Dat is voor iedereen verschillend. Ik kan me voorstellen dat je het getetter zat wordt. De enige echte klacht is die van Charlotte tot nu toe. Die van Jason was een klacht over zijn mening... dat kan niet die heb je te accepteren en de klacht over Bart is een klacht over wat hij prettig vindt. Das ook raar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:07 schreef tasebi het volgende: [..] ben er 56 en zit dagelijks in rumoer , dat houd je fit , niet zeggen dat ze bij zijn defensie collega's geen rumoer of geestigheid uithalen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bluf Danny met z'n: als het moet kan ik opgeroepen worden om Rugby te spelen voor NL
Ik zie hem al helemaal rennen met z'n handtasje over het veld.....blijf van m'n balletje af!
Ze is docent kleuter juf 😁quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Jockari het volgende:
Lees ik op LinkedIn van Charlotte:
I graduated as a Kindergarten school teacher in Childhood Education ( BA ) at the Artevelde University in Ghent, Belgium. (2017.)
Kleuteronderwijzers aan de universiteit ??? Make that the cat wise !
Even verder gegoogled. Artevelde is hogeschool en geen universiteit, en je kan daar voor kleuterjuf studeren.quote:
Zo zie je maar dat die intelligente hooggeschoolde bewoners een fake label hebben opgeplakt gekregen vanwege het programma.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Even verder gegoogled. Artevelde is hogeschool en geen universiteit, en je kan daar voor kleuterjuf studeren.
En daar gaat zequote:Op woensdag 15 maart 2023 15:11 schreef freaky40 het volgende:
Charlotte moet naar de SR aldus Twitter.
Dat is het enige bruikbare attribuut meen ik.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
De weegschaal toch ? Hoop dat ze de blauwe plankjes neemt
daarin in ze afgestudeerdquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Jockari het volgende:
I graduated as a Kindergarten school teacher in Childhood Education ( BA ) at the Artevelde University in Ghent, Belgium. (2017.)
enige echte klacht van Lot, serieus? afzonderen is net zo serieus en dat van Lot kwam van een kind af haha serieus zeg een kind dat het engels niet verstaat en daarom noemtquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen verschillend. Ik kan me voorstellen dat je het getetter zat wordt. De enige echte klacht is die van Charlotte tot nu toe. Die van Jason was een klacht over zijn mening... dat kan niet die heb je te accepteren en de klacht over Bart is een klacht over wat hij prettig vindt. Das ook raar.
https://www.artevelde-uas(...)hood-education-dutchquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Jockari het volgende:
Zeer uitgebreide opleiding !quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:19 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
https://www.artevelde-uas(...)hood-education-dutch
Dat is waarschijnlijk waar ze naar verwijst.
ja het spijt me hoor maar ik ben niet zo achterdochtig als julliequote:
Hoezo achterdochtig? Ik vind dat ze al met een aantal dingen mazzel heeft gehad, heeft niks met achterdocht te maken. Is niet gelijk een complottheoriequote:Op woensdag 15 maart 2023 15:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja het spijt me hoor maar ik ben niet zo achterdochtig als jullie
Echt?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:37 schreef marky het volgende:
Nou valt alweer mee.
Groep rood zit de munten van Jason al te verdelen als hij vertrekt.
Ik hoop nu helemaal dat hij blijft en dat hij die van Bart er nog bij krijgt al denk ik dat die naar Jolien gaan omdat Jason er genoeg heeft.
wie waren dat aan het doen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:37 schreef marky het volgende:
Nou valt alweer mee.
Ik hoop nu helemaal dat hij blijft en dat hij die van Bart er nog bij krijgt al denk ik dat die naar Jolien gaan omdat Jason er genoeg heeft.
nou dat er idd dus een script aan te pas komt en zoquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:37 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Hoezo achterdochtig? Ik vind dat ze al met een aantal dingen mazzel heeft gehad, heeft niks met achterdocht te maken. Is niet gelijk een complottheorie.
Afzonderen is een vrije keuze. Daar heeft niemand last van. Steeds engels lullen dat kinderen niet kunnen verstaan en vervolgens ook nog wens belachelijk maken is gewoon dom. Ze doet niet eens haar best om het niet te doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
enige echte klacht van Lot, serieus? afzonderen is net zo serieus en dat van Lot kwam van een kind af haha serieus zeg een kind dat het engels niet verstaat en daarom noemt
Danny, Jolien en Lindsey. Ze weten dat ze het niet krijgen maar het was meer bitchen dat Jason er zo zuinig mee was.quote:
Dat heb ik toch niet gezegd?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dat er idd dus een script aan te pas komt en zo
aha ok ja hij is idd wel zuinig ermee, maar moet zeggen dat Lot dat ook erg is zo zuinig die 2 zijn het zuinigst volgens mijn en dan heb je een Ali haha die alles meteen opmaakt als het aan hem ligtquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:40 schreef marky het volgende:
[..]
Danny, Jolien en Lindsey. Ze weten dat ze het niet krijgen maar het was meer bitchen dat Jason er zo zuinig mee was.
ja ok nah las het woord script onder jou bericht excuus en dacht de berichten beetje zelfde context bevattequote:Op woensdag 15 maart 2023 15:41 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat heb ik toch niet gezegd?
Maar als er iemand is die met een gok het gelijk goed heeft, zou ik dat bij Charlotte verwachten.
Net als dat Ali het elke keer voor elkaar kreeg om het op een onmogelijke manier alsnog te doen slagen!
Ja ben het niet met je eens en denk er zo niet overquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:43 schreef czvt het volgende:
Het is nu toch overduidelijk dat Charlotte een hand boven het hoofd wordt gehouden door BB. Een exit ongedaan maken en nu een spel winnen binnen een minuut. Zij is oerdom en toch kan zij dit spel winnen. Hebben jullie dit nu ook reeds door?
Ik vindt Charlotte niet dom waarom vindt je dat ?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:43 schreef czvt het volgende:
Het is nu toch overduidelijk dat Charlotte een hand boven het hoofd wordt gehouden door BB. Een exit ongedaan maken en nu een spel winnen binnen een minuut. Zij is oerdom en toch kan zij dit spel winnen. Hebben jullie dit nu ook reeds door?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:37 schreef marky het volgende:
Nou valt alweer mee.
Misschien gewoon slimme vrouw. Weet dat je liever een complot ziet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:43 schreef czvt het volgende:
Heb je het spel gezien? Geen enkele andere bewoner had dit kunnen doen. Zij heeft geen inschattingsvermogen en doet dit binnen de minuut. De aangeleverde objecten in volgorde aan de weegschaal hangen heeft geen denkvermogen gevraagd, Was zelf geschrokken van de uitkomst dus niet bij nagedacht! Een 28-jarige die zich zo gedraagd tijdens haar verblijf is voor mij niet verstandig. Hoor haar geklaag/gezeur/gezang (nou ja haar kinderlijk gedrag) maar aan. Dit is gedrag van -knip- dit is niet nodigquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik vindt Charlotte niet dom waarom vindt je dat ?
Hij naait zijn tegenspelers er bij zo wint hij papkindje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bluf Danny met z'n: als het moet kan ik opgeroepen worden om Rugby te spelen voor NL
Ik zie hem al helemaal rennen met z'n handtasje over het veld.....blijf van m'n balletje af!
Je weet nooit of je ze een keer nodig hebt. En dan nog gaat het ze geen moer aan wie wat ermee doet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok ja hij is idd wel zuinig ermee, maar moet zeggen dat Lot dat ook erg is zo zuinig die 2 zijn het zuinigst volgens mijn en dan heb je een Ali haha die alles meteen opmaakt als het aan hem ligt![]()
Ze is speels maar niet dom…. Maar ach we zien het beide anders en dat kan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:55 schreef czvt het volgende:
[..]
Heb je het spel gezien? Geen enkele andere bewoner had dit kunnen doen. Zij heeft geen inschattingsvermogen en doet dit binnen de minuut. De aangeleverde objecten in volgorde aan de weegschaal hangen heeft geen denkvermogen gevraagd, Was zelf geschrokken van de uitkomst dus niet bij nagedacht! Een 28-jarige die zich zo gedraagd tijdens haar verblijf is voor mij niet verstandig. Hoor haar geklaag/gezeur/gezang (nou ja haar kinderlijk gedrag) maar aan. [ b]-knip- dit is niet nodig[/b]
quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:26 schreef czvt het volgende:
Ali is ondertussen geschiedenis aan 't schrijven. De definitie van domheid is herschreven. Ongelooflijk hoe dom dit individu is. Mijn kippen zijn zo fier dat ze niet aan de bodem van de ladder zitten.
Je hebt nu eenmaal mensen die zich kunnen verkopen aan andere domme mensen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik vindt Charlotte niet dom waarom vindt je dat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |