Blijkbaar mogen Braddie gifjes hier ook niet meer, dus het interesseert me geen reet meer.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:17 schreef KingRoland het volgende:
Braddie ook opeens weg en hij had 10k subs op youtube
Regios benoemen is effectiever dan hele provincies.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier mag jij best wat provincies aan toevoegen.
wtf echt?quote:Op zondag 26 maart 2023 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Blijkbaar mogen Braddie gifjes hier ook niet meer, dus het interesseert me geen reet meer.
Dat was echt topmateriaal.
-die kofferbak
-goedemorgen!
Zag die kerel op Twitch langskomen toen in de app per ongeluk aanklikte.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:17 schreef KingRoland het volgende:
Braddie ook opeens weg en hij had 10k subs op youtube
Gelukkig maar LR.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag die kerel op Twitch langskomen toen in de app per ongeluk aanklikte.
Geen idee hoeveel kijkers hij had want ik mag dan treurig zijn maar niet zo triest.
Heel Braddie kon mij niks schelen maar dat ene gifje waar hij uit zijn bed stapt was gewoon een prima gifjequote:Op zondag 26 maart 2023 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Blijkbaar mogen Braddie gifjes hier ook niet meer, dus het interesseert me geen reet meer.
Dat was echt topmateriaal.
-die kofferbak
-goedemorgen!
Hoorde wel dat jij maaltijden aan hem doneerdequote:Op zondag 26 maart 2023 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag die kerel op Twitch langskomen toen in de app per ongeluk aanklikte.
Geen idee hoeveel kijkers hij had want ik mag dan treurig zijn maar niet zo triest.
Ik heb al 2 dagen niks gegetenquote:Op zondag 26 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Problemen mee?quote:Op zondag 26 maart 2023 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoorde wel dat jij maaltijden aan hem doneerde
Des te eerder hij sterft des te beter voor de maatschappij toch?quote:Op zondag 26 maart 2023 17:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een soort sadistische vorm van onlyfans
hier schrik ik van
quote:Op zondag 26 maart 2023 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoorde wel dat jij maaltijden aan hem doneerde
Dit bekijk ik even.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen niks gegeten
Problemen mee?
Sodeju wat zeg jij. Ieder leven is waardevol! Woorden doen ertoequote:Op zondag 26 maart 2023 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Des te eerder hij sterft des te beter voor de maatschappij toch?
Goulash.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch wel vloeibaar voedsel?quote:Op zondag 26 maart 2023 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen niks gegeten
[..]
Problemen mee?
@raivloetquote:Op zondag 26 maart 2023 17:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jos uit Oss heeft een pittige mening
Ben jij pas 28 ja? Hier schrik ik van.quote:
Ik weiger te accepteren dat ik ziek ben in de hoop sneller te sterven.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Dit bekijk ik even.
Waarom eet je niks?
quote:Op zondag 26 maart 2023 17:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jos uit Oss heeft een pittige mening
Gyros, een salade.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Curry met kipquote:Op zondag 26 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |