Mooie ogen maar ik val meer op blondquote:Op zondag 26 maart 2023 15:34 schreef AFCNiels het volgende:
@:onlogisch
Misschien is dit wat voor je!
[ twitter ]
En een goed gebit ook!quote:Op zondag 26 maart 2023 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooie ogen maar ik val meer op blond
Okselzweet snuiven kan volgens onderzoek helpen tegen sociale angststoornisquote:
Ik ga gelijk maar weer eens een paar gedragen sokken kopen, dat zal ook wel goed zijn!quote:Op zondag 26 maart 2023 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Okselzweet snuiven kan volgens onderzoek helpen tegen sociale angststoornis
https://www.nu.nl/wetensc(...)e-angststoornis.html
Heb jij recent nog aan iemand zijn zwetende oksels geroken?
@doubleplain had nu gelijk een sigaret opgestoken.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga gelijk maar weer eens een paar gedragen sokken kopen, dat zal ook wel goed zijn!
neverforgetquote:Op zondag 26 maart 2023 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:doubleplain had nu gelijk een sigaret opgestoken.
Waarom niet overstappen naar blootsvoets en sandalen? Jij hebt ook vast je eigen klimaatdoelen voor ‘23?quote:Op zondag 26 maart 2023 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga gelijk maar weer eens een paar gedragen sokken kopen, dat zal ook wel goed zijn!
Befjegodquote:
Heb jij nooit zweetvoeten?quote:Op zondag 26 maart 2023 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@Haags heeft misschien nog wel een paar birkenstocks voor me!quote:Op zondag 26 maart 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom niet overstappen naar blootsvoets en sandalen? Jij hebt ook vast je eigen klimaatdoelen voor ‘23?
Nee, daar heb ik geen last van.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij nooit zweetvoeten?
Dan verplaats je je als een trage pad of sport je nooit.quote:
Ik zal maar zwijgen over mijn sokken ritueel al trek jij het wel tot een bizar uiterste.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan verplaats je je als een trage pad of sport je nooit.![]()
Óf je draagt hele wijde leren schoenen.
Ik draag 2 paar sokken per dag. Ik was klimaatneutraal, zo compenseer ik het gedrag weer een beetje.
Series zijn voor nerds.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zijn jullie al ready voor SUCCESSION?
Bedankt klein konijn. Ik vergeef ruimhartig. Op de dag zelf was ik ook druk.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Series zijn voor nerds.
Gefeliciteerd nog Stijn! Te laat is beter dan nooit.
Ik wilde je net taggen dat je hard werkt en vermoedelijk een fijn fresh ritueel hanteert.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal maar zwijgen over mijn sokken ritueel al trek jij het wel tot een bizar uiterste.
quote:Op zondag 26 maart 2023 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Des te eerder hij sterft des te beter voor de maatschappij toch?
Ik ga geen sok teveel verzieken in mijn werkschoenen zeg maar.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde je net taggen dat je hard werkt en vermoedelijk een fijn fresh ritueel hanteert.
Met jarig zijn? Dat is louter positiefquote:Op zondag 26 maart 2023 20:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bedankt klein konijn. Ik vergeef ruimhartig. Op de dag zelf was ik ook druk.
Van maandag t/m vrijdag hetzelfde paar?quote:Op zondag 26 maart 2023 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga geen sok teveel verzieken in mijn werkschoenen zeg maar.
Ik zeg gewoon maar ja maar in mijn verdediging, ik zweet niet snel.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van maandag t/m vrijdag hetzelfde paar?
Zou hij zelf wel waarde aan het leven hechten gezien zijn videos?quote:
Ik ook niet, maar na sport en werk wil ik gewoon een fris sokje.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon maar ja maar in mijn verdediging, ik zweet niet snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |