Een keer toch? Door de bewoners, niet het publiek.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en jason was er ook al 2 keer uit
Hoe kom je daar bij? Wanneer is hij weggestemd door het publiek?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en jason was er ook al 2 keer uit
ik heb toch niet gezegd door wie en ja telde sleutel opdracht mee sorry nou 1 x danquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Een keer toch? Door de bewoners, niet het publiek.
ik zei alleen dat die ook weg was heb verders niets meer gezegdquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Wanneer is hij weggestemd door het publiek?
Dat was onderdeel van het spel, en uiteindelijk was de keer dat hij eruit ging ook onderdeel van het spel. Hij is nog nooit door nominaties en keuze van de kijkers eruit moeten gaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb toch niet gezegd door wie en ja telde sleutel opdracht mee sorry nou 1 x dan
Ohw gaaf is dat, horror weekquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:31 schreef Ptr67 het volgende:
Voor de aankondiging van volgende week's thema
Allemaal naar de game-room (volledig in het duister); eens binnen het liedje van Freddy Kreuger (1, 2, Freddy's coming for you; HORROR WEEK... en je laat daar wat visueel slangen ronddwangelen en spinnenwebben en shit.
Al die grieten geheid naar het insane asylum.
Voor de overige bewoners en de kijkers een rustige week dus
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:35 schreef marky het volgende:
Dus Charlotte heeft perongelijk aardappelen besteld in het Thais?
Hij is nooit uit het spel geweest. Sterker nog hij werd spelbepaler. De keren dat Jason uit het huis is geweest is niet te vergelijken met 4 weken vakantie op Vinkeveen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zei alleen dat die ook weg was heb verders niets meer gezegd
ging mijn erom dat hij er ook uit was en was wel door een nominatie hoorquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat was onderdeel van het spel, en uiteindelijk was de keer dat hij eruit ging ook onderdeel van het spel. Hij is nog nooit door nominaties en keuze van de kijkers eruit moeten gaan.
Ali is al sinds gister na het spel zich idioot aan het gedragen vanmorgen met charlotte in gesprek was hij heel erg aan het manipuleren. Vond hem heel vervelend en maar benoemen wat hij allemaal had gedaan. Ik ben echt afgeknapt op hemquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Lot heeft genomineerd net toch? Ali zijn kop staat er wel na hahaha
hoezo haal jij Danny er bij we hadden het over Lot hoorquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:37 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is nooit uit het spel geweest. Sterker nog hij werd spelbepaler. De keren dat Jason uit het huis is geweest is niet te vergelijken met 4 weken vakantie op Vinkeveen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |