Je weet tochquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daarvoor Lindsey
[ afbeelding ]
Danny mag er ook uit hoor en jolien ookquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:45 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
onderdeel van het spel en zijn persoonlijkheid ja ik vindt het ook niet tof en een lul wat dat betreft maar toch Danny er uit die heeft daar niets meer te zoeken.
Nee toch is toch 2 Belgen 2 Nederlanders niet meer vrouw manquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:50 schreef Jockari het volgende:
Er van uitgaande dat er 1 belgische vrouw en 1 nederlandse vrouw in de finale zullen zitten, zit Lindsey natuurlijk al gebeiteld.
Officieel niet maar naast nationaliteit wil febo duidelijk ook een balancering tussen man/vrouwquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee toch is toch 2 Belgen 2 Nederlanders niet meer vrouw man
Vermoed ik ook.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Officieel niet maar naast nationaliteit wil febo duidelijk ook een balancering tussen man/vrouw
Zijn ouders hadden vroeger toch een strandtent nu geen bedrijf toch meerquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:07 schreef Kayro het volgende:
Danny
Je hebt een HORECAONDERNEMING...
En je WERKT ALS zzper IN EEN RESTAURANT!! (Geheel zelfstandig en ingehuurd door de eigenaar)
een horeca eigenaar = geen ZZPer
kolere zeg zolangquote:
Ik snap niet hoe deze nog steeds in dat programna rond kan lopen. Haar rol is minimaal.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daarvoor Lindsey
[ afbeelding ]
vind het geen onterechte klacht zit vandaag al heel lang apart, zelfs nu tijdens het etenquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:19 schreef Koos1958 het volgende:
Klacht over Bart dat hij een zonderling is. Bart gaat zich verdedigen dat hij af en toe de rust opzoekt van alle drukte.
strontquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:33 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is dat prutje waar Danny in roert?
Die man is 20 jaar ouder dan de rest. Ik wil nog wel zien of de anderen binnen 20 jaar nog zo onnozel en kinderachtig zouden doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:02 schreef tasebi het volgende:
[..]
vind het geen onterechte klacht zit vandaag al heel lang apart, zelfs nu tijdens het eten![]()
ben er 56 en zit dagelijks in rumoer , dat houd je fit , niet zeggen dat ze bij zijn defensie collega's geen rumoer of geestigheid uithalenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:05 schreef czvt het volgende:
[..]
Die man is 20 jaar ouder dan de rest. Ik wil nog wel zien of de anderen binnen 20 jaar nog zo onnozel en kinderachtig zouden doen.
Ja al.met ontbijt niet aan tafel nu weer niet mee aan tafel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:02 schreef tasebi het volgende:
[..]
vind het geen onterechte klacht zit vandaag al heel lang apart, zelfs nu tijdens het eten![]()
Ahum ik twijfel nog....quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:03 schreef -river- het volgende:
Lotje gaat sws de finale in, dus heb je een vrouw.
wah klopt hier niet?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Lindsey: Het is zo warm buiten, het is net of dat ik twee tinten bruiner ben geworden.
Jolien: Waarom staat mijn kledingkast open?
Charlotte: Dat was al.
Lindsey: Nou ik ga me wassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |