Kalm aan. Welterusten.quote:
Ik kijk eerst even de laatste aflevering van vorig seizoen terug hoor.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zijn jullie al ready voor SUCCESSION?
Ik ga vanavond de eerste aflevering proberen.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kijk eerst even de laatste aflevering van vorig seizoen terug hoor.
Heel veel plezier daarmeequote:Op zondag 26 maart 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de eerste aflevering proberen.
graag verslag doenquote:Op zondag 26 maart 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de eerste aflevering proberen.
Wow, dit is niet mijn dag.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)blake-cec/index.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op zondag 26 maart 2023 21:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wow, dit is niet mijn dag.
[..]Je leeft nog, Befferd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 maart 2023 21:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wow, dit is niet mijn dag.
[..]Terugkeren op fok en een goede dag/periode beleven gaat dan ook niet hand in hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we met de belangrijkere vragen als eerste beginnen :quote:Op zondag 26 maart 2023 22:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Op een vruchtbare samenwerking!
Ze zit in een feministische fase en is nu kaal van boven en behaard van onder.quote:Op zondag 26 maart 2023 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we met de belangrijkere vragen als eerste beginnen :
Hoe is het met Rebekka?
Eindelijk de puberteit bereikt dus?quote:Op zondag 26 maart 2023 22:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze zit in een feministische fase en is nu kaal van boven en behaard van onder.
Ik doe net @Scrummie een handreiking, dan kun jij dat toch ook wel bij mij doen?quote:Op zondag 26 maart 2023 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindelijk de puberteit bereikt dus?
Sorry ik ben nog altijd boos dat je mij een westlander noemde, het zit diep.
Vermakelijk.quote:
Ik heb al 33 likes op Twitter met een mogelijk antisemitische tweet ben ik nu Feyenoordsupporter?quote:Op maandag 27 maart 2023 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vermakelijk.Jammer van het klote camerawerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |