Denken ze de hele middag al. Lindsey, Danny en Charlotte. heb er al een half filmpje van verzameld. Doen ze ook beetje vervelend over steeds.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
nu denken ze dat Jason weer een SR heeft
ja het eind was helemaal in beeld, dat ze de melodie op de instrumenten voor elkaar kreegquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:19 schreef ledn81 het volgende:
Had stream de hele tijd op pauze om nog op te kunnen nemen, maar zie nu dat Lindsey haar secret room daar nu ook te zien was
ohnee was maar heel kort.. was kort erna weer weg
Deden de anderen gister bij charlottequote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Denken ze de hele middag al. Lindsey, Danny en Charlotte. heb er al een half filmpje van verzameld. Doen ze ook beetje vervelend over steeds.
Is ook niets te beleven op de streams helaas.quote:
Bewoners zijn er ook al vanaf zondag🤪🤪quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:04 schreef engine het volgende:
Waar zijn de overtrekken heen?!
Het is erg spannend.
Precies alsof ze daar iets aan kan doen in het huis. Buiten het huis kan ze misschien een slaaponderzoek doen om te zien als ze slaapapneu heeft en eventueel met een CPAP toestel of snurkbeugel geholpen kan worden. Ik moet Lindsey ook niet maar je moet ook een beetje serieus blijven en dat snurken kun je haar moeilijk kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:28 schreef czvt het volgende:
[..]
Niemand durft haar aan te spreken over dat luid varkensgesnurk van haar dat de anderen wakker maakt omwille van de te verwachten agressieve reactie. Het is een vuil, lui, vies achterbaks wezen.
Met dat verschil dat Charlotte heel stom aan het doen was en echt een secret mission had/heeft. Jason doet niets geksquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Deden de anderen gister bij charlotte
Lichtlaag komt zo naar beneden.. 🤪🤪quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zijn zijn eiwitshakes hem naar zijn hersenen gestegen
Hier ook net 1 bliksemquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:30 schreef Kayro het volgende:
[..]
Lichtlaag komt zo naar beneden.. 🤪🤪
Ow onweer
We gaan het meemaken maken
Ik zweer
Ze is wel aan het calculeren hè..😮💨quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:32 schreef TheLuckyman het volgende:
Weten jullie wat er aan de hand is met Ali vraagt Charlotte.. schijnheilig zeggen ze niks te weten.. Danny verdraait ook wat Ali tegen hem zei..
✋️quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:34 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ze heeft het zo moeilijk… bijna medelijden
Hier ga ik niet helemaal mee akkoord. Ze kan er niets aan doen maar ik zou me uit schaamte niet durven inschrijven voor een programma als BB als ik zo hard zou snurken. Je weet dat je daarmee een hele groep wakker houdt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:18 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Precies alsof ze daar iets aan kan doen in het huis. Buiten het huis kan ze misschien een slaaponderzoek doen om te zien als ze slaapapneu heeft en eventueel met een CPAP toestel of snurkbeugel geholpen kan worden. Ik moet Lindsey ook niet maar je moet ook een beetje serieus blijven en dat snurken kun je haar moeilijk kwalijk nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |