Ik ben eigenlijk behoorlijk teleurgesteld.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb een topic geopend in VBL
Graag even reageren allemaal, want dit belooft een spektakel te worden
In de mensheid?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk behoorlijk teleurgesteld.
je laat mij nu wel twijfelen. Oke ik zal mijn duurzame keuzes dan heroverwegen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op die manier slijten je schoenen waardoor je weer sneller nieuwe moet kopen, das niet bepaald duurzaam he.
Naja ik had toch wel verwacht een topic over surinaamse broodjes, want daar had hij net zin in.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk behoorlijk teleurgesteld.
Wat is jouw favoriete Surinaamse broodje?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja ik had toch wel verwacht een topic over surinaamse broodjes, want daar had hij net zin in.
broodje pomquote:Op zondag 26 maart 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Surinaamse broodje?
Was je nog op tijd?quote:
Neem liever gewoon rotiquote:Op zondag 26 maart 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Surinaamse broodje?
Nee mijn vertrouwen is dusdanig laag dat dit echt niet genoeg meer is om het verder aan te tasten.quote:
Goede keuze, denk bakkeljauwquote:
Daar ben ik dan weer geen enorme fan van, wel lekker hoor maar beter bami danquote:
De dienst vandaag richtte zich op het belang van vergeving en verzoening. Benadrukte hoe belangrijk het is om elkaar te vergeven en te verzoenen, net zoals God ons altijd vergeeft.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is je het meeste bij gebleven van dit bezoek?
Denk je dat hij oranjesupporters ook vergeeft, of ziet hij die niet als mensen?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De dienst vandaag richtte zich op het belang van vergeving en verzoening. Benadrukte hoe belangrijk het is om elkaar te vergeven en te verzoenen, net zoals God ons altijd vergeeft.
daarom instituten waar individuen veel (onverdiende) macht hebben afbouwen maatquote:Op zondag 26 maart 2023 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee mijn vertrouwen is dusdanig laag dat dit echt niet genoeg meer is om het verder aan te tasten.
Ben wel blij dat ik pillen vrat in een periode dat nog lang niet iedereen aan het filmen was voor tiktok enzulks.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
@:onlogisch
Misschien is dit wat voor je!
[ twitter ]
oh sorryquote:Op zondag 26 maart 2023 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede keuze, denk bakkeljauw
[..]
Daar ben ik dan weer geen enorme fan van, wel lekker hoor maar beter bami dan
ging vorige week naar je moederquote:Op zondag 26 maart 2023 15:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ging vorige week naar Rottiedam
was wel oke
Het regent, ik verveel me de tyfusquote:Op zondag 26 maart 2023 15:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe gaat het met jullie op deze zondag?
hij heet toch donquote:Op zondag 26 maart 2023 15:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
rotiGOD
ik bestelde dat wel eens bij de broer van ron
wielrennen kijkenquote:Op zondag 26 maart 2023 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het regent, ik verveel me de tyfus
Wat doen toch al die mensen die op zondag nooit naar het stadion gaan
Ik ben geen groot fan van die sport. Al kijk ik als ware successupporter nog wel eens een zware bergetappe in de TOURquote:Op zondag 26 maart 2023 15:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wielrennen kijken
gisteren was echt genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |