Ik hoop dat ze de film idd terugspoelen.. en hetzelfde zal doen als toenwerd gedaan door de dames samen.. Danny nomineren🤗quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt dat ze moet kiezen wat haar gelukkig maakt. Dat ze de 4 waar ze mee wil over blijven dan blijven er 3 over. Ze ziet zich zelf niet in de finale staan. Ze zegt is 2e keer dat er al iemand opstaat. Ze gaat haar gevoel volgen en als het me de kop kost is dat goed. Danny zegt dat is het allerbeste, en als mensen er een rot gevoel over hebben ligt dat niet aan jou. Ook nog iets van als mensen zeggen wat ze allemaal voor je gedaan hebben. Danny zegt je hebt de touwtjes in handen en kan het sturen zoals je zelf wil.
Lotje mag nomineren, Lotje mag naar de secret room, Lotje mag bandjes luisteren zodat ze vanavond opeens thais diner hebben...quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:23 schreef Kayro het volgende:
Charlotteke gaat weer tapes luisteren op de wc
was achter SL en paar 3x zender check gehad dus ze mogen het er niet meer over hebben. WAs tegen Jolien dachten ze "maar ze hoorde het niet goed"quote:
Aha ok dank jequote:Op woensdag 15 maart 2023 11:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
was achter SL en paar 3x zender check gehad dus ze mogen het er niet meer over hebben. WAs tegen Jolien dachten ze "maar ze hoorde het niet goed"
Misschien eens douchen Lindseyquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Lindsey: Het is zo warm buiten, het is net of dat ik twee tinten bruiner ben geworden.
Jolien: Waarom staat mijn kledingkast open?
Charlotte: Dat was al.
BERNT!quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:22 schreef ledn81 het volgende:
Er heeft iemand weer over de schutting staan gillen naar Jolien, maar zal wel over Jolien gaan.
Op twitter werd weer geroepen dat er vanalles over de schutting gegild moest gaan worden zodat Lotje wist dat Jolien niet te vertrouwen is
Gedoe hoor daar met de emmertjes water en die camera er op, gewoon op het toilet een washand er tussendoor en dat douchen komt volgende week zaterdag thuis wel.quote:
Vind het zo raar dat ze niet eens gewoon kunnen/mogen douchen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Gedoe hoor daar met de emmertjes water en die camera er op, gewoon op het toilet een washand er tussendoor en dat douchen komt volgende week zaterdag thuis wel.
Ze kan er ook gewoon een coin (of 2) in gooien.. thuis moet je ook betalen voor waterquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo raar dat ze niet eens gewoon kunnen/mogen douchen.
😂quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:59 schreef Ireth het volgende:
Nou lot, knip per ongeluk die staart er uit
Nou geen chippendale ( originele) die heb ik gezien en die stelde zich niet zo aan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:13 schreef czvt het volgende:
Danny en zijn stofzuiger act! Is hij een chippendale of gewoon een verwijfde puber/idioot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |