iq van 'n visstickquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:40 schreef Kayro het volgende:
Xylofoon is een blaasinstrument toch?
Danny 😖😮💨
Als 1 van die twee eruit gaat, is er echt geen normaal gesprek meer in BB voor de rest van het seizoenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:43 schreef engine het volgende:
"okay Bart en vrienden...welterusten"
"slaap wel jongen"
Dan nodigen ze een uitgeruste Rob uit voor een paar dagen, kan hij lekker bijpraten met Bart.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:45 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Als 1 van die twee eruit gaat, is er echt geen normaal gesprek meer in BB voor de rest van het seizoen
Jason ging plassen en kijkt dan vaak even op de klok. Vandaar liep ie langs de rode slaapkamer maar ze zijn daar idd helemaal para aan het doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:28 schreef marky het volgende:
Op rood zijn ze helmaal para aan het worden ze denken dat Jason een secret mission heeft om een oud bewoner naarbinnen te loodsen. Jolien kwam hem blijkbaar tegen op de gang.
Ze zijn helemaal doorgeslagen op zoek naar cameramomentjes. Oppervlakkige Showponys.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 23:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason ging plassen en kijkt dan vaak even op de klok. Vandaar liep ie langs de rode slaapkamer maar ze zijn daar idd helemaal para aan het doen.![]()
Maar ik verbaas me nergens meer over. Deze mensen hebben een IQ test moeten doen, maar daar is ergens iets mis gegaan lijkt me.
[ twitter ]
Top showquote:Op woensdag 15 maart 2023 07:18 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Er is een vogel wakker in de tuin die volgen ze met de camera. Nu al leuker dan wat er de afgelopen weken op de stream is geweest.
De vrolijkheid zelvequote:
Ow gemist 😳 ging heul snel dan.. zag haar alleen d'r haren doen...quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:51 schreef Koos1958 het volgende:
Toch beetje onfris van lyndsey. Die stapt uit bed trekt wat kleren aan en haalt geen washandje over haar gezicht, oksels of de flappen tussen haar benen. Brr
Nee doet ze iedere morgenquote:Op woensdag 15 maart 2023 08:51 schreef Koos1958 het volgende:
Toch beetje onfris van lyndsey. Die stapt uit bed trekt wat kleren aan en haalt geen washandje over haar gezicht, oksels of de flappen tussen haar benen. Brr
Hoezo toneelstukje? Geloof dat dat echt het verschil kan maken als je daar met mensen zit die je niet echt liggen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jason buiten toneelstukje aan het doen voor ons omdat het lente is haha
Op een mooie lentedag als deze, zou ik het zelfde kunnen doen,naar buiten gaan, naar de lucht kijken en zeggen, jeej wat is dit lekker, dus bij mij zou dit geen toneelstukje zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoezo toneelstukje? Geloof dat dat echt het verschil kan maken als je daar met mensen zit die je niet echt liggen.
Het siert haar echt dat ze toch altijd op de man af stapt.quote:
Ja precies! Hij voelt dit goed aan..quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Charlotte heeft gisteren toch wel degelijk gezegd dat ze Ali gaat nomineren? Tegen Lindsay en Jolien.
Nee gezegd dat ze twijfelt over Danny en Ali.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Charlotte heeft gisteren toch wel degelijk gezegd dat ze Ali gaat nomineren? Tegen Lindsay en Jolien.
Gister in de badkamer deed hij heel zielig tegen de anderenquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:34 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja precies! Hij voelt dit goed aan..
En reageert menselijk hij wil eigenlijk niets herhalen of opnieuw opgooien. En nu gebeurd dit toch door dit gesprek..
WaT hij nu zegt zijn eigenlijk zijn emotionele eigen gedachten..
Charlotte : "Ik ga nu met die man praten, ik ben boos, Ali kom eens mee"quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte vraagt of ali wil praten. Ze zegt dat hij sinds gister haar negeert. En gelijk zegt hij dat het andersom is, hij wil haar niet beïnvloeden. Dat is charlotte ze zegt ik weet niet of je denkt dat ik al besloten. Hij voelt dat ze het moeilijk heeft. Hij zegt ik denk dat je al een beslissing heeft gemaakt. Hij kan nooit toegeven dat hij iets doet he.
Huh? Ik loop 2 minuten ofzo achter??quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij is er toch aan beïnvloeden nu met Lot zou mijn niet nomineren zegt hij
Serieus normaal loop ik achter hahaquote:
Dacht toch echt dat ze tegen Jolien aangaf, ook fysiek, dat ze voor Ali ging. Overigens doet Ali nu toch wat die niet zou doen. Opnoemen wat die gedaan heeft voor haar..quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee gezegd dat ze twijfelt over Danny en Ali.
Niet beïnvloeden is datquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:38 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Voor alles wat ik voor jou gedaan heb vind ik het niet erg als je mij nomineert
Mooi, laat haar maar zwetenquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Als ze het nog niet moeilijk had dan nu wel met ali zijn manipulatie
Nee klopt maar dat geld zeker voor ali. Zo verongelijkt doen als er genomineerd gaat worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi, laat haar maar zwetentis geen ponykamp.
Mjah, die speelt ook zijn spelquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee klopt maar dat geld zeker voor ali. Zo verongelijkt doen als er genomineerd gaat worden.
Dat is toch ook niet echt serieus te nemen? Een paar random klachten, wat moeten ze daar dan precies mee?quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:53 schreef Kayro het volgende:
Lindsey voelt een telefoontje aankomen..
Die hele klachtenlijn nemen ze als klucht!!
Ze drijven er de spot mee..
Beetje minne, zegt veel qua reacties over hun persoonlijkheid 🙄
Erg benieuwd naar de uitwerking hiervan in de uitzending
Daarom 1 grote grap en benieuwd naar de uitzendingquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:55 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet echt serieus te nemen? Een paar random klachten, wat moeten ze daar dan precies mee?
Dat gaat never nooit gebeurenquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik hoop dat Charlotte Danny & Lindsey erop zet.
Als ze Danny maar pakt..quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:59 schreef -river- het volgende:
Als ze eerlijk is zet ze Danny (laat de kiezer maak kiezen) en Jolien (is beter voor haar ivm finale) erop.
Ze beseft dat er nog veel belgen zijn en inderdaad speelt zij het spel wel, we zullen zien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:01 schreef Kayro het volgende:
[..]
Als ze Danny maar pakt..
Back in time week, houdt haar in d'r hoofd wel bezig en als er 1 is die de spelregels kent is zij het🤗
Maar ipv Jolien zal het denk ik eerder Lindsey zijn...
Jason heeft te vaak op de bank gezeten dus gaat er zaterdag sws uit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:08 schreef ben34567 het volgende:
Ali-Jason-Bart zal wel heel spannend worden; vooral als het een dubbele exit is. Normaal denk ik dat Ali dan de verliezer is maar er gaan meer stemmen verdeeld worden tussen Bart en Jason waardoor hij toch nog als eerste kan eindigen.
Misschien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Jason heeft te vaak op de bank gezeten dus gaat er zaterdag sws uit.
Jason naar huis dan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:45 schreef Kayro het volgende:
Charlotte zegt iets heel scherps..
Ik moet weer nomineren met iemand die er al opstaat : Jason!
En ik was wel medeverantwoordelijk vorige keer voor het vertrek van iemand: Danny!
En dat in de week van: back in time...😉
Als het uitkomt zoals zij denkt.. komt t wel goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |