Ik ben ook opeens vrij, vandaag. Helemaal ontwenningsverschijnselen van de stilte.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het regent, ik verveel me de tyfus
Wat doen toch al die mensen die op zondag nooit naar het stadion gaan
Geen politie meerquote:Op zondag 26 maart 2023 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daarom instituten waar individuen veel (onverdiende) macht hebben afbouwen maat
de ambtenarij dus
grapje natuurlijk @:aivd
Hier mag jij best wat provincies aan toevoegen.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik herken er best wat mensen in die ik ontmoet heb in de regio Zutphen zoals de Twitter naam draagt.
Tijd om de Achterhoek af te stoten.
net een lekkere carbonara gemaaktquote:Op zondag 26 maart 2023 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben geen groot fan van die sport. Al kijk ik als ware successupporter nog wel eens een zware bergetappe in de TOUR
Wat is er voor wedstrijd?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wielrennen kijken
gisteren was echt genot
die heb ik op de foks nog niet opgespeld gekregenquote:Op zondag 26 maart 2023 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen politie meer
Ik wist niet dat je een Bij1-stemmer bent
Dat had ik al verwacht!quote:Op zondag 26 maart 2023 15:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die heb ik op de foks nog niet opgespeld gekregen
Dan ga ik voor Wevegem.quote:
Wat zijn je favorieten die je al wel opgespeld hebt gekregen?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die heb ik op de foks nog niet opgespeld gekregen
Mathieu? ik volg dat hele wielrennen niet. We halen er een expert bij.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
Doet die Van der Poel niet mee, of kan die er eigenlijk gewoon geen reet van?
op de een of andere manier komt het soms over alsof ik fan ben van baudetquote:Op zondag 26 maart 2023 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat zijn je favorieten die je al wel opgespeld hebt gekregen?
Ik heb nog eens op opperkleurder gestemd met de gemeenteraadsverkiezingen. Daarna nooit meer iets van hem gehoord. Echte politicusquote:Op zondag 26 maart 2023 16:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
op de een of andere manier komt het soms over alsof ik fan ben van baudet
putinpijper (we hadden er vroeger wel een hier, @:opperkleurder van het CDA) of baudetadept passen daar wel bij
lachen, maar dat hoeft niet te beginnen bij de politiequote:Op zondag 26 maart 2023 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat had ik al verwacht!
Afschaffen van de politie om institutioneel racisme te verminderen (en bovendien om geld te bezuinigen) stond serieus in het programma van hun jeugdpartij
quote:Op zondag 26 maart 2023 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb nog eens op opperkleurder gestemd met de gemeenteraadsverkiezingen. Daarna nooit meer iets van hem gehoord. Echte politicus
Mona Keizer weigerde een vraag van @Insomnia te beantwoorden. Nu zal ik dus NOOIT op het CDA stemmen.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb nog eens op opperkleurder gestemd met de gemeenteraadsverkiezingen. Daarna nooit meer iets van hem gehoord. Echte politicus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |