Het siert haar echt dat ze toch altijd op de man af stapt.quote:
Ja precies! Hij voelt dit goed aan..quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Charlotte heeft gisteren toch wel degelijk gezegd dat ze Ali gaat nomineren? Tegen Lindsay en Jolien.
Nee gezegd dat ze twijfelt over Danny en Ali.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Charlotte heeft gisteren toch wel degelijk gezegd dat ze Ali gaat nomineren? Tegen Lindsay en Jolien.
Gister in de badkamer deed hij heel zielig tegen de anderenquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:34 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja precies! Hij voelt dit goed aan..
En reageert menselijk hij wil eigenlijk niets herhalen of opnieuw opgooien. En nu gebeurd dit toch door dit gesprek..
WaT hij nu zegt zijn eigenlijk zijn emotionele eigen gedachten..
Charlotte : "Ik ga nu met die man praten, ik ben boos, Ali kom eens mee"quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte vraagt of ali wil praten. Ze zegt dat hij sinds gister haar negeert. En gelijk zegt hij dat het andersom is, hij wil haar niet beïnvloeden. Dat is charlotte ze zegt ik weet niet of je denkt dat ik al besloten. Hij voelt dat ze het moeilijk heeft. Hij zegt ik denk dat je al een beslissing heeft gemaakt. Hij kan nooit toegeven dat hij iets doet he.
Huh? Ik loop 2 minuten ofzo achter??quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij is er toch aan beïnvloeden nu met Lot zou mijn niet nomineren zegt hij
Serieus normaal loop ik achter hahaquote:
Dacht toch echt dat ze tegen Jolien aangaf, ook fysiek, dat ze voor Ali ging. Overigens doet Ali nu toch wat die niet zou doen. Opnoemen wat die gedaan heeft voor haar..quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee gezegd dat ze twijfelt over Danny en Ali.
Niet beïnvloeden is datquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:38 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Voor alles wat ik voor jou gedaan heb vind ik het niet erg als je mij nomineert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |