Bart moet zich vaker bij de groep voegen. Hij is een zonderling.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat? Wat? Heb het ff gemist, was in de keuken..
In tegenstelling tot velequote:
Met Danny hebben ze een fout gemaaktquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:23 schreef Kayro het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vele
Steekt Bart er niet de draak mee..
Geen idee hoeveel er nog komen en in hoeverre het de personen in huis toch triggert..🤗😁
Klachten zijn van kijkers en de kijkers bepalen wie er blijft ( d3nken wij, maar FEBO is eindbeslisser)
Dat zou een leuke klacht zijn voor Danny.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Met Danny hebben ze een fout gemaakt
Dat sowiesoquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Met Danny hebben ze een fout gemaakt
Hahaha.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:32 schreef Ireth het volgende:
Jolien: "Verplaatsen de wolken door de wind? Verplaatsen die niet doordat wij draaien??"
Serieus???
Die zitten waarschijnlijk in de koffer van Michelangelo.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:03 schreef Kayro het volgende:
Mannen zijn onderbroeken aan het tellen..
Jason is er een aantal kwijt
Ff inventariseren🤣🤣
Ali heeft er misschien iets teveel🤪🤣
Ik geloof Charlotte haar intenties wel. Danny vind ik niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
Heeft charlotte gehuild aan haar gezicht te zien. En Danny zegt komt goed charly
MODedit; Doe eens normaalquote:
Ja precies, die had ze blind ingevuld. Al had ze hem misschien ook wel gespaard omdat ze 'm te sterk vind.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:03 schreef TheLuckyman het volgende:
Charlotte zegt dat ze niet de volledige keuze heeft.. alsof ze Jason er niet had opgezet. Argument van niks..
Zou ik niet zo zeker van zijn. BArt en Jason snoepen stemmen bij elkaar weg, terwijl de persoon van kamer rood alle fans van de rode kamer achter zich heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja precies, die had ze blind ingevuld. Al had ze hem misschien ook wel gespaard omdat ze 'm te sterk vind.
Ergens wel mooi dat de PoN nu aan die kant ligt, want ik denk dat ze allemaal weten dat Bart en Jason er toch niet uitgaan
Nou als nu ali erop komt zou ik niet op hem stemmen vanwege zijn gemanipuleer de laatste dagen. Ik stem gewoon op Bart en jasonquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:10 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Zou ik niet zo zeker van zijn. BArt en Jason snoepen stemmen bij elkaar weg, terwijl de persoon van kamer rood alle fans van de rode kamer achter zich heeft.
Ik denk niet dat een Danny, Ali of Lindsey meer stemmen gaan halen dan die 2. Zoveel fans van die lui zijn er echt niet. Ik denk dat we het eerder over een 40-40-20 verhouding hebben...quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:10 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Zou ik niet zo zeker van zijn. BArt en Jason snoepen stemmen bij elkaar weg, terwijl de persoon van kamer rood alle fans van de rode kamer achter zich heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |