Slijmbal, is de natuur.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
En ali heeft het er weer over wat hij allemaal gedaan heeft voor Lott
Die dekt zich alvast in neem ik aan. Daar is hij goed in. Slijmen bij degene die mag nomineren. Hij zal ook wel bij Charlotte gaan bedelen voor wat coins.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
En ali heeft het er weer over wat hij allemaal gedaan heeft voor Lott
Nadat ik enkele filmpjes hier heb bekeken valt het mij nu pas op dat die Lindsey veel zegt maar eigenlijk helemaal niks. Knikt en zegt ja en amen en lult de anderen na en weet zo wel een en ander los te peuteren aan info.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die dekt zich alvast in neem ik aan. Daar is hij goed in. Slijmen bij degene die mag nomineren. Hij zal ook wel bij Charlotte gaan bedelen voor wat coins.
in sommige universiteiten kan je ook hogeschoolrichtingen doen met de daarvoor uitgereikte diplomaquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef Jockari het volgende:
Lees ik op LinkedIn van Charlotte:
I graduated as a Kindergarten school teacher in Childhood Education ( BA ) at the Artevelde University in Ghent, Belgium. (2017.)
Kleuteronderwijzers aan de universiteit ??? Make that the cat wise !
Lindsey praat veel maar zegt inderdaad niets. Ze is een meeloper, schaap en schooier en heeft watervrees. Dat is het enige wat ik kan toevoegen. Een achterbakse slang die door haar taal heel moeilijk verstaanbaar is. Helemaal niet geschikt om met BB mee te doen. Te dom en egoistisch!quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nadat ik enkele filmpjes hier heb bekeken valt het mij nu pas op dat die Lindsey veel zegt maar eigenlijk helemaal niks. Knikt en zegt ja en amen en lult de anderen na en weet zo wel een en ander los te peuteren aan info.
Slangen hebben niet altijd watervrees, integendeel. Maar begrijp wat je bedoelt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:46 schreef czvt het volgende:
[..]
Lindsey praat veel maar zegt inderdaad niets. Ze is een meeloper, schaap en schooier en heeft watervrees. Dat is het enige wat ik kan toevoegen. Een achterbakse slang.
Ik wist het héquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:33 schreef Joyce-43 het volgende:
ze heeft hem in 1x goed haha 14 coins ze kan het niet geloven ze wilde nog een hint nemen van de mensen
Je zoon/dochter zal maar met zo iemand aan het ouderlijk huis verschijnen. Wat denk je?quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Slangen hebben niet altijd watervrees, integendeel. Maar begrijp wat je bedoelt.
Heel correct, maar dan wel de heisa van de bewoners & sociale media die ie op zijn nek krijgt als hij zonder coins ligt te schooien bij andere bewoners om snoepjes te kopen. Hou ze dan gewoon bij, heeft heel zijn leven lang nog genoeg kans om te snoepen PUNTquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok ja hij is idd wel zuinig ermee, maar moet zeggen dat Lot dat ook erg is zo zuinig die 2 zijn het zuinigst volgens mijn en dan heb je een Ali haha die alles meteen opmaakt als het aan hem ligt![]()
Ben geen Lotte fan... maar hier moet ik bijtreden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja ben het niet met je eens en denk er zo niet over
🤪🤣quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:58 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ben geen Lotte fan... maar hier moet ik bijtreden.
Vind het spel dan ook geen secret room avontuur waardig. Kleuters van 2j kunnen dit nog doen, als ze het zware object tenminste kunnen optillen. Je hoeft echt geen rocketscience te kennen hoor.
Net als die mislukte van Ali trouwens (maar had geen beeld dat niet iedereen dat weet/wist hoe je wat overhelt met behulp van een darm). Dan is (-7 + 9) x 1,5 nog te moeilijk lol (rolling eyes = sorry ken emoticon niet).
Nee ik niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:43 schreef czvt het volgende:
Het is nu toch overduidelijk dat Charlotte een hand boven het hoofd wordt gehouden door BB. Een exit ongedaan maken en nu een spel winnen binnen een minuut. Zij is oerdom en toch kan zij dit spel winnen. Hebben jullie dit nu ook reeds door?
Zij was er normaal gezien al uit maar omwille van dubbele standaarden heeft BB haar erin gehouden (exit Rob) terwijf Chiara vervangen werd. Kan het nog duidelijker of moet je nog meer feiten hebben?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:17 schreef rinardo het volgende:
Hoezo charlotte , dom, hand boven hoofd, voorgetrokken, ik ben geen lotte fan, maar iedereen had dit spel kunnen kiezen, voor haar is al 9 x wat anders gekozen in de secretroom, de muzieknoot zelfs al 2 x.
Ja, geef nog maar wat meer feiten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:22 schreef czvt het volgende:
[..]
Zij was er normaal gezien al uit maar omwille van dubbele standaarden heeft BB haar erin gehouden (exit Rob) terwijf Chiara vervangen werd. Kan het nog duidelijker of moet je nog meer feiten hebben?
Er uit !!!quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:52 schreef czvt het volgende:
[..]
Je zoon/dochter zal maar met zo iemand aan het ouderlijk huis verschijnen. Wat denk je?
@czvt , zo dadelijk worden we nog vriendenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:22 schreef czvt het volgende:
[..]
Zij was er normaal gezien al uit maar omwille van dubbele standaarden heeft BB haar erin gehouden (exit Rob) terwijf Chiara vervangen werd. Kan het nog duidelijker of moet je nog meer feiten hebben?
Ik dacht dat we dat al waren!quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:czvt , zo dadelijk worden we nog vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |