Dat is voor iedereen verschillend. Ik kan me voorstellen dat je het getetter zat wordt. De enige echte klacht is die van Charlotte tot nu toe. Die van Jason was een klacht over zijn mening... dat kan niet die heb je te accepteren en de klacht over Bart is een klacht over wat hij prettig vindt. Das ook raar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:07 schreef tasebi het volgende: [..] ben er 56 en zit dagelijks in rumoer , dat houd je fit , niet zeggen dat ze bij zijn defensie collega's geen rumoer of geestigheid uithalen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bluf Danny met z'n: als het moet kan ik opgeroepen worden om Rugby te spelen voor NL
Ik zie hem al helemaal rennen met z'n handtasje over het veld.....blijf van m'n balletje af!
Ze is docent kleuter juf 😁quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Jockari het volgende:
Lees ik op LinkedIn van Charlotte:
I graduated as a Kindergarten school teacher in Childhood Education ( BA ) at the Artevelde University in Ghent, Belgium. (2017.)
Kleuteronderwijzers aan de universiteit ??? Make that the cat wise !
Even verder gegoogled. Artevelde is hogeschool en geen universiteit, en je kan daar voor kleuterjuf studeren.quote:
Zo zie je maar dat die intelligente hooggeschoolde bewoners een fake label hebben opgeplakt gekregen vanwege het programma.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Even verder gegoogled. Artevelde is hogeschool en geen universiteit, en je kan daar voor kleuterjuf studeren.
En daar gaat zequote:Op woensdag 15 maart 2023 15:11 schreef freaky40 het volgende:
Charlotte moet naar de SR aldus Twitter.
Dat is het enige bruikbare attribuut meen ik.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
De weegschaal toch ? Hoop dat ze de blauwe plankjes neemt
daarin in ze afgestudeerdquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Jockari het volgende:
I graduated as a Kindergarten school teacher in Childhood Education ( BA ) at the Artevelde University in Ghent, Belgium. (2017.)
enige echte klacht van Lot, serieus? afzonderen is net zo serieus en dat van Lot kwam van een kind af haha serieus zeg een kind dat het engels niet verstaat en daarom noemtquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen verschillend. Ik kan me voorstellen dat je het getetter zat wordt. De enige echte klacht is die van Charlotte tot nu toe. Die van Jason was een klacht over zijn mening... dat kan niet die heb je te accepteren en de klacht over Bart is een klacht over wat hij prettig vindt. Das ook raar.
https://www.artevelde-uas(...)hood-education-dutchquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Jockari het volgende:
Zeer uitgebreide opleiding !quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:19 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
https://www.artevelde-uas(...)hood-education-dutch
Dat is waarschijnlijk waar ze naar verwijst.
ja het spijt me hoor maar ik ben niet zo achterdochtig als julliequote:
Hoezo achterdochtig? Ik vind dat ze al met een aantal dingen mazzel heeft gehad, heeft niks met achterdocht te maken. Is niet gelijk een complottheoriequote:Op woensdag 15 maart 2023 15:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja het spijt me hoor maar ik ben niet zo achterdochtig als jullie
Echt?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:37 schreef marky het volgende:
Nou valt alweer mee.
Groep rood zit de munten van Jason al te verdelen als hij vertrekt.
Ik hoop nu helemaal dat hij blijft en dat hij die van Bart er nog bij krijgt al denk ik dat die naar Jolien gaan omdat Jason er genoeg heeft.
wie waren dat aan het doen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:37 schreef marky het volgende:
Nou valt alweer mee.
Ik hoop nu helemaal dat hij blijft en dat hij die van Bart er nog bij krijgt al denk ik dat die naar Jolien gaan omdat Jason er genoeg heeft.
nou dat er idd dus een script aan te pas komt en zoquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:37 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Hoezo achterdochtig? Ik vind dat ze al met een aantal dingen mazzel heeft gehad, heeft niks met achterdocht te maken. Is niet gelijk een complottheorie.
Afzonderen is een vrije keuze. Daar heeft niemand last van. Steeds engels lullen dat kinderen niet kunnen verstaan en vervolgens ook nog wens belachelijk maken is gewoon dom. Ze doet niet eens haar best om het niet te doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
enige echte klacht van Lot, serieus? afzonderen is net zo serieus en dat van Lot kwam van een kind af haha serieus zeg een kind dat het engels niet verstaat en daarom noemt
Danny, Jolien en Lindsey. Ze weten dat ze het niet krijgen maar het was meer bitchen dat Jason er zo zuinig mee was.quote:
Dat heb ik toch niet gezegd?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dat er idd dus een script aan te pas komt en zo
aha ok ja hij is idd wel zuinig ermee, maar moet zeggen dat Lot dat ook erg is zo zuinig die 2 zijn het zuinigst volgens mijn en dan heb je een Ali haha die alles meteen opmaakt als het aan hem ligtquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:40 schreef marky het volgende:
[..]
Danny, Jolien en Lindsey. Ze weten dat ze het niet krijgen maar het was meer bitchen dat Jason er zo zuinig mee was.
ja ok nah las het woord script onder jou bericht excuus en dacht de berichten beetje zelfde context bevattequote:Op woensdag 15 maart 2023 15:41 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat heb ik toch niet gezegd?
Maar als er iemand is die met een gok het gelijk goed heeft, zou ik dat bij Charlotte verwachten.
Net als dat Ali het elke keer voor elkaar kreeg om het op een onmogelijke manier alsnog te doen slagen!
Ja ben het niet met je eens en denk er zo niet overquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:43 schreef czvt het volgende:
Het is nu toch overduidelijk dat Charlotte een hand boven het hoofd wordt gehouden door BB. Een exit ongedaan maken en nu een spel winnen binnen een minuut. Zij is oerdom en toch kan zij dit spel winnen. Hebben jullie dit nu ook reeds door?
Ik vindt Charlotte niet dom waarom vindt je dat ?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:43 schreef czvt het volgende:
Het is nu toch overduidelijk dat Charlotte een hand boven het hoofd wordt gehouden door BB. Een exit ongedaan maken en nu een spel winnen binnen een minuut. Zij is oerdom en toch kan zij dit spel winnen. Hebben jullie dit nu ook reeds door?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:37 schreef marky het volgende:
Nou valt alweer mee.
Misschien gewoon slimme vrouw. Weet dat je liever een complot ziet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:43 schreef czvt het volgende:
Heb je het spel gezien? Geen enkele andere bewoner had dit kunnen doen. Zij heeft geen inschattingsvermogen en doet dit binnen de minuut. De aangeleverde objecten in volgorde aan de weegschaal hangen heeft geen denkvermogen gevraagd, Was zelf geschrokken van de uitkomst dus niet bij nagedacht! Een 28-jarige die zich zo gedraagd tijdens haar verblijf is voor mij niet verstandig. Hoor haar geklaag/gezeur/gezang (nou ja haar kinderlijk gedrag) maar aan. Dit is gedrag van -knip- dit is niet nodigquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik vindt Charlotte niet dom waarom vindt je dat ?
Hij naait zijn tegenspelers er bij zo wint hij papkindje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bluf Danny met z'n: als het moet kan ik opgeroepen worden om Rugby te spelen voor NL
Ik zie hem al helemaal rennen met z'n handtasje over het veld.....blijf van m'n balletje af!
Je weet nooit of je ze een keer nodig hebt. En dan nog gaat het ze geen moer aan wie wat ermee doet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok ja hij is idd wel zuinig ermee, maar moet zeggen dat Lot dat ook erg is zo zuinig die 2 zijn het zuinigst volgens mijn en dan heb je een Ali haha die alles meteen opmaakt als het aan hem ligt![]()
Ze is speels maar niet dom…. Maar ach we zien het beide anders en dat kan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:55 schreef czvt het volgende:
[..]
Heb je het spel gezien? Geen enkele andere bewoner had dit kunnen doen. Zij heeft geen inschattingsvermogen en doet dit binnen de minuut. De aangeleverde objecten in volgorde aan de weegschaal hangen heeft geen denkvermogen gevraagd, Was zelf geschrokken van de uitkomst dus niet bij nagedacht! Een 28-jarige die zich zo gedraagd tijdens haar verblijf is voor mij niet verstandig. Hoor haar geklaag/gezeur/gezang (nou ja haar kinderlijk gedrag) maar aan. [ b]-knip- dit is niet nodig[/b]
quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:26 schreef czvt het volgende:
Ali is ondertussen geschiedenis aan 't schrijven. De definitie van domheid is herschreven. Ongelooflijk hoe dom dit individu is. Mijn kippen zijn zo fier dat ze niet aan de bodem van de ladder zitten.
Je hebt nu eenmaal mensen die zich kunnen verkopen aan andere domme mensen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik vindt Charlotte niet dom waarom vindt je dat ?
Slijmbal, is de natuur.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
En ali heeft het er weer over wat hij allemaal gedaan heeft voor Lott
Die dekt zich alvast in neem ik aan. Daar is hij goed in. Slijmen bij degene die mag nomineren. Hij zal ook wel bij Charlotte gaan bedelen voor wat coins.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
En ali heeft het er weer over wat hij allemaal gedaan heeft voor Lott
Nadat ik enkele filmpjes hier heb bekeken valt het mij nu pas op dat die Lindsey veel zegt maar eigenlijk helemaal niks. Knikt en zegt ja en amen en lult de anderen na en weet zo wel een en ander los te peuteren aan info.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die dekt zich alvast in neem ik aan. Daar is hij goed in. Slijmen bij degene die mag nomineren. Hij zal ook wel bij Charlotte gaan bedelen voor wat coins.
in sommige universiteiten kan je ook hogeschoolrichtingen doen met de daarvoor uitgereikte diplomaquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Jockari het volgende:
Lindsey praat veel maar zegt inderdaad niets. Ze is een meeloper, schaap en schooier en heeft watervrees. Dat is het enige wat ik kan toevoegen. Een achterbakse slang die door haar taal heel moeilijk verstaanbaar is. Helemaal niet geschikt om met BB mee te doen. Te dom en egoistisch!quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nadat ik enkele filmpjes hier heb bekeken valt het mij nu pas op dat die Lindsey veel zegt maar eigenlijk helemaal niks. Knikt en zegt ja en amen en lult de anderen na en weet zo wel een en ander los te peuteren aan info.
Slangen hebben niet altijd watervrees, integendeel. Maar begrijp wat je bedoelt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:46 schreef czvt het volgende:
[..]
Lindsey praat veel maar zegt inderdaad niets. Ze is een meeloper, schaap en schooier en heeft watervrees. Dat is het enige wat ik kan toevoegen. Een achterbakse slang.
Ik wist het héquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:33 schreef Joyce-43 het volgende:
ze heeft hem in 1x goed haha 14 coins ze kan het niet geloven ze wilde nog een hint nemen van de mensen
Je zoon/dochter zal maar met zo iemand aan het ouderlijk huis verschijnen. Wat denk je?quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Slangen hebben niet altijd watervrees, integendeel. Maar begrijp wat je bedoelt.
Heel correct, maar dan wel de heisa van de bewoners & sociale media die ie op zijn nek krijgt als hij zonder coins ligt te schooien bij andere bewoners om snoepjes te kopen. Hou ze dan gewoon bij, heeft heel zijn leven lang nog genoeg kans om te snoepen PUNTquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok ja hij is idd wel zuinig ermee, maar moet zeggen dat Lot dat ook erg is zo zuinig die 2 zijn het zuinigst volgens mijn en dan heb je een Ali haha die alles meteen opmaakt als het aan hem ligt![]()
Ben geen Lotte fan... maar hier moet ik bijtreden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja ben het niet met je eens en denk er zo niet over
🤪🤣quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:58 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ben geen Lotte fan... maar hier moet ik bijtreden.
Vind het spel dan ook geen secret room avontuur waardig. Kleuters van 2j kunnen dit nog doen, als ze het zware object tenminste kunnen optillen. Je hoeft echt geen rocketscience te kennen hoor.
Net als die mislukte van Ali trouwens (maar had geen beeld dat niet iedereen dat weet/wist hoe je wat overhelt met behulp van een darm). Dan is (-7 + 9) x 1,5 nog te moeilijk lol (rolling eyes = sorry ken emoticon niet).
Nee ik niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:43 schreef czvt het volgende:
Zij was er normaal gezien al uit maar omwille van dubbele standaarden heeft BB haar erin gehouden (exit Rob) terwijf Chiara vervangen werd. Kan het nog duidelijker of moet je nog meer feiten hebben?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:17 schreef rinardo het volgende:
Hoezo charlotte , dom, hand boven hoofd, voorgetrokken, ik ben geen lotte fan, maar iedereen had dit spel kunnen kiezen, voor haar is al 9 x wat anders gekozen in de secretroom, de muzieknoot zelfs al 2 x.
Ja, geef nog maar wat meer feiten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:22 schreef czvt het volgende:
[..]
Zij was er normaal gezien al uit maar omwille van dubbele standaarden heeft BB haar erin gehouden (exit Rob) terwijf Chiara vervangen werd. Kan het nog duidelijker of moet je nog meer feiten hebben?
Er uit !!!quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:52 schreef czvt het volgende:
[..]
Je zoon/dochter zal maar met zo iemand aan het ouderlijk huis verschijnen. Wat denk je?
@czvt , zo dadelijk worden we nog vriendenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:22 schreef czvt het volgende:
[..]
Zij was er normaal gezien al uit maar omwille van dubbele standaarden heeft BB haar erin gehouden (exit Rob) terwijf Chiara vervangen werd. Kan het nog duidelijker of moet je nog meer feiten hebben?
Ik dacht dat we dat al waren!quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:czvt , zo dadelijk worden we nog vrienden
geen 7 kuub tuinaarde maar een zak aardappelen in het thais besteldquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:44 schreef DDuiveltje het volgende:
een zak aardappelen in de brievenbus
Mission failed...quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:44 schreef DDuiveltje het volgende:
een zak aardappelen in de brievenbus
Zat hier dus iemand heeeuuul dicht in de buurt hèquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:45 schreef ledn81 het volgende:
G
[..]
geen 7 kuub tuinaarde maar een zak aardappelen in het thais besteld
Oh ik dacht dat ze voor 7 personen maaltijden moest bestellenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:50 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zat hier dus iemand heeeuuul dicht in de buurt hè
Die wist het😁😆
Dat denk ik ook hahaquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
voor 7 personen aardappels inplaats van thais
ik ook niet hoorquote:
ja en jason was er ook al 2 keer uitquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:22 schreef czvt het volgende:
[..]
trui heeft ze al eens aan gehad hoorquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:37 schreef yvondenise het volgende:
Heeft Charlotte 5 koffers met kleding mee? Of brengt mama elke week nieuwe kleding.
Wie?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lott zie je denken![]()
* Ze heb hem door gezicht staat ook op onweer
Stomme BBquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lott zie je denken![]()
Ze heb hem door gezicht staat ook op onweer
Een keer toch? Door de bewoners, niet het publiek.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en jason was er ook al 2 keer uit
Hoe kom je daar bij? Wanneer is hij weggestemd door het publiek?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en jason was er ook al 2 keer uit
ik heb toch niet gezegd door wie en ja telde sleutel opdracht mee sorry nou 1 x danquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Een keer toch? Door de bewoners, niet het publiek.
ik zei alleen dat die ook weg was heb verders niets meer gezegdquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Wanneer is hij weggestemd door het publiek?
Dat was onderdeel van het spel, en uiteindelijk was de keer dat hij eruit ging ook onderdeel van het spel. Hij is nog nooit door nominaties en keuze van de kijkers eruit moeten gaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb toch niet gezegd door wie en ja telde sleutel opdracht mee sorry nou 1 x dan
Ohw gaaf is dat, horror weekquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:31 schreef Ptr67 het volgende:
Voor de aankondiging van volgende week's thema
Allemaal naar de game-room (volledig in het duister); eens binnen het liedje van Freddy Kreuger (1, 2, Freddy's coming for you; HORROR WEEK... en je laat daar wat visueel slangen ronddwangelen en spinnenwebben en shit.
Al die grieten geheid naar het insane asylum.
Voor de overige bewoners en de kijkers een rustige week dus
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:35 schreef marky het volgende:
Dus Charlotte heeft perongelijk aardappelen besteld in het Thais?
Hij is nooit uit het spel geweest. Sterker nog hij werd spelbepaler. De keren dat Jason uit het huis is geweest is niet te vergelijken met 4 weken vakantie op Vinkeveen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zei alleen dat die ook weg was heb verders niets meer gezegd
ging mijn erom dat hij er ook uit was en was wel door een nominatie hoorquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat was onderdeel van het spel, en uiteindelijk was de keer dat hij eruit ging ook onderdeel van het spel. Hij is nog nooit door nominaties en keuze van de kijkers eruit moeten gaan.
Ali is al sinds gister na het spel zich idioot aan het gedragen vanmorgen met charlotte in gesprek was hij heel erg aan het manipuleren. Vond hem heel vervelend en maar benoemen wat hij allemaal had gedaan. Ik ben echt afgeknapt op hemquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Lot heeft genomineerd net toch? Ali zijn kop staat er wel na hahaha
hoezo haal jij Danny er bij we hadden het over Lot hoorquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:37 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is nooit uit het spel geweest. Sterker nog hij werd spelbepaler. De keren dat Jason uit het huis is geweest is niet te vergelijken met 4 weken vakantie op Vinkeveen.
ja had het gesprek gevolgt en erna ging het vandaag toch wel weer even tot zojuis nu staat zijn kop weer zo op onweer moet even cap van komen eigenlijk, zijn ik ben denk genomineerd kopquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ali is al sinds gister na het spel zich idioot aan het gedragen vanmorgen met charlotte in gesprek was hij heel erg aan het manipuleren. Vond hem heel vervelend en maar benoemen wat hij allemaal had gedaan. Ik ben echt afgeknapt op hem
Ook tegen andere vanmiddag van ik heb zoveel gedaan voor charlotte. Hij doet wat en wil dan van alles ervoor terug. Dat is geen goed doen dan is eigenbelangquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja had het gesprek gevolgt en erna ging het vandaag toch wel weer even tot zojuis nu staat zijn kop weer zo op onweer moet even cap van komen eigenlijk, zijn ik ben denk genomineerd kop
ohneeee he 8 uur en ze hebben het alweer over slapen
Die is wel echt buiten geweest en is ook de enige.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo haal jij Danny er bij we hadden het over Lot hoor
Ik niet is van een leuke vent de laatste tijd verandert in een manipulator en eist bijna dat ze hem niet nomineren. Met bart toen ook al. En dan zijn schulden niet afbetalen en dat gebedel valt echt tegenquote:
Jason is nooit door de kijker eruit gestemd, dat is het punt wat gemaakt wordt. Tevens wisten de bewoners niet waarom ze iemand moesten nomineren en wat er zou gebeuren. Dus niet te vergelijken met elkaar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ging mijn erom dat hij er ook uit was en was wel door een nominatie hoor
is het al bekend?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat Bart, Jason en Ali erop zitten.
Nee nog niet. Zojuist nominatie geweest. Charlotte heeft daarna niet echt een gesprek gevoerd waaruit je iets kon concluderen.quote:
is nog niet eens zekerquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat Bart, Jason en Ali erop zitten.
ben het helemaal eens met jequote:Op woensdag 15 maart 2023 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik niet is van een leuke vent de laatste tijd verandert in een manipulator en eist bijna dat ze hem niet nomineren. Met bart toen ook al. En dan zijn schulden niet afbetalen en dat gebedel valt echt tegen
nee is gespeculeer weerquote:
Ja, dat doet ze bij iedereen. Ja doe, ja doe.. vaak bij Ali en Charlotte die beide onzeker zijn/doen. Heel sneaky blijft zij zo buiten schot.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Ali zegt moet toch wat doen he met me coins tegen Lindsey maar ik merkte het van de week al op maar zij is ook vuil zij stimuleert hem echt met dat hij het moet kopen, ali vraagt zal ik kopen ja moet je zeker doen doen ! zegt ze van de week ook met die kettingen en nu weer met limonade
Hij is 35 en is mensen nog coins schuldig dan zou hij toch zelf moeten bedenken om dat eerst terug te betalen. Danny heeft het ook nog vertelt gister geloof ik.En lindsey is een gladjakkerquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Ali zegt moet toch wat doen he met me coins tegen Lindsey maar ik merkte het van de week al op maar zij is ook vuil zij stimuleert hem echt met dat hij het moet kopen, ali vraagt zal ik kopen ja moet je zeker doen doen ! zegt ze van de week ook met die kettingen en nu weer met limonade
Klopt, 4000 euroquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:36 schreef Koos1958 het volgende:
Oh dus geen geld.van de pot door lyndsey maar ze konden er geld bij krijgen
Jason nominatie toch?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:39 schreef rinardo het volgende:
de uitzending begint met het spel waar Charlotte de PON heeft gekregen
ja kloptquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
Hij is
[..]
Hij is 35 en is mensen nog coins schuldig dan zou hij toch zelf moeten bedenken om dat eerst terug te betalen. Danny heeft het ook nog vertelt gister geloof ik.En lindsey is een gladjakker
nee 1500 misgelopenquote:
ja het spel helemaal niet met Lotquote:
jaa spannend spel, idd lindsey kiest de kist iedereen is verbaasd behalve charlotte die is blij dat lindsey voor de kist gaat, het geld wat op dat mom gespaard is door de spelers die niet voor de kist gingen, was op dat moment weer verdwenenquote:
ja dat kist zandloper gedoequote:
uh bedoel je niet Jolienquote:
Gewoon mensen weg zetten zeggen dat charlotte haat niets gunt. Het is en blijf een slang hahaquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
oh wat loopt Jolien zielig te doen zeg tegen Bart en jason
500 bartquote:
Voor de pot spekken speelde ze stond begin 500 Bart 500 voor de pot en ali 500. Stond 1500 voor de pot en door lyndsey is dat er niet bij gekomenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:53 schreef Kayro het volgende:
[..]
500 bart
1000 ali
Dus lindsey zou dan 1500 worden en zo oplopend (verdubbeling)
Dacht ik.. en begreep ik uit de woorden van BB
Iemand??
Vertelde ze dat net want ik kijk uitzending en geen streams.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:53 schreef TheLuckyman het volgende:
Lot heeft dus Ali genomineerd. Ze had vorige keer hetzelfde gevoel bij MA omdat ze het aanvoelde. Doelde nu op Ali. Dus wat we gisteren al wisten; Ali, Bart, Jason.
nou ze is echt vals ze heeft heel veel aan charlotte als vriendin en dan tegen Bart enjason beweren dat ze niemand heeft die haar iets gunt nee bernt is er niet voor je dagelijkse veer in je reetquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon mensen weg zetten zeggen dat charlotte haat niets gunt. Het is en blijf een slang haha
Staalborstel optie?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey in Douche
Vraagt om een washandje
Yep, niet letterlijk, maar het was wel vrij duidelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vertelde ze dat net want ik kijk uitzending en geen streams.
Heeft ze ook de kraan aanstaan hahaquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey in Douche
Vraagt om een washandje
ja ok maar ik antwoord op de 4000 die geopperd wordquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:53 schreef Kayro het volgende:
[..]
500 bart
1000 ali
Dacht ik.. begreep ik uit de woorden van BB
Iemand??
Hoorde wel wat water maar niet echt in beeldquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft ze ook de kraan aanstaan haha
Als ze allemaal kist niet hadden gepakt had er 4000 bijgekomenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok maar ik antwoord op de 4000 die geopperd word
Ik had inderdaad over Charlotte op de livestreamquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ho stop! Pauze! Volgens mij is er hier een misverstand?
Jolien was op tv de dramaqueen aan het uithangen en Lot op de streams, en volgens mij begrepen Kodiak100 en Joyce-43 elkaar verkeerd?? De een had het over Jolien, de ander over Lot..
ik begreep dat er 1500 misgelopen isquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:53 schreef Kayro het volgende:
[..]
500 bart
1000 ali
Dacht ik.. begreep ik uit de woorden van BB
Iemand??
Aardappel mysterie opgelostquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:08 schreef Ireth het volgende:
"Wordt er een zak aardappelen aan huis geleverd, dan is je secret mission mislukt!"
![]()
![]()
Merci!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Als ze allemaal kist niet hadden gepakt had er 4000 bijgekomen
kun je nagaan.. ik hoor het haar nu nog steeds zeggen...quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte ik ben de slechtste persoon om dit te doen
en ja ik ha het over tv over jolienquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik had inderdaad over Charlotte op de livestream
⛔️je kan ook te ver gaan ✋️quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:12 schreef Ireth het volgende:
Zeg kom op hé, ieder zijn favoriete bewoner... nog even en ik ga danny weer hysterisch ophemelen om jullie te koeieneren hoor
Repeat.. repeat..quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kun je nagaan.. ik hoor het haar nu nog steeds zeggen...
YES ! Mijn huis is gezond !quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali gaat even een spin uitlaten
Spinnen zitten alleen in gezonde huizen aldus Jolien
Jason wil eerst nog bij het vuur zitten voor hij naar papa Bart gaat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja gezellig kaartjes op de muur lezen saampjes
De dames speculeren welk liedje draaide bij welke foto. En welke vibequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Jason wil eerst nog bij het vuur zitten voor hij naar papa Bart gaat.
Lig je net krijg je een batterij wissel 😵💫 dan baal jequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart gaat nog eens naar het toilet en dan naar bed
Maar goed dat hij nog niet naakt lag.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Lig je net krijg je een batterij wissel 😵💫 dan baal je
Of stiekem met een schuin oog naar jalapeno Rob on a stickquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Batterijwissel geweest
Met alle mogelijke dingen van BB
En Bart weer terug in bed kijkend naar zijn trouwfoto
Geloof dat hij dit prettig vind om even alleen te zitten. Dat vertelde hij van de week.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:49 schreef happyme28 het volgende:
Jammer dat niemand uit de rode kamer de moeite neemt om even met Jason te kletsen.
Als de vibe maar goed is op de andere kamer hèquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:49 schreef happyme28 het volgende:
Jammer dat niemand uit de rode kamer de moeite neemt om even met Jason te kletsen.
Aan de andere kant, hij doet ook weinig moeite richting hun? Het is nu écht blauw tegen rood...quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:49 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk dat dat heel menselijk is dat je op een moment op de dag alleen wilt zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geloof dat hij dit prettig vind om even alleen te zitten. Dat vertelde hij van de week.
Een Lindsay en Jolien hebben volgens mij vrij weinig met hem, en hij met hun. Voordat Danny vertrok leek het wel beter tussen hem en Danny, maar is weinig van over volgens mij..quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hij doet ook weinig moeite richting hun? Het is nu écht blauw tegen rood...
Dat was het al vanaf dag 1.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hij doet ook weinig moeite richting hun? Het is nu écht blauw tegen rood...
Nou ja, hij liep net de kamer in en vroeg of iedereen al naar bed ging. En grapte dat hij dan mooi zijn secret mission kon uitvoeren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
KLopt, hij vind dat momentje savonds helemaal allleen bij de haard, heerlijk , vertelde hij !!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geloof dat hij dit prettig vind om even alleen te zitten. Dat vertelde hij van de week.
lolquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jason zegt: ‘Wat een drama’
Kost hem minuten om 1 aardappel te schillen met een dunschiller
Hahahaha ja echt hè.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jason zegt: ‘Wat een drama’
Kost hem minuten om 1 aardappel te schillen met een dunschiller
Hij geeft het ook meteen op na 1 aardappel. Hij verstopt de schillen in de vuilnisbak in de badkamer en legt de geschilde aardappel op het aanrecht.quote:
En dat gewoon iedere nacht doen,.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij geeft het ook meteen op na 1 aardappel. Hij verstopt de schillen in de vuilnisbak in de badkamer en legt de geschilde aardappel op het aanrecht.
Ik snap ook niet goed waar hij mee bezig is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:12 schreef happyme28 het volgende:
Volgens mij pakt hij de Airfryer. Wat gaat hij doen?![]()
Dat maakt veel te veel herrie
Secret mission?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik snap ook niet goed waar hij mee bezig is.
ohhhh morgenvroeg weer 1 en al geheimzinnigheid, wie zal dat gedaan hebben en waar zijn de schillenquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij geeft het ook meteen op na 1 aardappel. Hij verstopt de schillen in de vuilnisbak in de badkamer en legt de geschilde aardappel op het aanrecht.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
geen 7 kuub tuinaarde maar een zak aardappelen in het thais besteld
Tweede maal dat ze een bijna onmogelijke secret mission krijgt. Met fake brother ook al bijna niet te doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
voor 7 personen aardappels inplaats van thais
Tja dan moet je niet evenhardopdenken, voor je het weet zit je opgescheept met 'n shitload schijtpapierquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
[..]
Tweede maal dat ze een bijna onmogelijke secret mission krijgt. Met fake brother ook al bijna niet te doen.
De taal van Thailand is het Thai, een tonale taal. Een zelfde woord krijgt een andere betekenis afhankelijk van de toon waarop het wordt uitgesproken.
Heeft vast judy of chelsea gedaanquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:13 schreef happyme28 het volgende:
Danny en Ali zijn uit bed. Ze zien de bordjes met 1 frietje. Ali heeft de aardappelen geteld en er is er 1 uit de zak. Maar er zitten geen schillen in de vuilniszak. Hoe kan dat? Waarom staat de Airfryer er? Verwarring 😁
Als de grote baas je niet bezighoudt, moet je zelf maar wat prakkiserenquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:13 schreef happyme28 het volgende:
Danny en Ali zijn uit bed. Ze zien de bordjes met 1 frietje. Ali heeft de aardappelen geteld en er is er 1 uit de zak. Maar er zitten geen schillen in de vuilniszak. Hoe kan dat? Waarom staat de Airfryer er? Verwarring 😁
Oja fuck ik moet werkenquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey en Danny gaan alles observeren vandaag
Charlotte eerst de nominatie en daarna pas de oud bewoner
We hadden ook niet anders verwacht tochquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou geen druppel aan te pas gekomen
Gisterenavond is er water aan te pas gekomen, haren ook gewassenquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hadden ook niet anders verwacht toch
Hij nam ook geen chocolade aan gisteravondquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:07 schreef TheLuckyman het volgende:
Ali praat niet met Charlotte, volgens Charlotte. Alsof ze dit wilde geeft ze aan. Krijgen we straks een boze Ali na de bekendmaking?
quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:11 schreef Krambo het volgende:
Weet Bart dat het Jason was met die frietjes en speelt hij mee?
Of heeft hij ook geen idee?
Zoekt ze de aardappelschillen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte haar been aan het inspecteren
quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:07 schreef TheLuckyman het volgende:
Ali praat niet met Charlotte, volgens Charlotte. Alsof ze dit wilde geeft ze aan. Krijgen we straks een boze Ali na de bekendmaking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk want het is al veel te lang geleden dat er eens iemand boos was.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:07 schreef TheLuckyman het volgende:
Ja he en in gesprek zeggen er is niets jij doet raar.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij nam ook geen chocolade aan gisteravond
Je wordt op je wenken bediend!!quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:00 schreef Lpracing het volgende:
Tijd dat ze de nominaties bekend maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |