Kalm aan. Welterusten.quote:
Ik kijk eerst even de laatste aflevering van vorig seizoen terug hoor.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zijn jullie al ready voor SUCCESSION?
Ik ga vanavond de eerste aflevering proberen.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kijk eerst even de laatste aflevering van vorig seizoen terug hoor.
Heel veel plezier daarmeequote:Op zondag 26 maart 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de eerste aflevering proberen.
graag verslag doenquote:Op zondag 26 maart 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de eerste aflevering proberen.
Wow, dit is niet mijn dag.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)blake-cec/index.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op zondag 26 maart 2023 21:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wow, dit is niet mijn dag.
[..]Je leeft nog, Befferd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 maart 2023 21:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wow, dit is niet mijn dag.
[..]Terugkeren op fok en een goede dag/periode beleven gaat dan ook niet hand in hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we met de belangrijkere vragen als eerste beginnen :quote:Op zondag 26 maart 2023 22:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Op een vruchtbare samenwerking!
Ze zit in een feministische fase en is nu kaal van boven en behaard van onder.quote:Op zondag 26 maart 2023 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we met de belangrijkere vragen als eerste beginnen :
Hoe is het met Rebekka?
Eindelijk de puberteit bereikt dus?quote:Op zondag 26 maart 2023 22:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze zit in een feministische fase en is nu kaal van boven en behaard van onder.
Ik doe net @Scrummie een handreiking, dan kun jij dat toch ook wel bij mij doen?quote:Op zondag 26 maart 2023 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindelijk de puberteit bereikt dus?
Sorry ik ben nog altijd boos dat je mij een westlander noemde, het zit diep.
Vermakelijk.quote:
Ik heb al 33 likes op Twitter met een mogelijk antisemitische tweet ben ik nu Feyenoordsupporter?quote:Op maandag 27 maart 2023 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vermakelijk.Jammer van het klote camerawerk.
Ook voor jou, proost.quote:Op maandag 27 maart 2023 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al 33 likes op Twitter met een mogelijk antisemitische tweet ben ik nu Feyenoordsupporter?
Ik ga meteen kijken! Potentieel geef ik je 34e ( @Zipportal @Caland ) likequote:Op maandag 27 maart 2023 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al 33 likes op Twitter met een mogelijk antisemitische tweet ben ik nu Feyenoordsupporter?
Bijna de 100 maat. Gvd gewoon viraal.quote:Op maandag 27 maart 2023 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas niet.
inmiddels 45 likes, goed... Bij dezen juich ik voor Feyenoord.
Ja, welkom bij Feyenoord. Erg verstandig om nu over te stappen gezien het naderende kampioensfeest. We verwachten je over twee weken op zondag 8 uur bij Feyenoord-RKC. In de trein wordt je geëscorteerd door een hoop leuke supporters die liedjes gaan zingen over Nouri en Berghuis, en in het stadion staan we op je te wachten met een koude frikandel en een lauwe pils.quote:Op maandag 27 maart 2023 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 27 maart 2023 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord we houwe van die clupquote:Op maandag 27 maart 2023 08:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, welkom bij Feyenoord. Erg verstandig om nu over te stappen gezien het naderende kampioensfeest. We verwachten je over twee weken op zondag 8 uur bij Feyenoord-RKC. In de trein wordt je geëscorteerd door een hoop leuke supporters die liedjes gaan zingen over Nouri en Berghuis, en in het stadion staan we op je te wachten met een koude frikandel en een lauwe pils.
Tijdens het kijken zit of sta je (afhankelijk van je vak) en hou je gewoon je bek, geen luidsprekers of debiele dansjes. Zodra we 0-1 achterkomen mopper je iets dat we tóch niet scherp zijn en dat het godverdomme nooit eens makkelijk kan met onze club. Na de late 2-1 van Kökcü krijg je een zogeheten ‘bierdouche’ en omhels je alle doorgesnoven randdebielen om je heen. Pas dan wordt er luidkeels gezongen in de Kuip, dat RKC weet weer waar het staat. Dan mag je weer naar huis na allemaal antisemitische feestliederen in de trein
Graag linkquote:Op maandag 27 maart 2023 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier werd ik enthousiast.quote:Op maandag 27 maart 2023 08:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, welkom bij Feyenoord. Erg verstandig om nu over te stappen gezien het naderende kampioensfeest. We verwachten je over twee weken op zondag 8 uur bij Feyenoord-RKC. In de trein wordt je geëscorteerd door een hoop leuke supporters die liedjes gaan zingen over Nouri en Berghuis, en in het stadion staan we op je te wachten met een koude frikandel en een lauwe pils.
Tijdens het kijken zit of sta je (afhankelijk van je vak) en hou je gewoon je bek, geen luidsprekers of debiele dansjes. Zodra we 0-1 achterkomen mopper je iets dat we tóch niet scherp zijn en dat het godverdomme nooit eens makkelijk kan met onze club. Na de late 2-1 van Kökcü krijg je een zogeheten ‘bierdouche’ en omhels je alle doorgesnoven randdebielen om je heen. Pas dan wordt er luidkeels gezongen in de Kuip, dat RKC weet weer waar het staat. Dan mag je weer naar huis na allemaal antisemitische feestliederen in de trein
Neem ons even mee naar de Ajax experiencequote:
is goedquote:Op maandag 27 maart 2023 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neem ons even mee naar de Ajax experience
prima ouwe reus. btc pumpje zou het nog mooier maken.quote:Op maandag 27 maart 2023 08:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen makker. Hoe is de leef?
Hier weinig crypto meer maat.quote:Op maandag 27 maart 2023 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
prima ouwe reus. btc pumpje zou het nog mooier maken.
Wel te laat. Maar wel wat leuks mee kunnen doenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2023 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel te laat. Maar wel wat leuks mee kunnen doen
Nu gewoon weer slaaf van het systeem. Jaaaaaaaaaa.
Nee.quote:
Oja, die onzin krijgen we natuurlijk ook weer deze weekquote:
Jawelquote:Op maandag 27 maart 2023 11:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een cronut
Zo slecht is dat nog niet.
Graag ook minstens 20 met Koningsdag.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
16 april wordt het 30 graden
Dan gaat onze wimlex naar Rotjeknor.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag ook minstens 20 met Koningsdag.
is dat jouw marathon dag of wat anders?quote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
16 april wordt het 30 graden
http://misc.classpc.nl/morningglory/comics.htmlquote:
RIP, was van ongekend niveau wat die 2 hebben gemaakt.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/wi(...)-overleden~ada9f2eb/
Wim de Bie kapot.
Geen punten
@:fetX
@:Lenny_Leonard
@:AFCNiels
Spijtig maar hoort erbij helaas.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef onlogisch het volgende:
Wim de Bie kapot.
Geen punten
Je link is dood als Wim de Bie (rip).quote:Op maandag 27 maart 2023 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
http://misc.classpc.nl/morningglory/comics.html
Blijft jammer dat ze weg zijn
Kon je niet gewoon terug naar Niek of zo?quote:Op maandag 27 maart 2023 11:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je link is dood als Wim de Bie (rip).
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kon je niet gewoon terug naar Niek of zo?
Prima naam weer makker. Hoewel ik net een beetje gewend was aan Muskusboktor57quote:Op maandag 27 maart 2023 11:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen.
Zat ook te kijken voor Ibiza in mei of zo. Kon nog wel redelijk goedkoop. Rond de 500 ppquote:Op maandag 27 maart 2023 11:46 schreef Caland het volgende:
Volgende week Ibiza, weersverwachtingen ook niet top vooralsnog. Wel een graadje of 20.
het is mij iets teveel oneloveturkquote:Op maandag 27 maart 2023 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima naam weer makker. Hoewel ik net een beetje gewend was aan Muskusboktor57
Als je niet gaat feesten zou ik dan eerder naar Lanzarote gaan ofzo. Goedkoper en garantie op mooi weer.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zat ook te kijken voor Ibiza in mei of zo. Kon nog wel redelijk goedkoop. Rond de 500 pp
quote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef onlogisch het volgende:
Wim de Bie kapot.
Geen punten
Jammer maat. Deze had je alleen wel kunnen weten.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef onlogisch het volgende:
Wim de Bie kapot.
Geen punten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat jouw marathon dag of wat anders?
Dus je komt niet op mijn verjaardagsfeestje?quote:Op maandag 27 maart 2023 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja.
Gisteren weer 30 gerend, maar mijn knie is er nu wel goed klaar mee. Daar zit nog maximaal één loopje in.
quote:Op maandag 27 maart 2023 11:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je link is dood als Wim de Bie (rip).
Ik heb dat met ene Danique. Echt mokervervelend.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je komt niet op mijn verjaardagsfeestje?
Sindskort krijg ik trouwens nonstop ene Marieke Kuyper in mijn twittertijdlijn, jullie ook? Mijn god dat mens kan enkel janken even blokkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |