ja had het gesprek gevolgt en erna ging het vandaag toch wel weer even tot zojuis nu staat zijn kop weer zo op onweer moet even cap van komen eigenlijk, zijn ik ben denk genomineerd kopquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ali is al sinds gister na het spel zich idioot aan het gedragen vanmorgen met charlotte in gesprek was hij heel erg aan het manipuleren. Vond hem heel vervelend en maar benoemen wat hij allemaal had gedaan. Ik ben echt afgeknapt op hem
Ook tegen andere vanmiddag van ik heb zoveel gedaan voor charlotte. Hij doet wat en wil dan van alles ervoor terug. Dat is geen goed doen dan is eigenbelangquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja had het gesprek gevolgt en erna ging het vandaag toch wel weer even tot zojuis nu staat zijn kop weer zo op onweer moet even cap van komen eigenlijk, zijn ik ben denk genomineerd kop
ohneeee he 8 uur en ze hebben het alweer over slapen
Die is wel echt buiten geweest en is ook de enige.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo haal jij Danny er bij we hadden het over Lot hoor
Ik niet is van een leuke vent de laatste tijd verandert in een manipulator en eist bijna dat ze hem niet nomineren. Met bart toen ook al. En dan zijn schulden niet afbetalen en dat gebedel valt echt tegenquote:
Jason is nooit door de kijker eruit gestemd, dat is het punt wat gemaakt wordt. Tevens wisten de bewoners niet waarom ze iemand moesten nomineren en wat er zou gebeuren. Dus niet te vergelijken met elkaar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ging mijn erom dat hij er ook uit was en was wel door een nominatie hoor
is het al bekend?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat Bart, Jason en Ali erop zitten.
Nee nog niet. Zojuist nominatie geweest. Charlotte heeft daarna niet echt een gesprek gevoerd waaruit je iets kon concluderen.quote:
is nog niet eens zekerquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat Bart, Jason en Ali erop zitten.
ben het helemaal eens met jequote:Op woensdag 15 maart 2023 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik niet is van een leuke vent de laatste tijd verandert in een manipulator en eist bijna dat ze hem niet nomineren. Met bart toen ook al. En dan zijn schulden niet afbetalen en dat gebedel valt echt tegen
nee is gespeculeer weerquote:
Ja, dat doet ze bij iedereen. Ja doe, ja doe.. vaak bij Ali en Charlotte die beide onzeker zijn/doen. Heel sneaky blijft zij zo buiten schot.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Ali zegt moet toch wat doen he met me coins tegen Lindsey maar ik merkte het van de week al op maar zij is ook vuil zij stimuleert hem echt met dat hij het moet kopen, ali vraagt zal ik kopen ja moet je zeker doen doen ! zegt ze van de week ook met die kettingen en nu weer met limonade
Hij is 35 en is mensen nog coins schuldig dan zou hij toch zelf moeten bedenken om dat eerst terug te betalen. Danny heeft het ook nog vertelt gister geloof ik.En lindsey is een gladjakkerquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Ali zegt moet toch wat doen he met me coins tegen Lindsey maar ik merkte het van de week al op maar zij is ook vuil zij stimuleert hem echt met dat hij het moet kopen, ali vraagt zal ik kopen ja moet je zeker doen doen ! zegt ze van de week ook met die kettingen en nu weer met limonade
Klopt, 4000 euroquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:36 schreef Koos1958 het volgende:
Oh dus geen geld.van de pot door lyndsey maar ze konden er geld bij krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |