iq van 'n visstickquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:40 schreef Kayro het volgende:
Xylofoon is een blaasinstrument toch?
Danny 😖😮💨
Als 1 van die twee eruit gaat, is er echt geen normaal gesprek meer in BB voor de rest van het seizoenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:43 schreef engine het volgende:
"okay Bart en vrienden...welterusten"
"slaap wel jongen"
Dan nodigen ze een uitgeruste Rob uit voor een paar dagen, kan hij lekker bijpraten met Bart.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:45 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Als 1 van die twee eruit gaat, is er echt geen normaal gesprek meer in BB voor de rest van het seizoen
Jason ging plassen en kijkt dan vaak even op de klok. Vandaar liep ie langs de rode slaapkamer maar ze zijn daar idd helemaal para aan het doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:28 schreef marky het volgende:
Op rood zijn ze helmaal para aan het worden ze denken dat Jason een secret mission heeft om een oud bewoner naarbinnen te loodsen. Jolien kwam hem blijkbaar tegen op de gang.
Ze zijn helemaal doorgeslagen op zoek naar cameramomentjes. Oppervlakkige Showponys.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason ging plassen en kijkt dan vaak even op de klok. Vandaar liep ie langs de rode slaapkamer maar ze zijn daar idd helemaal para aan het doen.![]()
Maar ik verbaas me nergens meer over. Deze mensen hebben een IQ test moeten doen, maar daar is ergens iets mis gegaan lijkt me.
[ twitter ]
Top showquote:Op woensdag 15 maart 2023 07:18 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Er is een vogel wakker in de tuin die volgen ze met de camera. Nu al leuker dan wat er de afgelopen weken op de stream is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |