Ja nog steeds. Gaat nergens over.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo raar dat ze niet eens gewoon kunnen/mogen douchen.
Hij hoort daar niet meer. Is misschien zeikerig maar Ias had gewoon moeten blijven en zijn terugkomst is gewoon kut geweest.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:13 schreef czvt het volgende:
Danny en zijn stofzuiger act! Is hij een chippendale of gewoon een verwijfde puber/idioot?
Danny heeft de sfeer hopeloos verpest en denkt doordat hij gekozen was om terug te keren hij ongenaakbaar is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:28 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hij hoort daar niet meer. Is misschien zeikerig maar Ias had gewoon moeten blijven en zijn terugkomst is gewoon kut geweest.
Het is ook een belachelijke kunstgreep geweest, puur omdat er anders te weinig NL'ers in het huis zouden zitten. Als die spelregel nou eens losgelaten zou worden had je dit soort belachelijke acties niet hoeven uit te voeren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:28 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hij hoort daar niet meer. Is misschien zeikerig maar Ias had gewoon moeten blijven en zijn terugkomst is gewoon kut geweest.
Hij is er niet voor niets uit gestemd. En heb zijn live op Instagram bekeken samen met de dominee (Chayron) alles was kut en nu is hij zo positief leugenaar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:29 schreef czvt het volgende:
[..]
Danny heeft de sfeer hopeloos verpest en denkt doordat hij gekozen was om terug te keren hij ongenaakbaar is.
Er was geen optie om te stemmen voor "ik wil niemand terug en Ias mag blijven".quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:29 schreef czvt het volgende:
[..]
Danny heeft de sfeer hopeloos verpest en denkt doordat hij gekozen was om terug te keren hij ongenaakbaar is.
Dan gaan we daar wat aan doen zaterdag...quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een zure vent is het geworden die ali.
Ali Kwartfinaliquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan gaan we daar wat aan doen zaterdag...
En wat nou als Danny en Ali erop staanquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan gaan we daar wat aan doen zaterdag...
Danny wegquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En wat nou als Danny en Ali erop staan
Wie laat je dan blijven ?
Ik zou dan toch Ali laten blijven.
Het gaat er bij Bart om dat iemand zelf die keuze maakt. Dat geld van hemzelf heeft hij door de acties van anderen gekregen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:41 schreef Koos1958 het volgende:
Als Bart het zo erg vind dat lyndsey geld van de groep heeft gebruikt.. hij heeft geld uit de pot gekregen dat is toch ook van anderen.als hij zo principieel is had hij daar ook vanaf moeten zien vind ik
Zoals ali nu doet niet. Die doet wat voor je alleen uit eigen belang. Na dat gesprek vanmorgen heeft hij afgedaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En wat nou als Danny en Ali erop staan
Wie laat je dan blijven ?
Ik zou dan toch Ali laten blijven.
Hij heeft die keuze toch zelf niet gemaakt ? Ik denk niet dat het mogelijk is om die beslissing terug te draaien eenmaal hij iets gekregen heeft. Lindsey heeft de keuze zelf gemaakt om iets te kopen voor eigen voordeel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:41 schreef Koos1958 het volgende:
Als Bart het zo erg vind dat lyndsey geld van de groep heeft gebruikt.. hij heeft geld uit de pot gekregen dat is toch ook van anderen.als hij zo principieel is had hij daar ook vanaf moeten zien vind ik
onderdeel van het spel en zijn persoonlijkheid ja ik vindt het ook niet tof en een lul wat dat betreft maar toch Danny er uit die heeft daar niets meer te zoeken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoals ali nu doet niet. Die doet wat voor je alleen uit eigen belang. Na dat gesprek vanmorgen heeft hij afgedaan.
Gelukkig hebben we daarvoor Lindseyquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
Het woord ‘vibe’ is zooooo irritant
Je weet tochquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daarvoor Lindsey
[ afbeelding ]
Danny mag er ook uit hoor en jolien ookquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:45 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
onderdeel van het spel en zijn persoonlijkheid ja ik vindt het ook niet tof en een lul wat dat betreft maar toch Danny er uit die heeft daar niets meer te zoeken.
Nee toch is toch 2 Belgen 2 Nederlanders niet meer vrouw manquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:50 schreef Jockari het volgende:
Er van uitgaande dat er 1 belgische vrouw en 1 nederlandse vrouw in de finale zullen zitten, zit Lindsey natuurlijk al gebeiteld.
Officieel niet maar naast nationaliteit wil febo duidelijk ook een balancering tussen man/vrouwquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee toch is toch 2 Belgen 2 Nederlanders niet meer vrouw man
Vermoed ik ook.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Officieel niet maar naast nationaliteit wil febo duidelijk ook een balancering tussen man/vrouw
Zijn ouders hadden vroeger toch een strandtent nu geen bedrijf toch meerquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:07 schreef Kayro het volgende:
Danny
Je hebt een HORECAONDERNEMING...
En je WERKT ALS zzper IN EEN RESTAURANT!! (Geheel zelfstandig en ingehuurd door de eigenaar)
een horeca eigenaar = geen ZZPer
kolere zeg zolangquote:
Ik snap niet hoe deze nog steeds in dat programna rond kan lopen. Haar rol is minimaal.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daarvoor Lindsey
[ afbeelding ]
vind het geen onterechte klacht zit vandaag al heel lang apart, zelfs nu tijdens het etenquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:19 schreef Koos1958 het volgende:
Klacht over Bart dat hij een zonderling is. Bart gaat zich verdedigen dat hij af en toe de rust opzoekt van alle drukte.
strontquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:33 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is dat prutje waar Danny in roert?
Die man is 20 jaar ouder dan de rest. Ik wil nog wel zien of de anderen binnen 20 jaar nog zo onnozel en kinderachtig zouden doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:02 schreef tasebi het volgende:
[..]
vind het geen onterechte klacht zit vandaag al heel lang apart, zelfs nu tijdens het eten![]()
ben er 56 en zit dagelijks in rumoer , dat houd je fit , niet zeggen dat ze bij zijn defensie collega's geen rumoer of geestigheid uithalenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:05 schreef czvt het volgende:
[..]
Die man is 20 jaar ouder dan de rest. Ik wil nog wel zien of de anderen binnen 20 jaar nog zo onnozel en kinderachtig zouden doen.
Ja al.met ontbijt niet aan tafel nu weer niet mee aan tafel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:02 schreef tasebi het volgende:
[..]
vind het geen onterechte klacht zit vandaag al heel lang apart, zelfs nu tijdens het eten![]()
Ahum ik twijfel nog....quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:03 schreef -river- het volgende:
Lotje gaat sws de finale in, dus heb je een vrouw.
wah klopt hier niet?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Lindsey: Het is zo warm buiten, het is net of dat ik twee tinten bruiner ben geworden.
Jolien: Waarom staat mijn kledingkast open?
Charlotte: Dat was al.
Lindsey: Nou ik ga me wassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |