Werken moet in je aard liggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Op vrijdag werken alleen arbeiders
Toch @:coco
Niet gekeken maar Elan is toch voor de stijging van de huizenprijzen?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
user @:elan wordt aangepakt in het woningmarkt topic
@:onlogisch
Woning kwa bouwvallen? Zoals de Kuip?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
You have now been banned from /r/feyenoordquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Woning kwa bouwvallen? Zoals de Kuip?
Feijenoordquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
You have now been banned from /r/feyenoord
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Forumbeest!quote:
quote:
Nee, daarvoor moet je een interessante voetbalclub zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:09 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk al een AZ is een parodie op een voetbalclub topic? @:onlogisch
2.90 voor een bloemkool, in wat voor wereld leven we!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Clown world.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
2.90 voor een bloemkool, in wat voor wereld leven we!!!
Idem ditoquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
@Taradoquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:08 schreef Tjacka het volgende:
@:caland @:donraja @:stevenmac
TRV / Goedkoop vliegen naar Argentinië
Vertel ons meer maat.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 01:13 schreef AFCNiels het volgende:
Volgens mij zag ik Befbekje vanavond in het Oranjetopic.
quote:
quote:
Hoeveel mensen ken jij die Lutsharel heten?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:20 schreef KingRoland het volgende:
Op wikipedia staat dat Geertruida in Rotterdam is geboren
Dat betekent dus dat ChatGPT nu daadwerkelijk echte bronnen kan genereren in plaats van bronnen die niet bestaan?quote:
Meestal werkt het in het begin nog niet perfect, maar de ontwikkeling gaat wel heel erg snel.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:51 schreef KingRoland het volgende:
ik had dat probleem toen ik aan Chatgpt vroeg of het een paper kon uitkiezen dat de invloed van AI in de finance wereld heeft onderzocht.
Tomatensoep en brood met haring en makreel.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is er weer hoor
@:Kukelecucktsju10
Net als Muskusboktor57 weer een prima naam om te kunnen taggen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zag die ava gister al in een flits voorbij komen in het Frankrijk - Nederland livetopic, genot.
Zippy ook al terug.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net als Muskusboktor57 weer een prima naam om te kunnen taggen.
Proostquote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:57 schreef KingRoland het volgende:
ik heb besloten dat ik 3 keer per week niet de tram of bus ga nemen maar lopen naar de metro. Daarnaast ga ik ook elke week kijken ik oude e-mails heb en deze kan verwijderen. Dit allemaal voor het klimaat.
Ik heb zoals je ziet stappen genomen om ook mijn steentje bij te dragen aan het klimaat, dus nu de hamvraag voor jou:quote:
Je bent een goed mens!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:57 schreef KingRoland het volgende:
ik heb besloten dat ik 3 keer per week niet de tram of bus ga nemen maar lopen naar de metro. Daarnaast ga ik ook elke week kijken ik oude e-mails heb en deze kan verwijderen. Dit allemaal voor het klimaat.
Ik heb een regenton/wand en ik loop regelmatig als ik boodschappen doe.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb zoals je ziet stappen genomen om ook mijn steentje bij te dragen aan het klimaat, dus nu de hamvraag voor jou:
Wat doe jij voor het klimaat?
Iets zegt me dat het niet botert tussen jou en Bolasie.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we met zijn alle bidden dat hij niet terugkomt!
Op die manier slijten je schoenen waardoor je weer sneller nieuwe moet kopen, das niet bepaald duurzaam he.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:57 schreef KingRoland het volgende:
Wie weet gaat hij blootsvoets.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op die manier slijten je schoenen waardoor je weer sneller nieuwe moet kopen, das niet bepaald duurzaam he.
Hij is alweer een uur of drie terugquote:
Wat een kutzooiquote:Op zondag 26 maart 2023 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij is alweer een uur of drie terug
#deleefquote:
Ik ben ook weer terug. 24 uur mogen rusten.quote:
Zomertijd vergeten. Anders was ik al een uur eerder opgestaan.quote:
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:57 schreef KingRoland het volgende:
Hoe bevalt je Netflix abonnement?quote:Op zondag 26 maart 2023 10:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zomertijd vergeten. Anders was ik al een uur eerder opgestaan.
HBOMax en ESPN. Twee weken geleden aangevraagd nog steeds niet beschikbaar.quote:
Oh dat is wel lang. Balen.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
HBOMax en ESPN. Twee weken geleden aangevraagd nog steeds niet beschikbaar.
Ja bij Ziggo. Is verder niks mis mee.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is wel lang. Balen.
Heb je nog een regulier tv abonnement?
Ah oké.quote:
Goeiemorgenquote:
Waarom nog niet beschikbaar dan? ESPN via ziggo duurt volgens mij max een uurtje nadat je het hebt aangevraagdquote:Op zondag 26 maart 2023 11:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
HBOMax en ESPN. Twee weken geleden aangevraagd nog steeds niet beschikbaar.
Geen idee. Nooit een berichtje ontvangen. Zal nog eens kijken.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom nog niet beschikbaar dan? ESPN via ziggo duurt volgens mij max een uurtje nadat je het hebt aangevraagd
Heb je het via de tv zelf aangezet of telefonisch aangevraagd?quote:Op zondag 26 maart 2023 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit een berichtje ontvangen. Zal nog eens kijken.
Goede morgen oranje nou lol noemen?quote:Op zondag 26 maart 2023 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je het via de tv zelf aangezet of telefonisch aangevraagd?
Anders gewoon ff over bellen. De lol is juist ook dat je meteen kunt gaan kijken.
Zal even bellen inderdaad, misschien iets niet helemaal lekker met je verbinding waardoor de aanvraag er niet doorheen komt.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit een berichtje ontvangen. Zal nog eens kijken.
Ik weet niet welk sleutelpuntje jij te pakken hebt, maar goeiemiddag.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede morgen oranje nou lol noemen?
Al heeft aad300 zijn haar weer pittig in de verf gezet.
2 dagen geslapen en 3 broodjes gegeten sinds ik vrijdag thuiskwam van werk.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet welk sleutelpuntje jij te pakken hebt, maar goeiemiddag.
Marokko wint van Brazilië. Niks van de wedstrijd gezien maar kennelijk kunnen zij het wel.
Ik herken er best wat mensen in die ik ontmoet heb in de regio Zutphen zoals de Twitter naam draagt.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb een topic geopend in VBL
Graag even reageren allemaal, want dit belooft een spektakel te worden
Ik ga METEEN kijkenquote:Op zondag 26 maart 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
Ik ben eigenlijk behoorlijk teleurgesteld.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
In de mensheid?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk behoorlijk teleurgesteld.
je laat mij nu wel twijfelen. Oke ik zal mijn duurzame keuzes dan heroverwegen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op die manier slijten je schoenen waardoor je weer sneller nieuwe moet kopen, das niet bepaald duurzaam he.
Naja ik had toch wel verwacht een topic over surinaamse broodjes, want daar had hij net zin in.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk behoorlijk teleurgesteld.
Wat is jouw favoriete Surinaamse broodje?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja ik had toch wel verwacht een topic over surinaamse broodjes, want daar had hij net zin in.
broodje pomquote:Op zondag 26 maart 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Surinaamse broodje?
Was je nog op tijd?quote:
Neem liever gewoon rotiquote:Op zondag 26 maart 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Surinaamse broodje?
Nee mijn vertrouwen is dusdanig laag dat dit echt niet genoeg meer is om het verder aan te tasten.quote:
Goede keuze, denk bakkeljauwquote:
Daar ben ik dan weer geen enorme fan van, wel lekker hoor maar beter bami danquote:
De dienst vandaag richtte zich op het belang van vergeving en verzoening. Benadrukte hoe belangrijk het is om elkaar te vergeven en te verzoenen, net zoals God ons altijd vergeeft.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is je het meeste bij gebleven van dit bezoek?
Denk je dat hij oranjesupporters ook vergeeft, of ziet hij die niet als mensen?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De dienst vandaag richtte zich op het belang van vergeving en verzoening. Benadrukte hoe belangrijk het is om elkaar te vergeven en te verzoenen, net zoals God ons altijd vergeeft.
daarom instituten waar individuen veel (onverdiende) macht hebben afbouwen maatquote:Op zondag 26 maart 2023 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee mijn vertrouwen is dusdanig laag dat dit echt niet genoeg meer is om het verder aan te tasten.
Ben wel blij dat ik pillen vrat in een periode dat nog lang niet iedereen aan het filmen was voor tiktok enzulks.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien is dit wat voor je!
[ twitter ]
oh sorryquote:Op zondag 26 maart 2023 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede keuze, denk bakkeljauw
[..]
Daar ben ik dan weer geen enorme fan van, wel lekker hoor maar beter bami dan
ging vorige week naar je moederquote:Op zondag 26 maart 2023 15:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ging vorige week naar Rottiedam
was wel oke
Het regent, ik verveel me de tyfusquote:Op zondag 26 maart 2023 15:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe gaat het met jullie op deze zondag?
hij heet toch donquote:Op zondag 26 maart 2023 15:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
rotiGOD
ik bestelde dat wel eens bij de broer van ron
wielrennen kijkenquote:Op zondag 26 maart 2023 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het regent, ik verveel me de tyfus
Wat doen toch al die mensen die op zondag nooit naar het stadion gaan
Ik ben geen groot fan van die sport. Al kijk ik als ware successupporter nog wel eens een zware bergetappe in de TOURquote:Op zondag 26 maart 2023 15:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wielrennen kijken
gisteren was echt genot
Ik ben ook opeens vrij, vandaag. Helemaal ontwenningsverschijnselen van de stilte.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het regent, ik verveel me de tyfus
Wat doen toch al die mensen die op zondag nooit naar het stadion gaan
Geen politie meerquote:Op zondag 26 maart 2023 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daarom instituten waar individuen veel (onverdiende) macht hebben afbouwen maat
de ambtenarij dus
grapje natuurlijk @:aivd
Hier mag jij best wat provincies aan toevoegen.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik herken er best wat mensen in die ik ontmoet heb in de regio Zutphen zoals de Twitter naam draagt.
Tijd om de Achterhoek af te stoten.
net een lekkere carbonara gemaaktquote:Op zondag 26 maart 2023 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben geen groot fan van die sport. Al kijk ik als ware successupporter nog wel eens een zware bergetappe in de TOUR
Wat is er voor wedstrijd?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wielrennen kijken
gisteren was echt genot
die heb ik op de foks nog niet opgespeld gekregenquote:Op zondag 26 maart 2023 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen politie meer
Ik wist niet dat je een Bij1-stemmer bent
Dat had ik al verwacht!quote:Op zondag 26 maart 2023 15:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die heb ik op de foks nog niet opgespeld gekregen
Dan ga ik voor Wevegem.quote:
Wat zijn je favorieten die je al wel opgespeld hebt gekregen?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die heb ik op de foks nog niet opgespeld gekregen
Mathieu? ik volg dat hele wielrennen niet. We halen er een expert bij.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
Doet die Van der Poel niet mee, of kan die er eigenlijk gewoon geen reet van?
op de een of andere manier komt het soms over alsof ik fan ben van baudetquote:Op zondag 26 maart 2023 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat zijn je favorieten die je al wel opgespeld hebt gekregen?
Ik heb nog eens op opperkleurder gestemd met de gemeenteraadsverkiezingen. Daarna nooit meer iets van hem gehoord. Echte politicusquote:Op zondag 26 maart 2023 16:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
op de een of andere manier komt het soms over alsof ik fan ben van baudet
putinpijper (we hadden er vroeger wel een hier, @:opperkleurder van het CDA) of baudetadept passen daar wel bij
lachen, maar dat hoeft niet te beginnen bij de politiequote:Op zondag 26 maart 2023 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat had ik al verwacht!
Afschaffen van de politie om institutioneel racisme te verminderen (en bovendien om geld te bezuinigen) stond serieus in het programma van hun jeugdpartij
quote:Op zondag 26 maart 2023 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb nog eens op opperkleurder gestemd met de gemeenteraadsverkiezingen. Daarna nooit meer iets van hem gehoord. Echte politicus
Mona Keizer weigerde een vraag van @Insomnia te beantwoorden. Nu zal ik dus NOOIT op het CDA stemmen.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb nog eens op opperkleurder gestemd met de gemeenteraadsverkiezingen. Daarna nooit meer iets van hem gehoord. Echte politicus
Blijkbaar mogen Braddie gifjes hier ook niet meer, dus het interesseert me geen reet meer.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:17 schreef KingRoland het volgende:
Braddie ook opeens weg en hij had 10k subs op youtube
Regios benoemen is effectiever dan hele provincies.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier mag jij best wat provincies aan toevoegen.
wtf echt?quote:Op zondag 26 maart 2023 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Blijkbaar mogen Braddie gifjes hier ook niet meer, dus het interesseert me geen reet meer.
Dat was echt topmateriaal.
-die kofferbak
-goedemorgen!
Zag die kerel op Twitch langskomen toen in de app per ongeluk aanklikte.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:17 schreef KingRoland het volgende:
Braddie ook opeens weg en hij had 10k subs op youtube
Gelukkig maar LR.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag die kerel op Twitch langskomen toen in de app per ongeluk aanklikte.
Geen idee hoeveel kijkers hij had want ik mag dan treurig zijn maar niet zo triest.
Heel Braddie kon mij niks schelen maar dat ene gifje waar hij uit zijn bed stapt was gewoon een prima gifjequote:Op zondag 26 maart 2023 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Blijkbaar mogen Braddie gifjes hier ook niet meer, dus het interesseert me geen reet meer.
Dat was echt topmateriaal.
-die kofferbak
-goedemorgen!
Hoorde wel dat jij maaltijden aan hem doneerdequote:Op zondag 26 maart 2023 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag die kerel op Twitch langskomen toen in de app per ongeluk aanklikte.
Geen idee hoeveel kijkers hij had want ik mag dan treurig zijn maar niet zo triest.
Ik heb al 2 dagen niks gegetenquote:Op zondag 26 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Problemen mee?quote:Op zondag 26 maart 2023 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoorde wel dat jij maaltijden aan hem doneerde
Des te eerder hij sterft des te beter voor de maatschappij toch?quote:Op zondag 26 maart 2023 17:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een soort sadistische vorm van onlyfans
hier schrik ik van
quote:Op zondag 26 maart 2023 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoorde wel dat jij maaltijden aan hem doneerde
Dit bekijk ik even.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen niks gegeten
Problemen mee?
Sodeju wat zeg jij. Ieder leven is waardevol! Woorden doen ertoequote:Op zondag 26 maart 2023 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Des te eerder hij sterft des te beter voor de maatschappij toch?
Goulash.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch wel vloeibaar voedsel?quote:Op zondag 26 maart 2023 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen niks gegeten
[..]
Problemen mee?
@raivloetquote:Op zondag 26 maart 2023 17:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jos uit Oss heeft een pittige mening
Ben jij pas 28 ja? Hier schrik ik van.quote:
Ik weiger te accepteren dat ik ziek ben in de hoop sneller te sterven.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Dit bekijk ik even.
Waarom eet je niks?
quote:Op zondag 26 maart 2023 17:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jos uit Oss heeft een pittige mening
Gyros, een salade.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Curry met kipquote:Op zondag 26 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooie ogen maar ik val meer op blondquote:Op zondag 26 maart 2023 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien is dit wat voor je!
[ twitter ]
En een goed gebit ook!quote:Op zondag 26 maart 2023 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooie ogen maar ik val meer op blond
Okselzweet snuiven kan volgens onderzoek helpen tegen sociale angststoornisquote:
Ik ga gelijk maar weer eens een paar gedragen sokken kopen, dat zal ook wel goed zijn!quote:Op zondag 26 maart 2023 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Okselzweet snuiven kan volgens onderzoek helpen tegen sociale angststoornis
https://www.nu.nl/wetensc(...)e-angststoornis.html
Heb jij recent nog aan iemand zijn zwetende oksels geroken?
@doubleplain had nu gelijk een sigaret opgestoken.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga gelijk maar weer eens een paar gedragen sokken kopen, dat zal ook wel goed zijn!
neverforgetquote:Op zondag 26 maart 2023 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:doubleplain had nu gelijk een sigaret opgestoken.
Waarom niet overstappen naar blootsvoets en sandalen? Jij hebt ook vast je eigen klimaatdoelen voor ‘23?quote:Op zondag 26 maart 2023 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga gelijk maar weer eens een paar gedragen sokken kopen, dat zal ook wel goed zijn!
Befjegodquote:
Heb jij nooit zweetvoeten?quote:Op zondag 26 maart 2023 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@Haags heeft misschien nog wel een paar birkenstocks voor me!quote:Op zondag 26 maart 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom niet overstappen naar blootsvoets en sandalen? Jij hebt ook vast je eigen klimaatdoelen voor ‘23?
Nee, daar heb ik geen last van.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij nooit zweetvoeten?
Dan verplaats je je als een trage pad of sport je nooit.quote:
Ik zal maar zwijgen over mijn sokken ritueel al trek jij het wel tot een bizar uiterste.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan verplaats je je als een trage pad of sport je nooit.![]()
Óf je draagt hele wijde leren schoenen.
Ik draag 2 paar sokken per dag. Ik was klimaatneutraal, zo compenseer ik het gedrag weer een beetje.
Series zijn voor nerds.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zijn jullie al ready voor SUCCESSION?
Bedankt klein konijn. Ik vergeef ruimhartig. Op de dag zelf was ik ook druk.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Series zijn voor nerds.
Gefeliciteerd nog Stijn! Te laat is beter dan nooit.
Ik wilde je net taggen dat je hard werkt en vermoedelijk een fijn fresh ritueel hanteert.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal maar zwijgen over mijn sokken ritueel al trek jij het wel tot een bizar uiterste.
quote:Op zondag 26 maart 2023 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Des te eerder hij sterft des te beter voor de maatschappij toch?
Ik ga geen sok teveel verzieken in mijn werkschoenen zeg maar.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde je net taggen dat je hard werkt en vermoedelijk een fijn fresh ritueel hanteert.
Met jarig zijn? Dat is louter positiefquote:Op zondag 26 maart 2023 20:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bedankt klein konijn. Ik vergeef ruimhartig. Op de dag zelf was ik ook druk.
Van maandag t/m vrijdag hetzelfde paar?quote:Op zondag 26 maart 2023 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga geen sok teveel verzieken in mijn werkschoenen zeg maar.
Ik zeg gewoon maar ja maar in mijn verdediging, ik zweet niet snel.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van maandag t/m vrijdag hetzelfde paar?
Zou hij zelf wel waarde aan het leven hechten gezien zijn videos?quote:
Ik ook niet, maar na sport en werk wil ik gewoon een fris sokje.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon maar ja maar in mijn verdediging, ik zweet niet snel.
Kalm aan. Welterusten.quote:
Ik kijk eerst even de laatste aflevering van vorig seizoen terug hoor.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zijn jullie al ready voor SUCCESSION?
Ik ga vanavond de eerste aflevering proberen.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kijk eerst even de laatste aflevering van vorig seizoen terug hoor.
Heel veel plezier daarmeequote:Op zondag 26 maart 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de eerste aflevering proberen.
graag verslag doenquote:Op zondag 26 maart 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de eerste aflevering proberen.
Wow, dit is niet mijn dag.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)blake-cec/index.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op zondag 26 maart 2023 21:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wow, dit is niet mijn dag.
[..]Je leeft nog, Befferd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 maart 2023 21:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wow, dit is niet mijn dag.
[..]Terugkeren op fok en een goede dag/periode beleven gaat dan ook niet hand in hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we met de belangrijkere vragen als eerste beginnen :quote:Op zondag 26 maart 2023 22:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Op een vruchtbare samenwerking!
Ze zit in een feministische fase en is nu kaal van boven en behaard van onder.quote:Op zondag 26 maart 2023 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we met de belangrijkere vragen als eerste beginnen :
Hoe is het met Rebekka?
Eindelijk de puberteit bereikt dus?quote:Op zondag 26 maart 2023 22:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze zit in een feministische fase en is nu kaal van boven en behaard van onder.
Ik doe net @Scrummie een handreiking, dan kun jij dat toch ook wel bij mij doen?quote:Op zondag 26 maart 2023 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindelijk de puberteit bereikt dus?
Sorry ik ben nog altijd boos dat je mij een westlander noemde, het zit diep.
Vermakelijk.quote:
Ik heb al 33 likes op Twitter met een mogelijk antisemitische tweet ben ik nu Feyenoordsupporter?quote:Op maandag 27 maart 2023 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vermakelijk.Jammer van het klote camerawerk.
Ook voor jou, proost.quote:Op maandag 27 maart 2023 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al 33 likes op Twitter met een mogelijk antisemitische tweet ben ik nu Feyenoordsupporter?
Ik ga meteen kijken! Potentieel geef ik je 34e ( @Zipportal @Caland ) likequote:Op maandag 27 maart 2023 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al 33 likes op Twitter met een mogelijk antisemitische tweet ben ik nu Feyenoordsupporter?
Bijna de 100 maat. Gvd gewoon viraal.quote:Op maandag 27 maart 2023 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas niet.
inmiddels 45 likes, goed... Bij dezen juich ik voor Feyenoord.
Ja, welkom bij Feyenoord. Erg verstandig om nu over te stappen gezien het naderende kampioensfeest. We verwachten je over twee weken op zondag 8 uur bij Feyenoord-RKC. In de trein wordt je geëscorteerd door een hoop leuke supporters die liedjes gaan zingen over Nouri en Berghuis, en in het stadion staan we op je te wachten met een koude frikandel en een lauwe pils.quote:Op maandag 27 maart 2023 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 27 maart 2023 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord we houwe van die clupquote:Op maandag 27 maart 2023 08:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, welkom bij Feyenoord. Erg verstandig om nu over te stappen gezien het naderende kampioensfeest. We verwachten je over twee weken op zondag 8 uur bij Feyenoord-RKC. In de trein wordt je geëscorteerd door een hoop leuke supporters die liedjes gaan zingen over Nouri en Berghuis, en in het stadion staan we op je te wachten met een koude frikandel en een lauwe pils.
Tijdens het kijken zit of sta je (afhankelijk van je vak) en hou je gewoon je bek, geen luidsprekers of debiele dansjes. Zodra we 0-1 achterkomen mopper je iets dat we tóch niet scherp zijn en dat het godverdomme nooit eens makkelijk kan met onze club. Na de late 2-1 van Kökcü krijg je een zogeheten ‘bierdouche’ en omhels je alle doorgesnoven randdebielen om je heen. Pas dan wordt er luidkeels gezongen in de Kuip, dat RKC weet weer waar het staat. Dan mag je weer naar huis na allemaal antisemitische feestliederen in de trein
Graag linkquote:Op maandag 27 maart 2023 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier werd ik enthousiast.quote:Op maandag 27 maart 2023 08:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, welkom bij Feyenoord. Erg verstandig om nu over te stappen gezien het naderende kampioensfeest. We verwachten je over twee weken op zondag 8 uur bij Feyenoord-RKC. In de trein wordt je geëscorteerd door een hoop leuke supporters die liedjes gaan zingen over Nouri en Berghuis, en in het stadion staan we op je te wachten met een koude frikandel en een lauwe pils.
Tijdens het kijken zit of sta je (afhankelijk van je vak) en hou je gewoon je bek, geen luidsprekers of debiele dansjes. Zodra we 0-1 achterkomen mopper je iets dat we tóch niet scherp zijn en dat het godverdomme nooit eens makkelijk kan met onze club. Na de late 2-1 van Kökcü krijg je een zogeheten ‘bierdouche’ en omhels je alle doorgesnoven randdebielen om je heen. Pas dan wordt er luidkeels gezongen in de Kuip, dat RKC weet weer waar het staat. Dan mag je weer naar huis na allemaal antisemitische feestliederen in de trein
Neem ons even mee naar de Ajax experiencequote:
is goedquote:Op maandag 27 maart 2023 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neem ons even mee naar de Ajax experience
prima ouwe reus. btc pumpje zou het nog mooier maken.quote:Op maandag 27 maart 2023 08:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen makker. Hoe is de leef?
Hier weinig crypto meer maat.quote:Op maandag 27 maart 2023 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
prima ouwe reus. btc pumpje zou het nog mooier maken.
Wel te laat. Maar wel wat leuks mee kunnen doenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2023 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel te laat. Maar wel wat leuks mee kunnen doen
Nu gewoon weer slaaf van het systeem. Jaaaaaaaaaa.
Nee.quote:
Oja, die onzin krijgen we natuurlijk ook weer deze weekquote:
Jawelquote:Op maandag 27 maart 2023 11:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een cronut
Zo slecht is dat nog niet.
Graag ook minstens 20 met Koningsdag.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
16 april wordt het 30 graden
Dan gaat onze wimlex naar Rotjeknor.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag ook minstens 20 met Koningsdag.
is dat jouw marathon dag of wat anders?quote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
16 april wordt het 30 graden
http://misc.classpc.nl/morningglory/comics.htmlquote:
RIP, was van ongekend niveau wat die 2 hebben gemaakt.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/wi(...)-overleden~ada9f2eb/
Wim de Bie kapot.
Geen punten
@:fetX
@:Lenny_Leonard
@:AFCNiels
Spijtig maar hoort erbij helaas.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef onlogisch het volgende:
Wim de Bie kapot.
Geen punten
Je link is dood als Wim de Bie (rip).quote:Op maandag 27 maart 2023 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
http://misc.classpc.nl/morningglory/comics.html
Blijft jammer dat ze weg zijn
Kon je niet gewoon terug naar Niek of zo?quote:Op maandag 27 maart 2023 11:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je link is dood als Wim de Bie (rip).
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kon je niet gewoon terug naar Niek of zo?
Prima naam weer makker. Hoewel ik net een beetje gewend was aan Muskusboktor57quote:Op maandag 27 maart 2023 11:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen.
Zat ook te kijken voor Ibiza in mei of zo. Kon nog wel redelijk goedkoop. Rond de 500 ppquote:Op maandag 27 maart 2023 11:46 schreef Caland het volgende:
Volgende week Ibiza, weersverwachtingen ook niet top vooralsnog. Wel een graadje of 20.
het is mij iets teveel oneloveturkquote:Op maandag 27 maart 2023 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima naam weer makker. Hoewel ik net een beetje gewend was aan Muskusboktor57
Als je niet gaat feesten zou ik dan eerder naar Lanzarote gaan ofzo. Goedkoper en garantie op mooi weer.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zat ook te kijken voor Ibiza in mei of zo. Kon nog wel redelijk goedkoop. Rond de 500 pp
quote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef onlogisch het volgende:
Wim de Bie kapot.
Geen punten
Jammer maat. Deze had je alleen wel kunnen weten.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef onlogisch het volgende:
Wim de Bie kapot.
Geen punten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat jouw marathon dag of wat anders?
Dus je komt niet op mijn verjaardagsfeestje?quote:Op maandag 27 maart 2023 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja.
Gisteren weer 30 gerend, maar mijn knie is er nu wel goed klaar mee. Daar zit nog maximaal één loopje in.
quote:Op maandag 27 maart 2023 11:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je link is dood als Wim de Bie (rip).
Ik heb dat met ene Danique. Echt mokervervelend.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je komt niet op mijn verjaardagsfeestje?
Sindskort krijg ik trouwens nonstop ene Marieke Kuyper in mijn twittertijdlijn, jullie ook? Mijn god dat mens kan enkel janken even blokkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |