Duyvis?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Noten liggen bij het juiste instrument
Die leek minder aanwijzingen te krijgen en ging lange tijd best lekker. Paniekvoetbal wat Linds aan het doen is.quote:
Daarom zit ik daar nu vooral een beetje te 'prikken' of juist dingen te ontkrachten die er word geroepen. Want die grietjes roepen echt vanalles dat niet klopt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Op twitter zijn dat van die meisjes die zelf weinig diepgang hebben van het genre "ze zingen dus ze moeten wel leuk en gezellig zijn; YOU GO GIRL".
ze krijgt te horen wanneer het fout is niet echt hinten. en noten lezen lijkt me echt moeilijkquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Die leek minder aanwijzingen te krijgen en ging lange tijd best lekker. Paniekvoetbal wat Linds aan het doen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
kan me niet herinneren dat de loop door bleef lopen zoals de drums hier netquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:47 schreef engine het volgende:
Lawaaiwortel was een stuk leuker om te kijken in plaats van WHAT?!!
Ja toch wel geloof ik. Vond ook dat BB Lindsey meer hielp maar het zal wel opgelost moeten worden zo richting het einde.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat de loop door bleef lopen zoals de drums hier net
Dat dus😉quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja toch wel geloof ik. Vond ook dat BB Lindsey meer hielp maar het zal wel opgelost moeten worden zo richting het einde.
Hij is echt heel vervelend aan het doen elke keer met dat nomineren. Die zit daar echt voor geld. Toen m.a. mocht nomineren en charlotte van te voren zei ik zit erop was ali pissig op haar want vond hij niet leuk dat ze het steeds zeiquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:59 schreef rinardo het volgende:
Ali tegen Danny, je weet dat ze mij gaat nomineren maat, iedereen weet dat behalve ik![]()
![]()
Denken ze de hele middag al. Lindsey, Danny en Charlotte. heb er al een half filmpje van verzameld. Doen ze ook beetje vervelend over steeds.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
nu denken ze dat Jason weer een SR heeft
ja het eind was helemaal in beeld, dat ze de melodie op de instrumenten voor elkaar kreegquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:19 schreef ledn81 het volgende:
Had stream de hele tijd op pauze om nog op te kunnen nemen, maar zie nu dat Lindsey haar secret room daar nu ook te zien was
ohnee was maar heel kort.. was kort erna weer weg
Deden de anderen gister bij charlottequote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Denken ze de hele middag al. Lindsey, Danny en Charlotte. heb er al een half filmpje van verzameld. Doen ze ook beetje vervelend over steeds.
Is ook niets te beleven op de streams helaas.quote:
Bewoners zijn er ook al vanaf zondag🤪🤪quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:04 schreef engine het volgende:
Waar zijn de overtrekken heen?!
Het is erg spannend.
Precies alsof ze daar iets aan kan doen in het huis. Buiten het huis kan ze misschien een slaaponderzoek doen om te zien als ze slaapapneu heeft en eventueel met een CPAP toestel of snurkbeugel geholpen kan worden. Ik moet Lindsey ook niet maar je moet ook een beetje serieus blijven en dat snurken kun je haar moeilijk kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:28 schreef czvt het volgende:
[..]
Niemand durft haar aan te spreken over dat luid varkensgesnurk van haar dat de anderen wakker maakt omwille van de te verwachten agressieve reactie. Het is een vuil, lui, vies achterbaks wezen.
Met dat verschil dat Charlotte heel stom aan het doen was en echt een secret mission had/heeft. Jason doet niets geksquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Deden de anderen gister bij charlotte
Lichtlaag komt zo naar beneden.. 🤪🤪quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zijn zijn eiwitshakes hem naar zijn hersenen gestegen
Hier ook net 1 bliksemquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:30 schreef Kayro het volgende:
[..]
Lichtlaag komt zo naar beneden.. 🤪🤪
Ow onweer
We gaan het meemaken maken
Ik zweer
Ze is wel aan het calculeren hè..😮💨quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:32 schreef TheLuckyman het volgende:
Weten jullie wat er aan de hand is met Ali vraagt Charlotte.. schijnheilig zeggen ze niks te weten.. Danny verdraait ook wat Ali tegen hem zei..
✋️quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:34 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ze heeft het zo moeilijk… bijna medelijden
Hier ga ik niet helemaal mee akkoord. Ze kan er niets aan doen maar ik zou me uit schaamte niet durven inschrijven voor een programma als BB als ik zo hard zou snurken. Je weet dat je daarmee een hele groep wakker houdt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:18 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Precies alsof ze daar iets aan kan doen in het huis. Buiten het huis kan ze misschien een slaaponderzoek doen om te zien als ze slaapapneu heeft en eventueel met een CPAP toestel of snurkbeugel geholpen kan worden. Ik moet Lindsey ook niet maar je moet ook een beetje serieus blijven en dat snurken kun je haar moeilijk kwalijk nemen.
iq van 'n visstickquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:40 schreef Kayro het volgende:
Xylofoon is een blaasinstrument toch?
Danny 😖😮💨
Als 1 van die twee eruit gaat, is er echt geen normaal gesprek meer in BB voor de rest van het seizoenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:43 schreef engine het volgende:
"okay Bart en vrienden...welterusten"
"slaap wel jongen"
Dan nodigen ze een uitgeruste Rob uit voor een paar dagen, kan hij lekker bijpraten met Bart.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:45 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Als 1 van die twee eruit gaat, is er echt geen normaal gesprek meer in BB voor de rest van het seizoen
Jason ging plassen en kijkt dan vaak even op de klok. Vandaar liep ie langs de rode slaapkamer maar ze zijn daar idd helemaal para aan het doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:28 schreef marky het volgende:
Op rood zijn ze helmaal para aan het worden ze denken dat Jason een secret mission heeft om een oud bewoner naarbinnen te loodsen. Jolien kwam hem blijkbaar tegen op de gang.
Ze zijn helemaal doorgeslagen op zoek naar cameramomentjes. Oppervlakkige Showponys.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason ging plassen en kijkt dan vaak even op de klok. Vandaar liep ie langs de rode slaapkamer maar ze zijn daar idd helemaal para aan het doen.![]()
Maar ik verbaas me nergens meer over. Deze mensen hebben een IQ test moeten doen, maar daar is ergens iets mis gegaan lijkt me.
[ twitter ]
Top showquote:Op woensdag 15 maart 2023 07:18 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Er is een vogel wakker in de tuin die volgen ze met de camera. Nu al leuker dan wat er de afgelopen weken op de stream is geweest.
De vrolijkheid zelvequote:
Ow gemist 😳 ging heul snel dan.. zag haar alleen d'r haren doen...quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:51 schreef Koos1958 het volgende:
Toch beetje onfris van lyndsey. Die stapt uit bed trekt wat kleren aan en haalt geen washandje over haar gezicht, oksels of de flappen tussen haar benen. Brr
Nee doet ze iedere morgenquote:Op woensdag 15 maart 2023 08:51 schreef Koos1958 het volgende:
Toch beetje onfris van lyndsey. Die stapt uit bed trekt wat kleren aan en haalt geen washandje over haar gezicht, oksels of de flappen tussen haar benen. Brr
Hoezo toneelstukje? Geloof dat dat echt het verschil kan maken als je daar met mensen zit die je niet echt liggen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jason buiten toneelstukje aan het doen voor ons omdat het lente is haha
Op een mooie lentedag als deze, zou ik het zelfde kunnen doen,naar buiten gaan, naar de lucht kijken en zeggen, jeej wat is dit lekker, dus bij mij zou dit geen toneelstukje zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoezo toneelstukje? Geloof dat dat echt het verschil kan maken als je daar met mensen zit die je niet echt liggen.
Het siert haar echt dat ze toch altijd op de man af stapt.quote:
Ja precies! Hij voelt dit goed aan..quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Charlotte heeft gisteren toch wel degelijk gezegd dat ze Ali gaat nomineren? Tegen Lindsay en Jolien.
Nee gezegd dat ze twijfelt over Danny en Ali.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Charlotte heeft gisteren toch wel degelijk gezegd dat ze Ali gaat nomineren? Tegen Lindsay en Jolien.
Gister in de badkamer deed hij heel zielig tegen de anderenquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:34 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja precies! Hij voelt dit goed aan..
En reageert menselijk hij wil eigenlijk niets herhalen of opnieuw opgooien. En nu gebeurd dit toch door dit gesprek..
WaT hij nu zegt zijn eigenlijk zijn emotionele eigen gedachten..
Charlotte : "Ik ga nu met die man praten, ik ben boos, Ali kom eens mee"quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte vraagt of ali wil praten. Ze zegt dat hij sinds gister haar negeert. En gelijk zegt hij dat het andersom is, hij wil haar niet beïnvloeden. Dat is charlotte ze zegt ik weet niet of je denkt dat ik al besloten. Hij voelt dat ze het moeilijk heeft. Hij zegt ik denk dat je al een beslissing heeft gemaakt. Hij kan nooit toegeven dat hij iets doet he.
Huh? Ik loop 2 minuten ofzo achter??quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij is er toch aan beïnvloeden nu met Lot zou mijn niet nomineren zegt hij
Serieus normaal loop ik achter hahaquote:
Dacht toch echt dat ze tegen Jolien aangaf, ook fysiek, dat ze voor Ali ging. Overigens doet Ali nu toch wat die niet zou doen. Opnoemen wat die gedaan heeft voor haar..quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee gezegd dat ze twijfelt over Danny en Ali.
Niet beïnvloeden is datquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:38 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Voor alles wat ik voor jou gedaan heb vind ik het niet erg als je mij nomineert
Mooi, laat haar maar zwetenquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Als ze het nog niet moeilijk had dan nu wel met ali zijn manipulatie
Nee klopt maar dat geld zeker voor ali. Zo verongelijkt doen als er genomineerd gaat worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi, laat haar maar zwetentis geen ponykamp.
Mjah, die speelt ook zijn spelquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee klopt maar dat geld zeker voor ali. Zo verongelijkt doen als er genomineerd gaat worden.
Dat is toch ook niet echt serieus te nemen? Een paar random klachten, wat moeten ze daar dan precies mee?quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:53 schreef Kayro het volgende:
Lindsey voelt een telefoontje aankomen..
Die hele klachtenlijn nemen ze als klucht!!
Ze drijven er de spot mee..
Beetje minne, zegt veel qua reacties over hun persoonlijkheid 🙄
Erg benieuwd naar de uitwerking hiervan in de uitzending
Daarom 1 grote grap en benieuwd naar de uitzendingquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:55 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet echt serieus te nemen? Een paar random klachten, wat moeten ze daar dan precies mee?
Dat gaat never nooit gebeurenquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik hoop dat Charlotte Danny & Lindsey erop zet.
Als ze Danny maar pakt..quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:59 schreef -river- het volgende:
Als ze eerlijk is zet ze Danny (laat de kiezer maak kiezen) en Jolien (is beter voor haar ivm finale) erop.
Ze beseft dat er nog veel belgen zijn en inderdaad speelt zij het spel wel, we zullen zien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:01 schreef Kayro het volgende:
[..]
Als ze Danny maar pakt..
Back in time week, houdt haar in d'r hoofd wel bezig en als er 1 is die de spelregels kent is zij het🤗
Maar ipv Jolien zal het denk ik eerder Lindsey zijn...
Jason heeft te vaak op de bank gezeten dus gaat er zaterdag sws uit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:08 schreef ben34567 het volgende:
Ali-Jason-Bart zal wel heel spannend worden; vooral als het een dubbele exit is. Normaal denk ik dat Ali dan de verliezer is maar er gaan meer stemmen verdeeld worden tussen Bart en Jason waardoor hij toch nog als eerste kan eindigen.
Misschien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Jason heeft te vaak op de bank gezeten dus gaat er zaterdag sws uit.
Jason naar huis dan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:45 schreef Kayro het volgende:
Charlotte zegt iets heel scherps..
Ik moet weer nomineren met iemand die er al opstaat : Jason!
En ik was wel medeverantwoordelijk vorige keer voor het vertrek van iemand: Danny!
En dat in de week van: back in time...😉
Als het uitkomt zoals zij denkt.. komt t wel goed..
Bart moet zich vaker bij de groep voegen. Hij is een zonderling.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat? Wat? Heb het ff gemist, was in de keuken..
In tegenstelling tot velequote:
Met Danny hebben ze een fout gemaaktquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:23 schreef Kayro het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vele
Steekt Bart er niet de draak mee..
Geen idee hoeveel er nog komen en in hoeverre het de personen in huis toch triggert..🤗😁
Klachten zijn van kijkers en de kijkers bepalen wie er blijft ( d3nken wij, maar FEBO is eindbeslisser)
Dat zou een leuke klacht zijn voor Danny.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Met Danny hebben ze een fout gemaakt
Dat sowiesoquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Met Danny hebben ze een fout gemaakt
Hahaha.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:32 schreef Ireth het volgende:
Jolien: "Verplaatsen de wolken door de wind? Verplaatsen die niet doordat wij draaien??"
Serieus???
Die zitten waarschijnlijk in de koffer van Michelangelo.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:03 schreef Kayro het volgende:
Mannen zijn onderbroeken aan het tellen..
Jason is er een aantal kwijt
Ff inventariseren🤣🤣
Ali heeft er misschien iets teveel🤪🤣
Ik geloof Charlotte haar intenties wel. Danny vind ik niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
Heeft charlotte gehuild aan haar gezicht te zien. En Danny zegt komt goed charly
MODedit; Doe eens normaalquote:
Ja precies, die had ze blind ingevuld. Al had ze hem misschien ook wel gespaard omdat ze 'm te sterk vind.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:03 schreef TheLuckyman het volgende:
Charlotte zegt dat ze niet de volledige keuze heeft.. alsof ze Jason er niet had opgezet. Argument van niks..
Zou ik niet zo zeker van zijn. BArt en Jason snoepen stemmen bij elkaar weg, terwijl de persoon van kamer rood alle fans van de rode kamer achter zich heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja precies, die had ze blind ingevuld. Al had ze hem misschien ook wel gespaard omdat ze 'm te sterk vind.
Ergens wel mooi dat de PoN nu aan die kant ligt, want ik denk dat ze allemaal weten dat Bart en Jason er toch niet uitgaan
Nou als nu ali erop komt zou ik niet op hem stemmen vanwege zijn gemanipuleer de laatste dagen. Ik stem gewoon op Bart en jasonquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:10 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Zou ik niet zo zeker van zijn. BArt en Jason snoepen stemmen bij elkaar weg, terwijl de persoon van kamer rood alle fans van de rode kamer achter zich heeft.
Ik denk niet dat een Danny, Ali of Lindsey meer stemmen gaan halen dan die 2. Zoveel fans van die lui zijn er echt niet. Ik denk dat we het eerder over een 40-40-20 verhouding hebben...quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:10 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Zou ik niet zo zeker van zijn. BArt en Jason snoepen stemmen bij elkaar weg, terwijl de persoon van kamer rood alle fans van de rode kamer achter zich heeft.
Ik hoop dat ze de film idd terugspoelen.. en hetzelfde zal doen als toenwerd gedaan door de dames samen.. Danny nomineren🤗quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt dat ze moet kiezen wat haar gelukkig maakt. Dat ze de 4 waar ze mee wil over blijven dan blijven er 3 over. Ze ziet zich zelf niet in de finale staan. Ze zegt is 2e keer dat er al iemand opstaat. Ze gaat haar gevoel volgen en als het me de kop kost is dat goed. Danny zegt dat is het allerbeste, en als mensen er een rot gevoel over hebben ligt dat niet aan jou. Ook nog iets van als mensen zeggen wat ze allemaal voor je gedaan hebben. Danny zegt je hebt de touwtjes in handen en kan het sturen zoals je zelf wil.
Lotje mag nomineren, Lotje mag naar de secret room, Lotje mag bandjes luisteren zodat ze vanavond opeens thais diner hebben...quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:23 schreef Kayro het volgende:
Charlotteke gaat weer tapes luisteren op de wc
was achter SL en paar 3x zender check gehad dus ze mogen het er niet meer over hebben. WAs tegen Jolien dachten ze "maar ze hoorde het niet goed"quote:
Aha ok dank jequote:Op woensdag 15 maart 2023 11:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
was achter SL en paar 3x zender check gehad dus ze mogen het er niet meer over hebben. WAs tegen Jolien dachten ze "maar ze hoorde het niet goed"
Misschien eens douchen Lindseyquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Lindsey: Het is zo warm buiten, het is net of dat ik twee tinten bruiner ben geworden.
Jolien: Waarom staat mijn kledingkast open?
Charlotte: Dat was al.
BERNT!quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:22 schreef ledn81 het volgende:
Er heeft iemand weer over de schutting staan gillen naar Jolien, maar zal wel over Jolien gaan.
Op twitter werd weer geroepen dat er vanalles over de schutting gegild moest gaan worden zodat Lotje wist dat Jolien niet te vertrouwen is
Gedoe hoor daar met de emmertjes water en die camera er op, gewoon op het toilet een washand er tussendoor en dat douchen komt volgende week zaterdag thuis wel.quote:
Vind het zo raar dat ze niet eens gewoon kunnen/mogen douchen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Gedoe hoor daar met de emmertjes water en die camera er op, gewoon op het toilet een washand er tussendoor en dat douchen komt volgende week zaterdag thuis wel.
Ze kan er ook gewoon een coin (of 2) in gooien.. thuis moet je ook betalen voor waterquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo raar dat ze niet eens gewoon kunnen/mogen douchen.
😂quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:59 schreef Ireth het volgende:
Nou lot, knip per ongeluk die staart er uit
Nou geen chippendale ( originele) die heb ik gezien en die stelde zich niet zo aan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:13 schreef czvt het volgende:
Danny en zijn stofzuiger act! Is hij een chippendale of gewoon een verwijfde puber/idioot?
Ja nog steeds. Gaat nergens over.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo raar dat ze niet eens gewoon kunnen/mogen douchen.
Hij hoort daar niet meer. Is misschien zeikerig maar Ias had gewoon moeten blijven en zijn terugkomst is gewoon kut geweest.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:13 schreef czvt het volgende:
Danny en zijn stofzuiger act! Is hij een chippendale of gewoon een verwijfde puber/idioot?
Danny heeft de sfeer hopeloos verpest en denkt doordat hij gekozen was om terug te keren hij ongenaakbaar is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:28 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hij hoort daar niet meer. Is misschien zeikerig maar Ias had gewoon moeten blijven en zijn terugkomst is gewoon kut geweest.
Het is ook een belachelijke kunstgreep geweest, puur omdat er anders te weinig NL'ers in het huis zouden zitten. Als die spelregel nou eens losgelaten zou worden had je dit soort belachelijke acties niet hoeven uit te voeren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:28 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hij hoort daar niet meer. Is misschien zeikerig maar Ias had gewoon moeten blijven en zijn terugkomst is gewoon kut geweest.
Hij is er niet voor niets uit gestemd. En heb zijn live op Instagram bekeken samen met de dominee (Chayron) alles was kut en nu is hij zo positief leugenaar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:29 schreef czvt het volgende:
[..]
Danny heeft de sfeer hopeloos verpest en denkt doordat hij gekozen was om terug te keren hij ongenaakbaar is.
Er was geen optie om te stemmen voor "ik wil niemand terug en Ias mag blijven".quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:29 schreef czvt het volgende:
[..]
Danny heeft de sfeer hopeloos verpest en denkt doordat hij gekozen was om terug te keren hij ongenaakbaar is.
Dan gaan we daar wat aan doen zaterdag...quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een zure vent is het geworden die ali.
Ali Kwartfinaliquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan gaan we daar wat aan doen zaterdag...
En wat nou als Danny en Ali erop staanquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan gaan we daar wat aan doen zaterdag...
Danny wegquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En wat nou als Danny en Ali erop staan
Wie laat je dan blijven ?
Ik zou dan toch Ali laten blijven.
Het gaat er bij Bart om dat iemand zelf die keuze maakt. Dat geld van hemzelf heeft hij door de acties van anderen gekregen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:41 schreef Koos1958 het volgende:
Als Bart het zo erg vind dat lyndsey geld van de groep heeft gebruikt.. hij heeft geld uit de pot gekregen dat is toch ook van anderen.als hij zo principieel is had hij daar ook vanaf moeten zien vind ik
Zoals ali nu doet niet. Die doet wat voor je alleen uit eigen belang. Na dat gesprek vanmorgen heeft hij afgedaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En wat nou als Danny en Ali erop staan
Wie laat je dan blijven ?
Ik zou dan toch Ali laten blijven.
Hij heeft die keuze toch zelf niet gemaakt ? Ik denk niet dat het mogelijk is om die beslissing terug te draaien eenmaal hij iets gekregen heeft. Lindsey heeft de keuze zelf gemaakt om iets te kopen voor eigen voordeel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:41 schreef Koos1958 het volgende:
Als Bart het zo erg vind dat lyndsey geld van de groep heeft gebruikt.. hij heeft geld uit de pot gekregen dat is toch ook van anderen.als hij zo principieel is had hij daar ook vanaf moeten zien vind ik
onderdeel van het spel en zijn persoonlijkheid ja ik vindt het ook niet tof en een lul wat dat betreft maar toch Danny er uit die heeft daar niets meer te zoeken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoals ali nu doet niet. Die doet wat voor je alleen uit eigen belang. Na dat gesprek vanmorgen heeft hij afgedaan.
Gelukkig hebben we daarvoor Lindseyquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
Het woord ‘vibe’ is zooooo irritant
Je weet tochquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daarvoor Lindsey
[ afbeelding ]
Danny mag er ook uit hoor en jolien ookquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:45 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
onderdeel van het spel en zijn persoonlijkheid ja ik vindt het ook niet tof en een lul wat dat betreft maar toch Danny er uit die heeft daar niets meer te zoeken.
Nee toch is toch 2 Belgen 2 Nederlanders niet meer vrouw manquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:50 schreef Jockari het volgende:
Er van uitgaande dat er 1 belgische vrouw en 1 nederlandse vrouw in de finale zullen zitten, zit Lindsey natuurlijk al gebeiteld.
Officieel niet maar naast nationaliteit wil febo duidelijk ook een balancering tussen man/vrouwquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee toch is toch 2 Belgen 2 Nederlanders niet meer vrouw man
Vermoed ik ook.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Officieel niet maar naast nationaliteit wil febo duidelijk ook een balancering tussen man/vrouw
Zijn ouders hadden vroeger toch een strandtent nu geen bedrijf toch meerquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:07 schreef Kayro het volgende:
Danny
Je hebt een HORECAONDERNEMING...
En je WERKT ALS zzper IN EEN RESTAURANT!! (Geheel zelfstandig en ingehuurd door de eigenaar)
een horeca eigenaar = geen ZZPer
kolere zeg zolangquote:
Ik snap niet hoe deze nog steeds in dat programna rond kan lopen. Haar rol is minimaal.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daarvoor Lindsey
[ afbeelding ]
vind het geen onterechte klacht zit vandaag al heel lang apart, zelfs nu tijdens het etenquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:19 schreef Koos1958 het volgende:
Klacht over Bart dat hij een zonderling is. Bart gaat zich verdedigen dat hij af en toe de rust opzoekt van alle drukte.
strontquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:33 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is dat prutje waar Danny in roert?
Die man is 20 jaar ouder dan de rest. Ik wil nog wel zien of de anderen binnen 20 jaar nog zo onnozel en kinderachtig zouden doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:02 schreef tasebi het volgende:
[..]
vind het geen onterechte klacht zit vandaag al heel lang apart, zelfs nu tijdens het eten![]()
ben er 56 en zit dagelijks in rumoer , dat houd je fit , niet zeggen dat ze bij zijn defensie collega's geen rumoer of geestigheid uithalenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:05 schreef czvt het volgende:
[..]
Die man is 20 jaar ouder dan de rest. Ik wil nog wel zien of de anderen binnen 20 jaar nog zo onnozel en kinderachtig zouden doen.
Ja al.met ontbijt niet aan tafel nu weer niet mee aan tafel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:02 schreef tasebi het volgende:
[..]
vind het geen onterechte klacht zit vandaag al heel lang apart, zelfs nu tijdens het eten![]()
Ahum ik twijfel nog....quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:03 schreef -river- het volgende:
Lotje gaat sws de finale in, dus heb je een vrouw.
wah klopt hier niet?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Lindsey: Het is zo warm buiten, het is net of dat ik twee tinten bruiner ben geworden.
Jolien: Waarom staat mijn kledingkast open?
Charlotte: Dat was al.
Lindsey: Nou ik ga me wassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |