als Slot na dit seizoen zou vertrekken

Hij haalt van den Belt....

Dat is puur op voorspraak van hem gekomen

Als slot vertrekt kan van den Belt ook net zo goed weer een andere club zoeken...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_208635232
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:39 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:40 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Ja, maar dat interesseert me niets :P Gewoon proberen en kijken hoe ver je komt :P
proberen moet je altijd

de dubbel is altijd mogeljk

maar woensdag is zo een wedstrijd die alle kanten kan opgaan..

020 moet

zij moeten moeten moeten om nog wat van het seizoen te maken
pi_208635233
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:51 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]

Slot is fan van De Zerbi dus mocht het uiteindelijk zover komen, dan is het makkelijk instappen voor hem bij die club; qua voetbal hoeft zou hij dan kunnen voortborduren op dit seizoen. Doen het overigens ook prima in de PL.

Wel opmerkelijk:

De trainer heeft een clausule in zijn contract staan waardoor hij aankomende zomer voor enkele miljoenen kan vertrekken uit De Kuip. Details over de clausule zijn niet bekend gemaakt, maar is alleen aankomende zomer van kracht.
Verwacht eigenlijk sowieso niet dat Slot nog een jaar gaat blijven. Hij kan het na dit seizoen denk ik alleen maar minder doen en ik denk dat hij dat idee ook heeft en dus op z'n hoogtepunt en met een prijs wil vertrekken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 2 april 2023 @ 20:55:34 #272
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_208635234
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:51 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]

Slot is fan van De Zerbi dus mocht het uiteindelijk zover komen, dan is het makkelijk instappen voor hem bij die club; qua voetbal hoeft zou hij dan kunnen voortborduren op dit seizoen. Doen het overigens ook prima in de PL.

Wel opmerkelijk:

Zou ik echt onbegrijpelijk vinden, er komt wel wat beters dan Brighton. Nietszeggend clubje.

En Gimenez mogen ze hebben, als ze 70 miljoen komen brengen.
  zondag 2 april 2023 @ 20:56:01 #273
474254 GurneyIsBestOke
pi_208635241
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 20:39 schreef CR7 het volgende:

[..]
Wellicht ben ik in de war, maar ik zie Senesi juist als een hele kalme speler. Hoe Hancko bij elke goal helemaal losgaat zag ik niet zo vaak bij Senesi. Niet dat het ene beter is dan de andere ofzo..

Met arrogante bedoel ik meer hoe hij de balletjes op het arrogante af er soms inlepelt. Niet de ballen vol op de pantoffel (want die gaan bij hem het stadion uit) maar gewoon achteloos erin schieten. Zie o.a. de goals tegen Shakthar, Ajax en vandaag dus.
Dan begrijp ik je beter :)

Santi is buiten het veld juist zo ontzettend bescheiden. En terwijl Senesi juist erg veel charisma had vind ik Hancko stiekem een beetje een dooie gast. Voor zo’n waanzinnige speler valt hij eigenlijk helemaal niet zo op.
pi_208635255
Brighton kan nog CL voetbal halen. Als ze dat doen, lijkt Slot helemaal onhoudbaar, mochten ze daadwerkelijk interesse hebben.
pi_208635279
Slot.
Gaat.
Niet.
Weg.
pi_208635285
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:57 schreef bbuddybb het volgende:
Brighton kan nog CL voetbal halen. Als ze dat doen, lijkt Slot helemaal onhoudbaar, mochten ze daadwerkelijk interesse hebben.
Haalbaar is heel relatief of het een juiste stap is blijft een tweede.

Alhoewel, mogen werken met Veltman is voor iedereen een droom @Adames
pi_208635287
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dan begrijp ik je beter :)

Santi is buiten het veld juist zo ontzettend bescheiden. En terwijl Senesi juist erg veel charisma had vind ik Hancko stiekem een beetje een dooie gast. Voor zo’n waanzinnige speler valt hij eigenlijk helemaal niet zo op.
Senesi is een goede speler

Maar Hancko heeft meer de killersmentaliteit. Hij maakt ook minder fouten. Senisi ging weles de fout in laten we eerlijk zijn.

Senisi is wel een speler die ik wel terug zou halen
  zondag 2 april 2023 @ 20:59:04 #278
474254 GurneyIsBestOke
pi_208635288
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik loop er niet mee te koop zoals user Scrummie dit wel telkens doet.
Je bent een goeie gozer :). Terwijl je soms ook posts tegenkomt die ontzettend stom zijn, maar waar je desbetreffende users nooit meer over hoort. Neem dit voorbeeld:

quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 16:51 schreef hhh38 het volgende:
Higler heeft zich wel ontwikkeld tot een degelijke scheidsrechter.
Alle schaamte voorbij.
pi_208635299
Brighton. :') Nee daar geloof ik niets van voor de beste Nederlandse trainer aller tijden.
pi_208635308
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Senesi is een goede speler

Maar Hancko heeft meer de killersmentaliteit. Hij maakt ook minder fouten. Senisi ging weles de fout in laten we eerlijk zijn.

Senisi is wel een speler die ik wel terug zou halen
Geef mij maar een Hancko inderdaad.
pi_208635316
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Brighton. :') Nee daar geloof ik niets van voor de beste Nederlandse trainer aller tijden.
wat heeft hij dan gewonnen op dit moment

Cruijff is de beste nederlandse trainer allertijden...
pi_208635339
quote:
Michiel Kramer was tussen 2015 en 2018 actief bij Feyenoord en was met name in het kampioensjaar belangrijk met een aantal beslissende doelpunten. Zo scoorde hij in de absolute slotfase de gelijkmaker bij FC Utrecht (3-3) en op bezoek bij NEC de winnende (1-2).

De nu 33-jarige spits was deze week te gast bij Fresia & Milan Parkeren de Bus van ESPN en kreeg daar de vraag hoe goed de voetballer Kramer is. ''Dat vind ik moeilijk antwoorden, omdat ik niet zo graag over mezelf praat als 'de voetballer'. Maar, ik ben van niveau Feyenoord. Dat heb ik zelfs laten zien. Dat ik daar niet langer gezeten heb dan ik gedaan heb, ligt puur aan mezelf.''
Michiel Kramer..

Beste kerel, maar niet de eerste keer dat ik denk dat hij zichzelf overschat.

'Van het niveau Feyenoord'
Juist.. de statistieken van zijn carrière zeggen iets anders. En beelden van zichzelf heeft hij zeker nooit teruggezien?
pi_208635374
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
wat heeft hij dan gewonnen op dit moment

Cruijff is de beste nederlandse trainer allertijden...
Neejoh.
pi_208635380
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[..]
proberen moet je altijd

de dubbel is altijd mogeljk

maar woensdag is zo een wedstrijd die alle kanten kan opgaan..

020 moet

zij moeten moeten moeten om nog wat van het seizoen te maken
Klopt, maar ze kunnen niet eens winnen in Deventer... Denk dat Feyenoord wel een goede kans maakt woensdag.

EL gaan we zien. Heb er weinig geloof in, maar hoop doet leven, dit, dat
  zondag 2 april 2023 @ 21:05:53 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208635385

GEERTRUIDA IN HET SHIRT VAN ONS MOOIE FEYENOORD 1
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208635403
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:05 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Klopt, maar ze kunnen niet eens winnen in Deventer... Denk dat Feyenoord wel een goede kans maakt woensdag.

EL gaan we zien. Heb er weinig geloof in, maar hoop doet leven, dit, dat
Tja het is niet alsof Roma de pannen van het dak speelt.
pi_208635413
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tja het is niet alsof Roma de pannen van het dak speelt.
Ik geloof je meteen, maar zie je Feyenoord van Roma winnen?
  zondag 2 april 2023 @ 21:09:24 #288
474254 GurneyIsBestOke
pi_208635427
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 21:05 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

GEERTRUIDA IN HET SHIRT VAN ONS MOOIE FEYENOORD 1
_O-
pi_208635434
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:08 schreef RvLaak het volgende:

[..]
3x is scheepsrecht. :P

De voorgaande keren lag het allemaal maar dicht bij elkaar, dus ik zie dit serieus als een 50/50 wedstrijd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_208635435
Jahanbakhsh is na de winterstop trouwens ook prima bezig. Rechtstreeks betrokken bij 9 goals. Nog heel vaak slordig, maar ook hij speelt een belangrijke rol in dit team.
pi_208635437
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:08 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Vind het niveau van Feyenoord wel beduidend beter dan in januari en februari, denk wel 40 procent kans ofzo. (Ook met de historie van Feyenoord tegen Roma in het achterhoofd, denk dat Feyenoord revanche wil)
pi_208635470
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 16:33 schreef fetX het volgende:
Nog 1 keer dan:

Paixao _O_

Wat speelde hij goed zeg. Had meerdere assists moeten hebben vandaag.
Alleen daarom al belachelijk dat Slot iedere keer met Idrissi begint. Paixao komt veel meer dreiging, energie, nuttige ballen, voorzetten en dribbels van.
pi_208635606
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:13 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Alleen daarom al belachelijk dat Slot iedere keer met Idrissi begint. Paixao komt veel meer dreiging, energie, nuttige ballen, voorzetten en dribbels van.
Het is niet dat Paixao ze elke week in de kruising schiet. Rendement ligt ongeveer gelijk met Idrissi.
pi_208635634
quote:
De strijd om plek 2 ligt weer helemaal open.

Erg mooi.

Ook nooit gedacht dat uitgerekend Wellenreuther zo bepalend gaat zijn in het kampioenschap. Stukje Brad Jones.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 2 april 2023 @ 21:27:53 #295
474254 GurneyIsBestOke
pi_208635665
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:25 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
De strijd om plek 2 ligt weer helemaal open.

Erg mooi.

Ook nooit gedacht dat uitgerekend Wellenreuther zo bepalend gaat zijn in het kampioenschap. Stukje Brad Jones.
Al die analytici die zeiden dat het tussen Ajax, PSV en AZ zou gaan hadden toch wel gelijk
pi_208635676
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:21 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik mis Jens wel. Niet zozeer op het veld maar had hem graag op de coolsingel gezien
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 2 april 2023 @ 21:31:20 #297
268491 fetX
pi_208635709
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het is niet dat Paixao ze elke week in de kruising schiet. Rendement ligt ongeveer gelijk met Idrissi.
Paixao doet het wel iets beter en vind hem bovendien ook dreigender. Maar goed, blijft grillig.
  zondag 2 april 2023 @ 21:32:49 #298
268491 fetX
pi_208635735
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Verwacht eigenlijk sowieso niet dat Slot nog een jaar gaat blijven. Hij kan het na dit seizoen denk ik alleen maar minder doen en ik denk dat hij dat idee ook heeft en dus op z'n hoogtepunt en met een prijs wil vertrekken.
Ik heb zo’n gevoel dat hij blijft en alleen een stap wil maken naar een club met wat meer aanzien dan - met alle respect - Brighton.

@Scrummie
pi_208635766
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:32 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik heb zo’n gevoel dat hij blijft en alleen een stap wil maken naar een club met wat meer aanzien dan - met alle respect - Brighton.

@:scrummie
Ik denk dan ook dat er zich meer aansprekende clubs gaan melden deze zomer.
pi_208635776
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:21 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Jens weg blijft voor mij 1 van de hoogtepunten van dit seizoen _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')