Ook voor jou, proost.quote:Op maandag 27 maart 2023 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al 33 likes op Twitter met een mogelijk antisemitische tweet ben ik nu Feyenoordsupporter?
Ik ga meteen kijken! Potentieel geef ik je 34e ( @Zipportal @Caland ) likequote:Op maandag 27 maart 2023 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al 33 likes op Twitter met een mogelijk antisemitische tweet ben ik nu Feyenoordsupporter?
Bijna de 100 maat. Gvd gewoon viraal.quote:Op maandag 27 maart 2023 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas niet.
inmiddels 45 likes, goed... Bij dezen juich ik voor Feyenoord.
Ja, welkom bij Feyenoord. Erg verstandig om nu over te stappen gezien het naderende kampioensfeest. We verwachten je over twee weken op zondag 8 uur bij Feyenoord-RKC. In de trein wordt je geëscorteerd door een hoop leuke supporters die liedjes gaan zingen over Nouri en Berghuis, en in het stadion staan we op je te wachten met een koude frikandel en een lauwe pils.quote:Op maandag 27 maart 2023 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 27 maart 2023 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord we houwe van die clupquote:Op maandag 27 maart 2023 08:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, welkom bij Feyenoord. Erg verstandig om nu over te stappen gezien het naderende kampioensfeest. We verwachten je over twee weken op zondag 8 uur bij Feyenoord-RKC. In de trein wordt je geëscorteerd door een hoop leuke supporters die liedjes gaan zingen over Nouri en Berghuis, en in het stadion staan we op je te wachten met een koude frikandel en een lauwe pils.
Tijdens het kijken zit of sta je (afhankelijk van je vak) en hou je gewoon je bek, geen luidsprekers of debiele dansjes. Zodra we 0-1 achterkomen mopper je iets dat we tóch niet scherp zijn en dat het godverdomme nooit eens makkelijk kan met onze club. Na de late 2-1 van Kökcü krijg je een zogeheten ‘bierdouche’ en omhels je alle doorgesnoven randdebielen om je heen. Pas dan wordt er luidkeels gezongen in de Kuip, dat RKC weet weer waar het staat. Dan mag je weer naar huis na allemaal antisemitische feestliederen in de trein
Graag linkquote:Op maandag 27 maart 2023 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier werd ik enthousiast.quote:Op maandag 27 maart 2023 08:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, welkom bij Feyenoord. Erg verstandig om nu over te stappen gezien het naderende kampioensfeest. We verwachten je over twee weken op zondag 8 uur bij Feyenoord-RKC. In de trein wordt je geëscorteerd door een hoop leuke supporters die liedjes gaan zingen over Nouri en Berghuis, en in het stadion staan we op je te wachten met een koude frikandel en een lauwe pils.
Tijdens het kijken zit of sta je (afhankelijk van je vak) en hou je gewoon je bek, geen luidsprekers of debiele dansjes. Zodra we 0-1 achterkomen mopper je iets dat we tóch niet scherp zijn en dat het godverdomme nooit eens makkelijk kan met onze club. Na de late 2-1 van Kökcü krijg je een zogeheten ‘bierdouche’ en omhels je alle doorgesnoven randdebielen om je heen. Pas dan wordt er luidkeels gezongen in de Kuip, dat RKC weet weer waar het staat. Dan mag je weer naar huis na allemaal antisemitische feestliederen in de trein
Neem ons even mee naar de Ajax experiencequote:
is goedquote:Op maandag 27 maart 2023 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neem ons even mee naar de Ajax experience
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |