Mooi, laat haar maar zwetenquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Als ze het nog niet moeilijk had dan nu wel met ali zijn manipulatie
Nee klopt maar dat geld zeker voor ali. Zo verongelijkt doen als er genomineerd gaat worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi, laat haar maar zwetentis geen ponykamp.
Mjah, die speelt ook zijn spelquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee klopt maar dat geld zeker voor ali. Zo verongelijkt doen als er genomineerd gaat worden.
Dat is toch ook niet echt serieus te nemen? Een paar random klachten, wat moeten ze daar dan precies mee?quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:53 schreef Kayro het volgende:
Lindsey voelt een telefoontje aankomen..
Die hele klachtenlijn nemen ze als klucht!!
Ze drijven er de spot mee..
Beetje minne, zegt veel qua reacties over hun persoonlijkheid 🙄
Erg benieuwd naar de uitwerking hiervan in de uitzending
Daarom 1 grote grap en benieuwd naar de uitzendingquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:55 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet echt serieus te nemen? Een paar random klachten, wat moeten ze daar dan precies mee?
Dat gaat never nooit gebeurenquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik hoop dat Charlotte Danny & Lindsey erop zet.
Als ze Danny maar pakt..quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:59 schreef -river- het volgende:
Als ze eerlijk is zet ze Danny (laat de kiezer maak kiezen) en Jolien (is beter voor haar ivm finale) erop.
Ze beseft dat er nog veel belgen zijn en inderdaad speelt zij het spel wel, we zullen zien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:01 schreef Kayro het volgende:
[..]
Als ze Danny maar pakt..
Back in time week, houdt haar in d'r hoofd wel bezig en als er 1 is die de spelregels kent is zij het🤗
Maar ipv Jolien zal het denk ik eerder Lindsey zijn...
Jason heeft te vaak op de bank gezeten dus gaat er zaterdag sws uit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:08 schreef ben34567 het volgende:
Ali-Jason-Bart zal wel heel spannend worden; vooral als het een dubbele exit is. Normaal denk ik dat Ali dan de verliezer is maar er gaan meer stemmen verdeeld worden tussen Bart en Jason waardoor hij toch nog als eerste kan eindigen.
Misschien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Jason heeft te vaak op de bank gezeten dus gaat er zaterdag sws uit.
Jason naar huis dan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:45 schreef Kayro het volgende:
Charlotte zegt iets heel scherps..
Ik moet weer nomineren met iemand die er al opstaat : Jason!
En ik was wel medeverantwoordelijk vorige keer voor het vertrek van iemand: Danny!
En dat in de week van: back in time...😉
Als het uitkomt zoals zij denkt.. komt t wel goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |