hij was echt aan het schreeuwen gewoonquote:Op maandag 13 maart 2023 08:27 schreef happyme28 het volgende:
Bart vertelt Jason dat hij weer aan het praten was vannacht. Heb filmpje gezien en was inderdaad weer best heftig. Nee, nee, nee, stop stop. Rechtop in bed, armen in de lucht.
Bart verwarmt water voor een douche. Houten kop van de champi denk ik.
Jason wordt langzaam wakker maar lijkt ergens aan de denken/overpijnzen.
Het valt mij op dat hij vooral op stress reageert en het kan het vertrek van MA zijn.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij was echt aan het schreeuwen gewoon
waar had jij het filmpje gezien van Jason, plaats hem anders ook even hier want was echt hard gewoonquote:Op maandag 13 maart 2023 09:17 schreef happyme28 het volgende:
Jason wil zijn coin houder vol spelen. Nog 15 coins ongeveer.
En dan ga ik eruit en is er een erfenis van 60 coins …zegt Jason
quote:
Dat doen die leeghoofden, er zit niets in dus copie gedrag.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:45 schreef czvt het volgende:
Als er 1 schaap blaat gaan ze allemaal blaten.
Hier kijken ze ook vaak raar op als ik of dubbel lig en loop te schelden tegen mijn laptopquote:Op maandag 13 maart 2023 09:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zei het hardop hier....
Niet veel meer nodig, dat ik tegen een tv begin te lullen
Ik heb een vermoede dat er een speciale Dannycam bediende is die hem continu in beeld moet houden op de streams zodat we geen leuk moment kunnen missen.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zei het hardop hier....
Niet veel meer nodig, dat ik tegen een tv begin te lullen
Elk moment dat hij niet op camera is is juist een leuk moment.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:54 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb een vermoede dat er een speciale Dannycam bediende is die hem continu in beeld moet houden op de streams zodat we geen leuk moment kunnen missen.
Danny is de koning van de kinderkamer. Er is geen rode kamer meer enkel een kinderkamer en een ouderkamer.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:00 schreef -river- het volgende:
Het is wel erg hč, dat ik liever naar het stofkijken kijk dan kans hebben Danny te moeten zien.
Precies!!quote:Op maandag 13 maart 2023 10:01 schreef czvt het volgende:
[..]
Danny is de koning van de kinderkamer. Er is geen rode kamer meer enkel een kinderkamer en een ouderkamer.
Dat komt omdat Danny alleen met gezellige mensen wil blijven. Maar aan de andere kant is contrast ook nodig.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou wat een teringherrie maken ze lijkt of ze steeds drukker worden
Contrast is zeker nodig!quote:Op maandag 13 maart 2023 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Dat komt omdat Danny alleen mey gezellige mensen wil blijven. Maar aan de andere kant is contrast ook nodig.
Kuddegedrag.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:21 schreef Kayro het volgende:
[..]
Contrast is zeker nodig!
maar dit is niet 'gezellig'..
Dit is niet leuk en spontaan
Dit gedrag is ronduit achterlijk en belachelijk!!
Lott is de grootste aanstichter van het gebler en gezangquote:Op maandag 13 maart 2023 10:23 schreef Ireth het volgende:
Iedereen zingt/blert: Danny's schuld
Rode kamer=kinderkamer: Danny's schuld
Tis net Rutte, alles wat fout is, is zijn schuld
Ze zagen niet ze spreken er inmiddels lacherig over en snappen zelfs dat men dat ook graag wil zien.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:32 schreef tasebi het volgende:
de twee zageventen zonderen zich weer af van de groep lolmakers ; als die in het dagelijkse leven ook zijn amai voor hun omgeving![]()
![]()
![]()
Niets anders te doen denken ze, terwijl de vloer vol met vlekken zit.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:43 schreef KangaP het volgende:
Waarom zijn die vrouwen zich weer zo aan het optutten 🤔🤔
Heeft iedereen nodig.. van de rest van ht huis hoeft hij dit niet te verwachten. Logisch dat hij af en toe reflecteerd😉quote:Op maandag 13 maart 2023 10:44 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind wel dat Jason zichzelf graag een schouderklopje geeft zoals net met dat hij vaak als jonkie over het schoonmaken begint, en hij vist bij Bart ook graag naar complimentjes
Die hele Danny is op zich al fout. En Rutte is ook foutquote:Op maandag 13 maart 2023 10:23 schreef Ireth het volgende:
Iedereen zingt/blert: Danny's schuld
Rode kamer=kinderkamer: Danny's schuld
Tis net Rutte, alles wat fout is, is zijn schuld
weet dat je Lot niet mag maar dit is niet altijd waar hoor, weet niet waar Jolien het idee vandaan haalt dat die kan zingen maar die begon gisteren iedere keer met zingen, nu kan ik het even niet zeggen ben in de slaapkamer met opa en opa maar het is niet altijd Lotquote:Op maandag 13 maart 2023 10:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Lott is de grootste aanstichter van het gebler en gezang
Halve finale eerder dan.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:49 schreef TheLuckyman het volgende:
Deze week zou er al een finaleplaats te verdienen zijn in een spel toch?
Hij is met zijn kousen de badkamervloer aan 't schoonmaken.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:52 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Danny loopt ook de hele tijd als een strontvlieg om Charlotte heen de badkamer in en uit. Heb hem al drie keer zijn tanden zien poetsen met zijn vlechtje.
Ja dat begrijp ik wel.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:54 schreef TheLuckyman het volgende:
Bart en Jason vragen zich af hoe het met Chiara is, en of er al verbetering is in de situatie. Hopen dat BB een keer iets kan laten weten,
Zageventen ?quote:Op maandag 13 maart 2023 10:32 schreef tasebi het volgende:
de twee zageventen zonderen zich weer af van de groep lolmakers ; als die in het dagelijkse leven ook zijn amai voor hun omgeving![]()
![]()
![]()
Iemand die veel zeurt en klaagt... Vertelt Google mij.quote:
als er 1 niet klaagt en zeurt is het Jason welquote:Op maandag 13 maart 2023 11:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Iemand die veel zeurt en klaagt... Vertelt Google mij.
Nou ..dat hoor ik Jason nou juist eigenlijk nooit doen
Heeft zich kritisch uitgelaten over de belachelijke terugkomst van Danny. Net als Grace en Patje.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:44 schreef Kayro het volgende:
Nick kraft.. vraagt zich af waar naomi blijft.
Hij zit voor de stream ???
https://twitter.com/Nick_(...)045isIYRSiSd0YQ&s=19
Daar zaten ze eigenlijk ook wel op te wachten.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:37 schreef TheLuckyman het volgende:
Lange SL inmiddels, dus toch nog een spel deze ochtend waarschijnlijk
of Naomi op bezoek , volgens ik zien passeren heb op twitterquote:Op maandag 13 maart 2023 11:37 schreef TheLuckyman het volgende:
Lange SL inmiddels, dus toch nog een spel deze ochtend waarschijnlijk
Thanks😉quote:Op maandag 13 maart 2023 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft zich kritisch uitgelaten over de belachelijke terugkomst van Danny. Net als Grace en Patje.
Daarom deze joke.
Ik weet niet wat.. maar Jason lijkt er niet helemaal blij meequote:Op maandag 13 maart 2023 12:12 schreef Joyce-43 het volgende:
lyndsey heeft wat gepakt de pon ofzo ? of geld en weg
nee dat zou die met beide opties van mijn kunnen wezenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat.. maar Jason lijkt er niet helemaal blij mee
toen draaide de cam weg en hebben we weer 2 dezelfde streams pfffquote:Op maandag 13 maart 2023 12:17 schreef Monique___ het volgende:
ali vond het een heftige gebeurtenis.
dennie: het is een kans.. er wordt gezegd er zit iets van waarde in voor het verloop van het spel, die zandloper, doet mentaal wat met je
dennie had het ook niet geweten of hij het zou openen of niet...
en hij geeft lindsy geen ongelijk
linds: was niet mijn eerste keur... ze hoorde bb praten; het is een belangrijk wapen, zag de zandloper 1.30 en ging nadenken: wat is belangrijk????
nee daar baalde hij dus ook flink over toen hij op de blauwe kamer zat... mag weer niet met de rest van de spel(len) mee doen...quote:Op maandag 13 maart 2023 12:21 schreef Hoylei het volgende:
Mag hij dus ook weer niet meedoen met het PON spel...?
Bah, ik krijg steeds minder zin om te kijken...quote:Op maandag 13 maart 2023 12:21 schreef Monique___ het volgende:
jaaaa hij zegt het ook in badkamer.. hij is net genomineerd door llindsy
denkt ze nog steeds kans te maken op de overwinning?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:24 schreef Hoylei het volgende:
Ik hoop dan iig dat Lindsey ernaast komt te staan.
Snap het wel.. ze zag een kans en pakte die voor een ander het deed...quote:Op maandag 13 maart 2023 12:28 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Bah, ik krijg steeds minder zin om te kijken...
Tuurlijk, ik snap het ook wel, maar ik vind het zo moeilijk om naar die galbak van een Danny en zijn 'harem' te kijken...die gemaakte vrolijkheid...quote:Op maandag 13 maart 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Snap het wel.. ze zag een kans en pakte die voor een ander het deed...
Had nu de mogelijkheid om Jason erop te zetten (heeft ze al eerder aangegeven).
it's al in the game he
quote:Op maandag 13 maart 2023 12:31 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik snap het ook wel, maar ik vind het zo moeilijk om naar die galbak van een Danny en zijn 'harem' te kijken...die gemaakte vrolijkheid...![]()
![]()
Ze zijn echt minder dan een nul.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:31 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik snap het ook wel, maar ik vind het zo moeilijk om naar die galbak van een Danny en zijn 'harem' te kijken...die gemaakte vrolijkheid...![]()
![]()
Kan me niet voorstellen, dat hij op deze manier al die weken een bank overleeftquote:Op maandag 13 maart 2023 12:31 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
![]()
Zo'n grote tegenstelling met Jason, die steeds weer 'genaaid' wordt en toch zoveel mogelijk zichzelf blijft. Wat gun ik de overwinning voor die jongen...Maar ben ook best wel bang dat hij het niet gaat worden.
![]()
Dat dus..quote:Op maandag 13 maart 2023 12:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen, dat hij op deze manier al die weken een bank overleeft
Dus Ali, Bart, Danny en Jason in de finale?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:37 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vind er geen een leuk, maar die meiden mogen er voor mij allemaal uit. denk dat ik het ali het meeste gun.al is die niet echt slim
Inderdaad en er zaterdag dan ook uit. Zij/hij is een schaap met totaal geen toegevoegde waarde. Een beperkt denkvermogen. Freeloader, boomzaag en bever.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:24 schreef Hoylei het volgende:
Ik hoop dan iig dat Lindsey ernaast komt te staan.
Haha...ik ben nog dommer, door het te volgen...quote:Op maandag 13 maart 2023 12:37 schreef jooba het volgende:
[..]
Rustig oma-Nijn'tje, het is maar een dom tv-spelletje. Met barslechte acteurs.:)
Ah, een nieuwe vliegtuigactie, wat een leuk idee! Dan heeft Jason er twee gehad, dat is dan toch weer wat nieuws, is nog niet eerder gebeurd!quote:Op maandag 13 maart 2023 12:45 schreef Monique___ het volgende:
Jason en Bart praten verder in de badkamer.. dat Jason weer niet mee kan spelen..
hij laat zich niet uit het veld slaan
Er hoeft dus geeen ik herhaal GEEEN vliegtuiginzamelingsactie voor Jason opgestart te worden..
🤣quote:Op maandag 13 maart 2023 12:46 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ah, een nieuwe vliegtuigactie, wat een leuk idee! Dan heeft Jason er twee gehad, dat is dan toch weer wat nieuws, is nog niet eerder gebeurd!
De vorige was vol. Hier een nieuwequote:Op maandag 13 maart 2023 12:46 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik kan geen streamverslag schrijven, ik zie het topic niet?
@TheLuckyman heeft hem volgemaakt 301 , ik kan niet verderquote:Op maandag 13 maart 2023 12:46 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik kan geen streamverslag schrijven, ik zie het topic niet?
quote:Op maandag 13 maart 2023 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
De vorige was vol. Hier een nieuwe![]()
BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Dotteke moet hem alleen nog even op de juiste plek zetten.
BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op maandag 13 maart 2023 12:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:TheLuckyman heeft hem volgemaakt 301 , ik kan niet verder
ja en er word steeds gezegd de groep word steeds kleiner dus je ontkomt er niet aan om er op te staanquote:Op maandag 13 maart 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Snap het wel.. ze zag een kans en pakte die voor een ander het deed...
Had nu de mogelijkheid om Jason erop te zetten (heeft ze al eerder aangegeven).
it's al in the game he
O die zie ik net pas we hebben denk tegelijk aangemaaktquote:Op maandag 13 maart 2023 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
De vorige was vol. Hier een nieuwe![]()
BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Dotteke moet hem alleen nog even op de juiste plek zetten.
Hij is helemaal niet beledigdquote:Op maandag 13 maart 2023 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en er word steeds gezegd de groep word steeds kleiner dus je ontkomt er niet aan om er op te staan
ook namens Jason die dit vaak zegt en nu is hij iet wat beledigd er weer op te staan, denk aan je eigen zin terug zou ik zeggen.
en mensen die Lyndsey nu ook uitschelden vind dat zo vreemd he ze gaat toch niet de mensen erop zetten met wie ze veel omgaat dus dan kom je al gauw op een Bart of Jason jah en Jason it is
Ben het helemaal met je eens Joyce.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en er word steeds gezegd de groep word steeds kleiner dus je ontkomt er niet aan om er op te staan
ook namens Jason die dit vaak zegt en nu is hij iet wat beledigd er weer op te staan, denk aan je eigen zin terug zou ik zeggen.
en mensen die Lyndsey nu ook uitschelden vind dat zo vreemd he ze gaat toch niet de mensen erop zetten met wie ze veel omgaat dus dan kom je al gauw op een Bart of Jason jah en Jason it is
had Nawel vorig jaar ook tochquote:Op maandag 13 maart 2023 12:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen, dat hij op deze manier al die weken een bank overleeft
dit dusquote:Op maandag 13 maart 2023 12:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet beledigd. Hij baalt en is teleurgesteld dat hij de rest vd week niet mee kan doen met spellen
hij heeft (grotendeels) onze steunquote:Op maandag 13 maart 2023 12:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha...ik ben nog dommer, door het te volgen...![]()
Maar gun die jongen zooo graag de overwinning...maar vechten tegen (bijna) een heel huis lijkt mij mission impossible
Geen idee. Eerste x dat ik BB kijk.quote:
Zou echt zooooo genaaid zijn als ze dan nu opeens weer een dubbele exit doen...quote:Op maandag 13 maart 2023 12:55 schreef ben34567 het volgende:
Nu kan enkel Bart of Jolien winnen voor een goede nominatiebank zaterdag met Danny en Lindsey erop; zal belangrijk zijn want het lijkt dat de dubbele exit deze week is. Indien Charlotte/Danny/Lindsey/Ali PON pakken is het sowieso exit Bart en/of Jason![]()
Wie zou zij/hij gedurft hebben om te nomineren van de kinderkamer?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:49 schreef ben34567 het volgende:
Volg de stream nog amper maar Lindsey heeft Jason genomineerd in wat zelfs geen spel was maar gewoon een open the box voor geld uit de groepspot ? Deze editie wordt erger en erger
quote:
ja hoort er bijquote:Op maandag 13 maart 2023 12:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet beledigd. Hij baalt en is teleurgesteld dat hij de rest vd week niet mee kan doen met spellen
Hij staat gewoon sticky hoorquote:Op maandag 13 maart 2023 12:59 schreef rinardo het volgende:
@:dotteke hij staat nu bij open topics hij moet bij sticky topics
Het zal wel moeten. Finale is bevestigd op 1 april dus er moet deze week of volgende week nog een dubbele exit komen. Geraldine had al gehint dat de liveshow van deze week heel spannend zal zijn dus misschien bedoelde ze dubbele exit.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:58 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Zou echt zooooo genaaid zijn als ze dan nu opeens weer een dubbele exit doen...
Ze hadden prima die dubbele exit kunnen doen met Chiara of met Rob. 2x zo'n slap excuus en dan zou het nu natuurlijk opeens wel weer komen?
Net als gewoon emoties als je zoiets overkomt? Zou toch wat zijn als hij het geeneens meer vervelend mag vinden...quote:
ja voor het zelfde geld had Jason het gepakt dan had hij ook 1 van hun genomineerd en diegene had dan ook geen spellen kunnen doen meerquote:Op maandag 13 maart 2023 12:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens Joyce.![]()
Zo gaat het nu eenmaal.. het is een spel.. ze heeft haar kans gepakt.. anders had een ander het wel gedaan.
Mijns inziens dan eerder zitten mokken dat linds haar kans eerder heeft gepakt dan 'hun' zelf..
En ja, Jason zegt het idd zelf vaker.. snap wel hij baalt zeker nu hij de tweede week op rij weer niet de spellen meer mag meedoen.. juist hij die daar zit om fanatiek spellen te spelen.
Snap het commentaar (heel negatief ook nog) dan ook niet op linds haar actie.. had ieder ander kunnen zijn daar.
ja die zat vorig jaar ook elke week eropquote:Op maandag 13 maart 2023 12:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee. Eerste x dat ik BB kijk.
Jason verdient het om BB te winnen. De jongste, meest realistische en verstandigste van heel die bonobo bende. De zogezegde lolmakers zijn zo fake als iets en gaan mekaar niets meer gunnen als het erop aan komt.quote:
oh haha ik zie hem dubbelquote:Op maandag 13 maart 2023 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij staat gewoon sticky hoor
https://gyazo.com/9e702428866be17fdc457d40e4dc466e
IK heb die andere al dicht gegooid en ik heb de nieuwe gereekst. ALs het goed is moet je de volgende keer gewoon een nieuwe aan kunnen maken. Dan staat die gelijk goedquote:
Dat het spannend wordt zeggen ze er altijd bij. Lose teksten.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het zal wel moeten. Finale is bevestigd op 1 april dus er moet deze week of volgende week nog een dubbele exit komen. Geraldine had al gehint dat de liveshow van deze week heel spannend zal zijn dus misschien bedoelde ze dubbele exit.
Die meehobbelende pleurisHo van 'n Lindsey moet er als eerste uit, wat 'n fake bitch is dat zegquote:Op maandag 13 maart 2023 13:07 schreef ben34567 het volgende:
Met Jason al op de nominatiebank kan het deze week exit Jason worden indien dubbele exit + Bart ook genomineerd. Bart/Jolien moeten PON winnen of dit wordt een fiasco maar Lindsey/Charlotte/Ali/Danny zijn nu in de meerderheid om de PON te pakken![]()
Ergens op Facebook. Kan het niet meer vindenquote:Op maandag 13 maart 2023 09:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar had jij het filmpje gezien van Jason, plaats hem anders ook even hier want was echt hard gewoon
ik stond in de keuken en schrok gewoon vanacht
Hij draagt de pinquote:Op maandag 13 maart 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
Jason heeft een echte nominatie al te pakken of alleen een nominatie om het spel niet meer te spelen ( sorry was weg)
Er staat toch overduidelijk geen?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:46 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ah, een nieuwe vliegtuigactie, wat een leuk idee! Dan heeft Jason er twee gehad, dat is dan toch weer wat nieuws, is nog niet eerder gebeurd!
Maar het is wel korte termijn denken en nogal dom van Lindsey. Ze weet dat Jason sterk staat en ze heeft geen invloed op wie ernaast komt terwijl ze weet dat Jason sterk staat en de kans dat ze ernaast komt groot is.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Charlotte dan toch ook nietquote:Op maandag 13 maart 2023 13:12 schreef Ireth het volgende:
Inmiddels gun ik iedereen behalve Lindsey, jolien en Danny de pot (Ja idd, ook Danny, winnen mag ie van mij niet, dat zou oneerlijk zijn na zijn exit)
Vrees dat het huis te leeg is dan. Denk eerder dat er in de week voor de finale week iets gaat gebeuren. Het is nu al redelijk saai in huis. Denk dat ze de groep zo lang mogelijk zo groot mogelijk willen houden.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het zal wel moeten. Finale is bevestigd op 1 april dus er moet deze week of volgende week nog een dubbele exit komen. Geraldine had al gehint dat de liveshow van deze week heel spannend zal zijn dus misschien bedoelde ze dubbele exit.
Eerdere weken was er voor de 'Op maandag al genomineerd' (Jason, Rob en Charlotte) altijd nog een kans in de week om via een vrijstelling of secret missions weer van de nominatie af te komen. Misschien krijgt Jason ook nog deze kans?quote:Op maandag 13 maart 2023 13:07 schreef ben34567 het volgende:
Met Jason al op de nominatiebank kan het deze week exit Jason worden indien dubbele exit + Bart ook genomineerd. Bart/Jolien moeten PON winnen of dit wordt een fiasco maar Lindsey/Charlotte/Ali/Danny zijn nu in de meerderheid om de PON te pakken![]()
Zelfs daar zou ik geen moeite mee hebben. Ze zit er toch ook al vanaf dag 1 in en doet (op haar manier) ook haar best..quote:
Netjesquote:Op maandag 13 maart 2023 13:23 schreef ledn81 het volgende:
Koude blikkiesvoor de hele COS
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk het niet, hij is geen febo lieveling.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Eerdere weken was er voor de 'Op maandag al genomineerd' (Jason, Rob en Charlotte) altijd nog een kans in de week om via een vrijstelling of secret missions weer van de nominatie af te komen. Misschien krijgt Jason ook nog deze kans?
quote:Op maandag 13 maart 2023 13:23 schreef ledn81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar ga je de nederlandse kip met de goude eieren slachten?quote:Op maandag 13 maart 2023 13:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij is geen febo lieveling.
ik lees ook dit op Facebookquote:Op maandag 13 maart 2023 13:31 schreef marky het volgende:
[..]
Maar ga je de nederlandse kip met de goude eieren slachten?
Hij heeft net zoals MA een paar keer luidop kritiek gegeven op febo ivm bepaalde beslissingen. MA lag er diezelfde week nog uit en werd met zijn val tijdens het spel nog eens extra belachelijk gemaakt op het officiėle BB IG account.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij is geen febo lieveling.
thnx.. heb liever een pak melk nu maar ja hahahaquote:Op maandag 13 maart 2023 13:23 schreef ledn81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lekker corrupt zooitje daar. Maar die hele televisie wereld hangt van hielenlikkerij aan elkaarquote:Op maandag 13 maart 2023 13:38 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij heeft net zoals MA een paar keer luidop kritiek gegeven op febo ivm bepaalde beslissingen. MA lag er diezelfde week nog uit.
Hoeveel is er dan uit de pot?quote:Op maandag 13 maart 2023 13:41 schreef Monique___ het volgende:
Lolien zich aan het beklagen
bart weer woord is n woord
iek wil me gene weg kopen naar de finale.. kijker beslist
bart is niet blij dat er geld uit de pot is gepakt door linds..
dat weet ik ook niet.. heb het nog niet gehoord.. alleen dat ze met geld uit de pot die kist konden open makenquote:
Ik had mijn post nog ge-edit maar MA werd door de productie ook nog extra belachelijk gemaakt met zijn val tijdens de opdracht op het BB IG account; een dag nadat hij kritiek durfde te geven tijdens het secret room spel waarbij geen streamlock mogelijk was..quote:Op maandag 13 maart 2023 13:40 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Lekker corrupt zooitje daar. Maar die hele televisie wereld hangt van hielenlikkerij aan elkaar
BB is geen experiment maar een scripted show van, voor en door marginalen.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:40 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Lekker corrupt zooitje daar. Maar die hele televisie wereld hangt van hielenlikkerij aan elkaar
Jolien probeert bij iedereen een beetje te hangen. Alleen zal ze denk ik nu door “haar kamer” ook genomineerd worden als het zo ver komt samen met Bart (naast Jason)..quote:Op maandag 13 maart 2023 13:42 schreef Monique___ het volgende:
nieuw bondje
jason en bart nu lolien weer erbij
Weet niet of het over het spel van vandaag ging.quote:
voelt zich niet meer zo fijn met mensen uit rood.. vindt het nep aanvoelen.. niet echt had ze het over met jason en bart.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is er met Jolien aan de hand kijkt ook niet echt vrolijk
Dat bondje is gisteravond laat door Jason bevestigd maar die staat feitelijk maar voor een week want hij gaf ook aan dat mocht het in de toekomst nodig zijn hij haar wel nomineert. En net zegt hij tegen haar dat ze geen vrienden zijn maar wel eerlijk tegen haar is en niet hoeft te twijfelen aan zijn intenties.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:42 schreef Monique___ het volgende:
nieuw bondje
jason en bart nu lolien weer erbij
jawel , wat ik begreep heeft lindsy met geld uit de pot die kist opengemaakt? die kreeg daardoor de kans om 1 persoon te nomineren...quote:Op maandag 13 maart 2023 13:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Weet niet of het over het spel van vandaag ging.
Bart: Ik wil mij geen weg kopen naar de finale, de kijker beslist. Geen 1000 voor warm water willen betalen? En wanneer je wel 4000 pakt?
Wekelijks ritueel, ligt er maar net aan waar de PON valtquote:Op maandag 13 maart 2023 14:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
voelt zich niet meer zo fijn met mensen uit rood.. vindt het nep aanvoelen.. niet echt had ze het over met jason en bart.
Ik weet nog niet of deze nominatie blijft staan.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:53 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Jolien probeert bij iedereen een beetje te hangen. Alleen zal ze denk ik nu door “haar kamer” ook genomineerd worden als het zo ver komt samen met Bart (naast Jason)..
Lindsey: De druk ligt hier nu best wel hoog man, je moet het nu gewoon gaan halen, poh, dat maakt het heel spannend.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jawel , wat ik begreep heeft lindsy met geld uit de pot die kist opengemaakt? die kreeg daardoor de kans om 1 persoon te nomineren...
@ledn81 had jij vannacht opgenomen toevallig rond half 2 dacht ik he @happyme28 Jason gilde namelijk heel hard nee nee en nog wat ofzoquote:Op maandag 13 maart 2023 13:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ergens op Facebook. Kan het niet meer vinden![]()
Misschien iemand opgenomen?
Maakt mij niets uit wie erop komen of gaat winnen. Danny zou ik moeite mee hebben..quote:Op maandag 13 maart 2023 13:07 schreef ben34567 het volgende:
vond ik van Jolien hahaquote:Op maandag 13 maart 2023 13:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ligt het aan mij of is Charlotte rustig
Dit is 'm:quote:Op maandag 13 maart 2023 14:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
@:ledn81 had jij vannacht opgenomen toevallig rond half 2 dacht ik he @:happyme28 Jason gilde namelijk heel hard nee nee en nog wat ofzo
of heeft Tegengas het toevallig ( die naam kan ik niet goed helemaal uit mijn hoofd )
Die lult met iedereen mee. Dat is de.glibber van de groep.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
voelt zich niet meer zo fijn met mensen uit rood.. vindt het nep aanvoelen.. niet echt had ze het over met jason en bart.
En dit snap ik niet. Van de week zei jason nog jolien is niet te vertrouwenquote:Op maandag 13 maart 2023 14:02 schreef marky het volgende:
[..]
Dat bondje is gisteravond laat door Jason bevestigd maar die staat feitelijk maar voor een week want hij gaf ook aan dat mocht het in de toekomst nodig zijn hij haar wel nomineert. En net zegt hij tegen haar dat ze geen vrienden zijn maar wel eerlijk tegen haar is en niet hoeft te twijfelen aan zijn intenties.
Ja had ik. Ik had hem ook aan Mies gestuurd om te laten zien wat er naast hem in bed gebeurde als ie sliep.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
@:ledn81 had jij vannacht opgenomen toevallig rond half 2 dacht ik he @:happyme28 Jason gilde namelijk heel hard nee nee en nog wat ofzo
of heeft Tegengas het toevallig ( die naam kan ik niet goed helemaal uit mijn hoofd )
Dat doet hij ook niet daarom is het geen bondje tot de finale maar meer een van week op week.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dit snap ik niet. Van de week zei jason nog jolien is niet te vertrouwen
Kan hij beter niet doen in mijn ogen want jolien is echt onbetrouwbaarquote:Op maandag 13 maart 2023 14:15 schreef marky het volgende:
[..]
Dat doet hij ook niet daarom is het geen bondje tot de finale maar meer een van week op week.
ja ze moet der nu weer inlikken bij hun zeker, zij is echt een vuile gluiperd maar wel alles nadoen wat Lot doet als Lot een zin zegt zacht inzingt gaat Jolien er mee verder, en met alles doet ze Lot na. maar dat heeft ze de hele tijd dal gedaan bij de 1 vriendin achtig doen bij de ander (chiara) doorbrieven en precies hetzelfde anders om en nu doet ze het dus bij bart en jasonquote:Op maandag 13 maart 2023 14:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat is toepasbaar op heel de kinderkamer.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ze moet der nu weer inlikken bij hun zeker, zij is echt een vuile gluiperd maar wel alles nadoen wat Lot doet als Lot een zin zegt zacht inzingt gaat Jolien er mee verder, en met alles doet ze Lot na. maar dat heeft ze de hele tijd dal gedaan bij de 1 vriendin achtig doen bij de ander (chiara) doorbrieven en precies hetzelfde anders om en nu doet ze het dus bij bart en jason
Tja maar in de slangekuil die het is is ook een verbond met een vijand een die je kan helpen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan hij beter niet doen in mijn ogen want jolien is echt onbetrouwbaar
haha Joyce houdt je in.. (grapje he) kruip me niet daar over het hek heen voor een cursusje etiquettequote:Op maandag 13 maart 2023 14:18 schreef Joyce-43 het volgende:
hoelang blijf je er over doorzagen Jolien dat je poten stinken, dat je het überhaupt zegt ongelofelijk geen gźne he ook met je ruften niet![]()
en geld teveel dat je je schoenen ervoor gaat weggooien ook
Jolien is al vanaf haar eerste week in overlevingsmodus.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ze moet der nu weer inlikken bij hun zeker, zij is echt een vuile gluiperd maar wel alles nadoen wat Lot doet als Lot een zin zegt zacht inzingt gaat Jolien er mee verder, en met alles doet ze Lot na. maar dat heeft ze de hele tijd dal gedaan bij de 1 vriendin achtig doen bij de ander (chiara) doorbrieven en precies hetzelfde anders om en nu doet ze het dus bij bart en jason
ja geen idee of het goed doorgekomen was bij der hoe of wat weet verder ook niet hoe het de bedoeling is ervanquote:Op maandag 13 maart 2023 13:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar het is wel korte termijn denken en nogal dom van Lindsey. Ze weet dat Jason sterk staat en ze heeft geen invloed op wie ernaast komt terwijl ze weet dat Jason sterk staat en de kans dat ze ernaast komt groot is.
Als je alledrie mag nomineren snap ik het (Bart, Jolien en Jason) en dan maakt het niet uit wie er gaat. Nu kan ze er zelf naast komen en bijvoorbeeld ook Charlotte en/of Danny. Dan had ze misschien Jason er niet naast gewild.
Anyway, zoals Jason zegt: als je wilt winnen, moet je ze allemaal verslaan.
Net in de badkamer zei ze tegen Danny dat de kans bestaat er zelf ook op te staan. Ik denk dat ze stiekem denkt dat ze het van Jason kan winnen omdat ze ook won van Ali en Charlotte. Wij weten dat dat een reddingsactie van de febo was.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja geen idee of het goed doorgekomen was bij der hoe of wat weet verder ook niet hoe het de bedoeling is ervan
Internaat.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:38 schreef czvt het volgende:
Heeft Ali ooit in een instelling gezeten? Wat is zijn achtergrond? Weet iemand dat? Die is echt helemaal niet normaal hoor. Weet niets. Kan niets. Zijn talenkennis is ook maar niets. Mocht die BB winnen dat gaat hij resoluut de afgrond in. Die kan geen geld beheren. BB gaat hem nog wat verder in die afgrond duwen. Die moet eruit voor zijn eigen bestwil.
Van alle resterende bewoners denk ik wel dat Jason het beste de geldpot zou kunnen beheren (of Bart). Netjes op een spaarrekening of een beleggingsfondsquote:Op maandag 13 maart 2023 14:38 schreef czvt het volgende:
Heeft Ali ooit in een instelling gezeten? Wat is zijn achtergrond? Weet iemand dat? Die is echt helemaal niet normaal hoor. Weet niets. Kan niets. Zijn talenkennis is ook maar niets. Mocht die BB winnen dat gaat hij resoluut de afgrond in. Die kan geen geld beheren. BB gaat hem nog wat verder in die afgrond duwen. Die moet eruit voor zijn eigen bestwil.
Ik heb het allicht verkeerd verwoord. Een instelling bij ons is geen internaat maar eerder een psychische of mentale instelling. Niets te maken met onderwijs.quote:
ja maar ja hij weet dat hij in BB zit dus jah maar ik deel niets hoor maar mijn tv stond vrij luid vannacht dus ik schrok aardig in de keuken hahahquote:Op maandag 13 maart 2023 14:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja had ik. Ik had hem ook aan Mies gestuurd om te laten zien wat er naast hem in bed gebeurde als ie sliep.
Maar Mies was net slapen, dus heb hem toen weer offline gehaald. Jason vind het zelf niet leuk als het er steeds over gaat dus zet die dingen eigenlijk nooit online. Zal hem op YT nog wel even online zetten maar is niet om verder te delen. Dus een COS exclusive![]()
Bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:43 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik heb het allicht verkeerd verwoord. Een instelling bij ons is geen internaat maar eerder een psychische of mentale instelling. Niets te maken met onderwijs.
nou zou wel moeten ze denkt dat ze een prinses is met alles laten doen voor der enzo en dan aan de andere kant zo goor en vies mens wezen, gaat toch niet echt samen vind ikquote:Op maandag 13 maart 2023 14:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha Joyce houdt je in.. (grapje he) kruip me niet daar over het hek heen voor een cursusje etiquette
Bij Lindsey binnen 2 maanden geld foetsiequote:Op maandag 13 maart 2023 14:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Van alle resterende bewoners denk ik wel dat Jason het beste de geldpot zou kunnen beheren (of Bart). Netjes op een spaarrekening of een beleggingsfondsLindsey of Ali met zoveel geld ? Dat is na een jaar al weg
ja we zien het wel hahaquote:Op maandag 13 maart 2023 14:35 schreef marky het volgende:
[..]
Net in de badkamer zei ze tegen Danny dat de kans bestaat er zelf ook op te staan. Ik denk dat ze stiekem denkt dat ze het van Jason kan winnen omdat ze ook won van Ali en Charlotte. Wij weten dat dat een reddingsactie van de febo was.
die aanname vind ik kan je niet echt maken ja betreft Ali misschien maar waarom zou de rest het niet kunnen? denk als je als 28 jarige nog jonger in Amerika rond loopt en werkt als oppas ( heet anders kom er even niet op) en dan daarvan rond komt en een huisje huurt en gewoon je verblijf bekostigd dan kan je ook wel met geld omgaan hoor dus vind aanname er groot van jequote:Op maandag 13 maart 2023 14:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Van alle resterende bewoners denk ik wel dat Jason het beste de geldpot zou kunnen beheren (of Bart). Netjes op een spaarrekening of een beleggingsfondsLindsey of Ali met zoveel geld ? Dat is na een jaar al weg
Neen, internaat is geschikt voor kinderen van zelfstandige ondernemers (bakker, beenhouwer, ...) Ouders die hard werken en minder tijd hebben voor hun kinderen. Internaat heeft veel voordelen voor de kinderen zelf.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg.
En sommige mensen wonen in het internaat voor het buitengewoon onderwijs.
hoezo waar baseer je dat op ? echt vind dat zulke rare opmerkingen die je totaal niet kunt wetenquote:Op maandag 13 maart 2023 14:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij Lindsey binnen 2 maanden geld foetsie
Dit is een aanname van me inderdaad maar ik heb het gevoel dat Charlotte een deel van de geldpot zou gebruiken om een dure cosmetische behandeling mee te betalen. Ik zou het zonde vinden als ze haar uiterlijk daarmee nog meer verpest (want het is een verslaving als je daarmee al op jonge leeftijd begint) waardoor ik liever het geld naar iemand anders zie gaan. Nogmaals een aanname van mij maar wel iets waar ik rekening mee hou bij het stemmen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die aanname vind ik kan je niet echt maken ja betreft Ali misschien maar waarom zou de rest het niet kunnen? denk als je als 28 jarige nog jonger in Amerika rond loopt en werkt als oppas ( heet anders kom er even niet op) en dan daarvan rond komt en een huisje huurt en gewoon je verblijf bekostigd dan kan je ook wel met geld omgaan hoor dus vind aanname er groot van je
Ja en? Het is dan toch haar gewonnen geld. Of dat van iemand anders die wint. Al geven ze het gelijk uit bij de Mac Donalds meten ze toch lekker zelf wetenquote:
Dat zegt mijn gevoel, zal op gaan aan haar zangcarriere/wie weet 'n cd opnemen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo waar baseer je dat op ? echt vind dat zulke rare opmerkingen die je totaal niet kunt weten
Uw antipathie is niet onterecht. Zij is een niet te vertrouwen vies en vuil persoon. Dit zien we al sinds de start.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat zegt mijn gevoel, zal op gaan aan haar zangcarriere/wie weet 'n cd opnemen.
Maar zal er over op houden ik heb al 'n antipathie tegen dat kind en da's niet eerlijk. Ze kan zich
niet verweren hier
Maar wij mogen toch zelf beslissen op basis waarvan wij iemand wel of niet de winst gunnen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:57 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ja en? Het is dan toch haar gewonnen geld. Of dat van iemand anders die wint. Al geven ze het gelijk uit bij de Mac Donalds meten ze toch lekker zelf weten
Kan hij beter niet doen in mijn ogen want jolien is echt onbetrouwbaarquote:Op maandag 13 maart 2023 14:15 schreef marky het volgende:
[..]
Dat doet hij ook niet daarom is het geen bondje tot de finale maar meer een van week op week.
Wat is het ergste dat er kan gebeuren. Is alleen relevant als hij de PON heeft. Als zij de PON heeft merkt hij snel genoeg of ze eerlijk is. Ik kan haar niet betrappen op het doorvertellen aan de rode kamer dus ze speelt het zelf. Als hij de PON heeft kan hij altijd nog beslissen om haar te informeren als hij haar toch wil nomineren.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan hij beter niet doen in mijn ogen want jolien is echt onbetrouwbaar
Schipperskinderen zitten ook vaak op een internaat.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:54 schreef Donna1000 het volgende:
Een internaat is een school waar de leerlingen niet alleen studeren, maar ook sporten, eten en wonen. Kinderen waarvan de ouders vaak in het buitenland zijn, zitten vaak op een internaat. Zo kunnen deze kinderen rustig onderwijs volgen.
Er is niks mis met een internaat. Mijn vrouw heeft dit 4 jaar gedaan in haar hogere studies., en is er vol lof over.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:21 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Schipperskinderen zitten ook vaak op een internaat.
Volgens mij is Char Ali ook helemaal zat. Geeft gehoorlijk af op hem en ook opmerkingen naar hem toe af en toe.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien vraagt of charlotte op de kist zou gaan. Nee zegt charlotte. Charlotte had twijfel bij ali. Charlotte is blij dat ze kans niet gehad heeft wat lyndsey heeft.
Daar had hij zelf geen invloed op. Hij zou er nooit zelf voor kiezen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
Bart heeft toch ook 5000 uit de pot gekregen en nu over lyndsey mopperen.
Dit was gewoon dat ze twijfelde of hij het ging doen en jolien twijfelde over of charlotte zou pakkenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij is Char Ali ook helemaal zat. Geeft gehoorlijk af op hem en ook opmerkingen naar hem toe af en toe.
En principieel geeft hij dat niet terugquote:Op maandag 13 maart 2023 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
Bart was niet alleen en had geen idee dat er 5000 te winnen was. Lindsey daarentegen wist het wel en was tegen de 1000 voor een hele week warm water.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
Bwa. Ias had ook 10 K mee. En zo zijn er nog, zoals Chayron, en de rest weet ik niet meer. Iemand nog een update die weet wat er uit de pot is gegraaid ?quote:Op maandag 13 maart 2023 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
Doet hij het terugstorten denk dat wel kanquote:Op maandag 13 maart 2023 15:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daar had hij zelf geen invloed op. Hij zou er nooit zelf voor kiezen.
Liese uit BB 2021 vertelde vaak dat ze op een internaat heeft gezeten wat ze vreselijk vond. Ik denk dat een internaat in Belgie normaler is dan hier in nederland. Hier gaan alleen kinderen die niet thuis kunnen wonen (schipperskinderen en ouders in het buitenland) naar een internaat. Waarom kinderen in Belgie die gewoon thuis wonen, naar een internaat gaan weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:21 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Schipperskinderen zitten ook vaak op een internaat.
Op 3 van de 10 was.iedereen er tegenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:28 schreef czvt het volgende:
[..]
Bart was niet alleen en had geen idee dat er 5000 te winnen was. Lindsey daarentegen wist het wel en was tegen de 1000 voor een hele week warm water.
Jaquelien toch ook 5000. En shayron 5000 voor een vrijstelling en m.a. 1500 voor een telefoontjequote:Op maandag 13 maart 2023 15:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bwa. Ias had ook 10 K mee. En zo zijn er nog, zoals Chayron, en de rest weet ik niet meer. Iemand nog een update die weet wat er uit de pot is gegraaid ?
Een internaat is in Belgiė ook vaak een eliteschool voor rijkeluiskinderenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:28 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Liese uit BB 2021 vertelde vaak dat ze op een internaat heeft gezeten wat ze vreselijk vond. Ik denk dat een internaat in Belgie normaler is dan hier in nederland. Hier gaan alleen kinderen die niet thuis kunnen wonen (schipperskinderen en ouders in het buitenland) naar een internaat. Waarom kinderen in Belgie die gewoon thuis wonen, naar een internaat gaan weet ik eigenlijk niet.
Dat is de reinste onzin!quote:Op maandag 13 maart 2023 15:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een internaat is in Belgiė ook vaak een eliteschool voor rijkeluiskinderen
Soms goedkoper dan "op kot" te gaan.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:28 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Liese uit BB 2021 vertelde vaak dat ze op een internaat heeft gezeten wat ze vreselijk vond. Ik denk dat een internaat in Belgie normaler is dan hier in nederland. Hier gaan alleen kinderen die niet thuis kunnen wonen (schipperskinderen en ouders in het buitenland) naar een internaat. Waarom kinderen in Belgie die gewoon thuis wonen, naar een internaat gaan weet ik eigenlijk niet.
Ali ¤7 voor de chocola niet vergeten!quote:Op maandag 13 maart 2023 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jaquelien toch ook 5000. En shayron 5000 voor een vrijstelling en m.a. 1500 voor een telefoontje
1500 voor een telefoontje ? Djeezes ! Never.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jaquelien toch ook 5000. En shayron 5000 voor een vrijstelling en m.a. 1500 voor een telefoontje
Charlotte heeft al aangegeven dat het allemaal aan haar lichaam op ging, correcties fillers enz enzquote:Op maandag 13 maart 2023 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die aanname vind ik kan je niet echt maken ja betreft Ali misschien maar waarom zou de rest het niet kunnen? denk als je als 28 jarige nog jonger in Amerika rond loopt en werkt als oppas ( heet anders kom er even niet op) en dan daarvan rond komt en een huisje huurt en gewoon je verblijf bekostigd dan kan je ook wel met geld omgaan hoor dus vind aanname er groot van je
Internaat is tot 18 jaar. Op kot is voor hoger onderwijs.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Soms goedkoper dan "op kot" te gaan.
Echt niet hoor. Mijn vrouw komt niet uit de elite. Gewone arbeiders-ouders. Was gewoon goedkoper dan op kot gaan (in nederland op kamers of zo ???). En vond het veel leuker dan haar eerste jaar op "kot".quote:Op maandag 13 maart 2023 15:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een internaat is in Belgiė ook vaak een eliteschool voor rijkeluiskinderen
Ik zie geen geld uit de pot.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat ik eruit opmaak heeft ze voor de kist te openen moeten betalen uit de pot
Correct me if i'm wrong
Hahahaha
Je hebt in hoger onderwijs ook in sommige scholen "peda", is internaat van hogeschool.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:36 schreef czvt het volgende:
[..]
Internaat is tot 18 jaar. Op kot is voor hoger onderwijs.
Was.m.a..die.met zijn zwager.ging.bellen.voor 1500quote:Op maandag 13 maart 2023 15:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
1500 voor een telefoontje ? Djeezes ! Never.
Benieuwd wie hij voor heeft om er uit te flikkeren.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Iemand heeft het licht gezien!
Interessant.
[ twitter ]
Te weinig is onzin als ze eten weggooien en dat gebeurd regelmatig, niet gevarieerd is een ander verhaalquote:Op maandag 13 maart 2023 15:42 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gezeik en gezeur doen ze wel heel veel deze groep. Ga zelf eens iets ondernemen. Al vanaf het begin klagen ze over van alles. Qua eten geef ik ze gelijk dat is te weinig want je ziet dat ze bijna allemaal afgevallen zijn..denk alleen Jason en misschien lyndsey niet
Ja en ze willen van alles feest ,drank bericht van buiten ,film en ga maar door.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:42 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gezeik en gezeur doen ze wel heel veel deze groep. Ga zelf eens iets ondernemen. Al vanaf het begin klagen ze over van alles. Qua eten geef ik ze gelijk dat is te weinig want je ziet dat ze bijna allemaal afgevallen zijn..denk alleen Jason en misschien lyndsey niet
Lynds en charlotte ik heb de reacties gelezenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Benieuwd wie hij voor heeft om er uit te flikkeren.
Lindsey en Charlotte.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Benieuwd wie hij voor heeft om er uit te flikkeren.
Ik vind dat eerlijk gezegd wel meevallen hoor, dat te weinig eten.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:42 schreef Koos1958 het volgende:
Omdat charlotte niet heeft gevraagd gaat het aan hem na zijn nominatie. Wat een. kleinzielig mannetje ook. Is hij soms wezen stappen met de andere puber.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Lindsey en Charlotte.
Zijn verklaring staat eronder.
De weekly basics veranderd elke week, vaak groente, spruitjes zijn vorige week of die week ervoor allemaal weggegooid want die luste niemand . En BB geeft nogal eens feestjes met smeerseltjes en broodjes chips en nootjes , de 1e week was overvloedig in eten, zelfs snoep en chips. dan de week met dat ze zelf mochten koken en bedenken, het valt allemaal reuze mee hoor.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:02 schreef Koos1958 het volgende:
Die koelkast is vol. Maar de hele dag hetzelfde eten en dat al 10 weken lang.
Beetje laat behalve als de ex bewoners mogen nomineren is het interessant.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Iemand heeft het licht gezien!
Interessant.
[ twitter ]
Vind een beetje zielig.om als je al weg bent dan nog zulke dingen te schrijven. Snap dat van niemand. Eruit is het klaar vind ik.Gun 'm.a. het allerbeste buiten met heel veel meisjes. In het huis vond ik hem minder maar dat zegt niets over hoe hij buiten is.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:21 schreef marky het volgende:
[..]
Beetje laat behalve als de ex bewoners mogen nomineren is het interessant.
Mooi met de klachten???quote:Op maandag 13 maart 2023 16:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk hetvwel haalt nu iets uit de spiegelwand dacht casettebandjes
Dat moeten ze toch zelf weten. Al die ex bewoners hebben meningen.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind een beetje zielig.om als je al weg bent dan nog zulke dingen te schrijven. Snap dat van niemand. Eruit is het klaar vind ik.Gun 'm.a. het allerbeste buiten met heel veel meisjes. In het huis vond ik hem minder maar dat zegt niets over hoe hij buiten is.
Wou het net typenquote:Op maandag 13 maart 2023 16:36 schreef marky het volgende:
[..]
Dat moeten ze toch zelf weten. Al die exbewoners hebven meningen.
Ja.en ik de mijne zoals ik denk. Tijdens spel ben je concurrenten van elkaar als je.eruit bent is dat weg.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:36 schreef marky het volgende:
[..]
Dat moeten ze toch zelf weten. Al die exbewoners hebven meningen.
Je weet het dit jaar maar nooit na 4 weken vakantie mag je zomaar terugquote:Op maandag 13 maart 2023 16:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja.en ik de mijne zoals ik denk. Tijdens spel ben je concurrenten van elkaar als je.eruit bent is dat weg.
Bizar hč.. hoop op toffe berichten😁😁quote:Op maandag 13 maart 2023 16:39 schreef marky het volgende:
Mooi die nieuwe generatie weet niet hoe een casetterecorder werkt.
Jawel ze hebben er al mee gewerkt met de morsecode opdracht tijdje geleden.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:39 schreef marky het volgende:
Mooi die nieuwe generatie weet niet hoe een casetterecorder werkt.
ja, en hebben toen ook hun eigen kattengejank opgenomen, moesten hem later inleveren van BBquote:Op maandag 13 maart 2023 16:43 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Jawel ze hebben er al mee gewerkt met de morsecode opdracht tijdje geleden.
Dan komt Ilse vast ook weer terugquote:Op maandag 13 maart 2023 16:36 schreef Koos1958 het volgende:
Ze heeft die taperecorder in haar kast liggen
Volgens mij is dit een ander apparaat zat ook een oplaadsnoer bij.. want daar keek ze nog extra naar..quote:Op maandag 13 maart 2023 16:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, en hebben toen ook hun eigen kattengejank opgenomen, moesten hem later inleveren van BB
Danny.. werd voor de 3e keer naar DBK geroepen blijkbaarquote:Op maandag 13 maart 2023 16:52 schreef Kayro het volgende:
Zegt Jolien nu: Alweer das al de 3e keer?
Heeft ze missie door of iets anders?
ze zat nog op het toilet en hoorde haar het bandje afspelen.. maar was niets te horen.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:53 schreef Kayro het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een ander apparaat zat ook een oplaadsnoer bij.. want daar keek ze nog extra naar..
Again!!!!! Wc sessie deel 2quote:Op maandag 13 maart 2023 16:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze zat nog op het toilet en hoorde haar het bandje afspelen.. maar was niets te horen.
Zullen wel wat secret missies komen in het "back in time" thema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |