Dat was het al vanaf dag 1.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hij doet ook weinig moeite richting hun? Het is nu écht blauw tegen rood...
Nou ja, hij liep net de kamer in en vroeg of iedereen al naar bed ging. En grapte dat hij dan mooi zijn secret mission kon uitvoeren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hij doet ook weinig moeite richting hun? Het is nu écht blauw tegen rood...
KLopt, hij vind dat momentje savonds helemaal allleen bij de haard, heerlijk , vertelde hij !!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geloof dat hij dit prettig vind om even alleen te zitten. Dat vertelde hij van de week.
lolquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jason zegt: ‘Wat een drama’
Kost hem minuten om 1 aardappel te schillen met een dunschiller
Hahahaha ja echt hè.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jason zegt: ‘Wat een drama’
Kost hem minuten om 1 aardappel te schillen met een dunschiller
Hij geeft het ook meteen op na 1 aardappel. Hij verstopt de schillen in de vuilnisbak in de badkamer en legt de geschilde aardappel op het aanrecht.quote:
En dat gewoon iedere nacht doen,.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij geeft het ook meteen op na 1 aardappel. Hij verstopt de schillen in de vuilnisbak in de badkamer en legt de geschilde aardappel op het aanrecht.
Ik snap ook niet goed waar hij mee bezig is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:12 schreef happyme28 het volgende:
Volgens mij pakt hij de Airfryer. Wat gaat hij doen?![]()
Dat maakt veel te veel herrie
Secret mission?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik snap ook niet goed waar hij mee bezig is.
ohhhh morgenvroeg weer 1 en al geheimzinnigheid, wie zal dat gedaan hebben en waar zijn de schillenquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij geeft het ook meteen op na 1 aardappel. Hij verstopt de schillen in de vuilnisbak in de badkamer en legt de geschilde aardappel op het aanrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |