Jason nominatie toch?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:39 schreef rinardo het volgende:
de uitzending begint met het spel waar Charlotte de PON heeft gekregen
ja kloptquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
Hij is
[..]
Hij is 35 en is mensen nog coins schuldig dan zou hij toch zelf moeten bedenken om dat eerst terug te betalen. Danny heeft het ook nog vertelt gister geloof ik.En lindsey is een gladjakker
nee 1500 misgelopenquote:
ja het spel helemaal niet met Lotquote:
jaa spannend spel, idd lindsey kiest de kist iedereen is verbaasd behalve charlotte die is blij dat lindsey voor de kist gaat, het geld wat op dat mom gespaard is door de spelers die niet voor de kist gingen, was op dat moment weer verdwenenquote:
ja dat kist zandloper gedoequote:
uh bedoel je niet Jolienquote:
Gewoon mensen weg zetten zeggen dat charlotte haat niets gunt. Het is en blijf een slang hahaquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
oh wat loopt Jolien zielig te doen zeg tegen Bart en jason
500 bartquote:
Voor de pot spekken speelde ze stond begin 500 Bart 500 voor de pot en ali 500. Stond 1500 voor de pot en door lyndsey is dat er niet bij gekomenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:53 schreef Kayro het volgende:
[..]
500 bart
1000 ali
Dus lindsey zou dan 1500 worden en zo oplopend (verdubbeling)
Dacht ik.. en begreep ik uit de woorden van BB
Iemand??
Vertelde ze dat net want ik kijk uitzending en geen streams.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:53 schreef TheLuckyman het volgende:
Lot heeft dus Ali genomineerd. Ze had vorige keer hetzelfde gevoel bij MA omdat ze het aanvoelde. Doelde nu op Ali. Dus wat we gisteren al wisten; Ali, Bart, Jason.
nou ze is echt vals ze heeft heel veel aan charlotte als vriendin en dan tegen Bart enjason beweren dat ze niemand heeft die haar iets gunt nee bernt is er niet voor je dagelijkse veer in je reetquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon mensen weg zetten zeggen dat charlotte haat niets gunt. Het is en blijf een slang haha
Staalborstel optie?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey in Douche
Vraagt om een washandje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |