Werken moet in je aard liggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Op vrijdag werken alleen arbeiders
Toch @:coco
Niet gekeken maar Elan is toch voor de stijging van de huizenprijzen?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
user @:elan wordt aangepakt in het woningmarkt topic
@:onlogisch
Woning kwa bouwvallen? Zoals de Kuip?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
You have now been banned from /r/feyenoordquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Woning kwa bouwvallen? Zoals de Kuip?
Feijenoordquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
You have now been banned from /r/feyenoord
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Forumbeest!quote:
quote:
Nee, daarvoor moet je een interessante voetbalclub zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:09 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk al een AZ is een parodie op een voetbalclub topic? @:onlogisch
2.90 voor een bloemkool, in wat voor wereld leven we!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Clown world.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
2.90 voor een bloemkool, in wat voor wereld leven we!!!
Idem ditoquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
@Taradoquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:08 schreef Tjacka het volgende:
@:caland @:donraja @:stevenmac
TRV / Goedkoop vliegen naar Argentinië
Vertel ons meer maat.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 01:13 schreef AFCNiels het volgende:
Volgens mij zag ik Befbekje vanavond in het Oranjetopic.
quote:
quote:
Hoeveel mensen ken jij die Lutsharel heten?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:20 schreef KingRoland het volgende:
Op wikipedia staat dat Geertruida in Rotterdam is geboren
Dat betekent dus dat ChatGPT nu daadwerkelijk echte bronnen kan genereren in plaats van bronnen die niet bestaan?quote:
Meestal werkt het in het begin nog niet perfect, maar de ontwikkeling gaat wel heel erg snel.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:51 schreef KingRoland het volgende:
ik had dat probleem toen ik aan Chatgpt vroeg of het een paper kon uitkiezen dat de invloed van AI in de finance wereld heeft onderzocht.
Tomatensoep en brood met haring en makreel.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |