quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is er weer hoor
@:Kukelecucktsju10
Net als Muskusboktor57 weer een prima naam om te kunnen taggen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zag die ava gister al in een flits voorbij komen in het Frankrijk - Nederland livetopic, genot.
Zippy ook al terug.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net als Muskusboktor57 weer een prima naam om te kunnen taggen.
Proostquote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:57 schreef KingRoland het volgende:
ik heb besloten dat ik 3 keer per week niet de tram of bus ga nemen maar lopen naar de metro. Daarnaast ga ik ook elke week kijken ik oude e-mails heb en deze kan verwijderen. Dit allemaal voor het klimaat.
Ik heb zoals je ziet stappen genomen om ook mijn steentje bij te dragen aan het klimaat, dus nu de hamvraag voor jou:quote:
Je bent een goed mens!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:57 schreef KingRoland het volgende:
ik heb besloten dat ik 3 keer per week niet de tram of bus ga nemen maar lopen naar de metro. Daarnaast ga ik ook elke week kijken ik oude e-mails heb en deze kan verwijderen. Dit allemaal voor het klimaat.
Ik heb een regenton/wand en ik loop regelmatig als ik boodschappen doe.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb zoals je ziet stappen genomen om ook mijn steentje bij te dragen aan het klimaat, dus nu de hamvraag voor jou:
Wat doe jij voor het klimaat?
Iets zegt me dat het niet botert tussen jou en Bolasie.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we met zijn alle bidden dat hij niet terugkomt!
Op die manier slijten je schoenen waardoor je weer sneller nieuwe moet kopen, das niet bepaald duurzaam he.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:57 schreef KingRoland het volgende:
Wie weet gaat hij blootsvoets.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op die manier slijten je schoenen waardoor je weer sneller nieuwe moet kopen, das niet bepaald duurzaam he.
Hij is alweer een uur of drie terugquote:
Wat een kutzooiquote:Op zondag 26 maart 2023 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij is alweer een uur of drie terug
#deleefquote:
Ik ben ook weer terug. 24 uur mogen rusten.quote:
Zomertijd vergeten. Anders was ik al een uur eerder opgestaan.quote:
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:57 schreef KingRoland het volgende:
Hoe bevalt je Netflix abonnement?quote:Op zondag 26 maart 2023 10:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zomertijd vergeten. Anders was ik al een uur eerder opgestaan.
HBOMax en ESPN. Twee weken geleden aangevraagd nog steeds niet beschikbaar.quote:
Oh dat is wel lang. Balen.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
HBOMax en ESPN. Twee weken geleden aangevraagd nog steeds niet beschikbaar.
Ja bij Ziggo. Is verder niks mis mee.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is wel lang. Balen.
Heb je nog een regulier tv abonnement?
Ah oké.quote:
Goeiemorgenquote:
Waarom nog niet beschikbaar dan? ESPN via ziggo duurt volgens mij max een uurtje nadat je het hebt aangevraagdquote:Op zondag 26 maart 2023 11:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
HBOMax en ESPN. Twee weken geleden aangevraagd nog steeds niet beschikbaar.
Geen idee. Nooit een berichtje ontvangen. Zal nog eens kijken.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom nog niet beschikbaar dan? ESPN via ziggo duurt volgens mij max een uurtje nadat je het hebt aangevraagd
Heb je het via de tv zelf aangezet of telefonisch aangevraagd?quote:Op zondag 26 maart 2023 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit een berichtje ontvangen. Zal nog eens kijken.
Goede morgen oranje nou lol noemen?quote:Op zondag 26 maart 2023 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je het via de tv zelf aangezet of telefonisch aangevraagd?
Anders gewoon ff over bellen. De lol is juist ook dat je meteen kunt gaan kijken.
Zal even bellen inderdaad, misschien iets niet helemaal lekker met je verbinding waardoor de aanvraag er niet doorheen komt.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit een berichtje ontvangen. Zal nog eens kijken.
Ik weet niet welk sleutelpuntje jij te pakken hebt, maar goeiemiddag.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede morgen oranje nou lol noemen?
Al heeft aad300 zijn haar weer pittig in de verf gezet.
2 dagen geslapen en 3 broodjes gegeten sinds ik vrijdag thuiskwam van werk.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet welk sleutelpuntje jij te pakken hebt, maar goeiemiddag.
Marokko wint van Brazilië. Niks van de wedstrijd gezien maar kennelijk kunnen zij het wel.
Ik herken er best wat mensen in die ik ontmoet heb in de regio Zutphen zoals de Twitter naam draagt.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb een topic geopend in VBL
Graag even reageren allemaal, want dit belooft een spektakel te worden
Ik ga METEEN kijkenquote:Op zondag 26 maart 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb een topic geopend in VBL
Graag even reageren allemaal, want dit belooft een spektakel te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |