Jason wil eerst nog bij het vuur zitten voor hij naar papa Bart gaat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja gezellig kaartjes op de muur lezen saampjes
De dames speculeren welk liedje draaide bij welke foto. En welke vibequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Jason wil eerst nog bij het vuur zitten voor hij naar papa Bart gaat.
Lig je net krijg je een batterij wissel 😵💫 dan baal jequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart gaat nog eens naar het toilet en dan naar bed
Maar goed dat hij nog niet naakt lag.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Lig je net krijg je een batterij wissel 😵💫 dan baal je
Of stiekem met een schuin oog naar jalapeno Rob on a stickquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Batterijwissel geweest
Met alle mogelijke dingen van BB
En Bart weer terug in bed kijkend naar zijn trouwfoto
Geloof dat hij dit prettig vind om even alleen te zitten. Dat vertelde hij van de week.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:49 schreef happyme28 het volgende:
Jammer dat niemand uit de rode kamer de moeite neemt om even met Jason te kletsen.
Als de vibe maar goed is op de andere kamer hèquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:49 schreef happyme28 het volgende:
Jammer dat niemand uit de rode kamer de moeite neemt om even met Jason te kletsen.
Aan de andere kant, hij doet ook weinig moeite richting hun? Het is nu écht blauw tegen rood...quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:49 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk dat dat heel menselijk is dat je op een moment op de dag alleen wilt zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geloof dat hij dit prettig vind om even alleen te zitten. Dat vertelde hij van de week.
Een Lindsay en Jolien hebben volgens mij vrij weinig met hem, en hij met hun. Voordat Danny vertrok leek het wel beter tussen hem en Danny, maar is weinig van over volgens mij..quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hij doet ook weinig moeite richting hun? Het is nu écht blauw tegen rood...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |