Hij draagt de pinquote:Op maandag 13 maart 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
Jason heeft een echte nominatie al te pakken of alleen een nominatie om het spel niet meer te spelen ( sorry was weg)
Er staat toch overduidelijk geen?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:46 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ah, een nieuwe vliegtuigactie, wat een leuk idee! Dan heeft Jason er twee gehad, dat is dan toch weer wat nieuws, is nog niet eerder gebeurd!
Maar het is wel korte termijn denken en nogal dom van Lindsey. Ze weet dat Jason sterk staat en ze heeft geen invloed op wie ernaast komt terwijl ze weet dat Jason sterk staat en de kans dat ze ernaast komt groot is.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en er word steeds gezegd de groep word steeds kleiner dus je ontkomt er niet aan om er op te staan
ook namens Jason die dit vaak zegt en nu is hij iet wat beledigd er weer op te staan, denk aan je eigen zin terug zou ik zeggen.
en mensen die Lyndsey nu ook uitschelden vind dat zo vreemd he ze gaat toch niet de mensen erop zetten met wie ze veel omgaat dus dan kom je al gauw op een Bart of Jason jah en Jason it is
Charlotte dan toch ook nietquote:Op maandag 13 maart 2023 13:12 schreef Ireth het volgende:
Inmiddels gun ik iedereen behalve Lindsey, jolien en Danny de pot (Ja idd, ook Danny, winnen mag ie van mij niet, dat zou oneerlijk zijn na zijn exit)
Vrees dat het huis te leeg is dan. Denk eerder dat er in de week voor de finale week iets gaat gebeuren. Het is nu al redelijk saai in huis. Denk dat ze de groep zo lang mogelijk zo groot mogelijk willen houden.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het zal wel moeten. Finale is bevestigd op 1 april dus er moet deze week of volgende week nog een dubbele exit komen. Geraldine had al gehint dat de liveshow van deze week heel spannend zal zijn dus misschien bedoelde ze dubbele exit.
Eerdere weken was er voor de 'Op maandag al genomineerd' (Jason, Rob en Charlotte) altijd nog een kans in de week om via een vrijstelling of secret missions weer van de nominatie af te komen. Misschien krijgt Jason ook nog deze kans?quote:Op maandag 13 maart 2023 13:07 schreef ben34567 het volgende:
Met Jason al op de nominatiebank kan het deze week exit Jason worden indien dubbele exit + Bart ook genomineerd. Bart/Jolien moeten PON winnen of dit wordt een fiasco maar Lindsey/Charlotte/Ali/Danny zijn nu in de meerderheid om de PON te pakken![]()
Zelfs daar zou ik geen moeite mee hebben. Ze zit er toch ook al vanaf dag 1 in en doet (op haar manier) ook haar best..quote:
Netjesquote:Op maandag 13 maart 2023 13:23 schreef ledn81 het volgende:
Koude blikkiesvoor de hele COS
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk het niet, hij is geen febo lieveling.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Eerdere weken was er voor de 'Op maandag al genomineerd' (Jason, Rob en Charlotte) altijd nog een kans in de week om via een vrijstelling of secret missions weer van de nominatie af te komen. Misschien krijgt Jason ook nog deze kans?
quote:Op maandag 13 maart 2023 13:23 schreef ledn81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar ga je de nederlandse kip met de goude eieren slachten?quote:Op maandag 13 maart 2023 13:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij is geen febo lieveling.
ik lees ook dit op Facebookquote:Op maandag 13 maart 2023 13:31 schreef marky het volgende:
[..]
Maar ga je de nederlandse kip met de goude eieren slachten?
Hij heeft net zoals MA een paar keer luidop kritiek gegeven op febo ivm bepaalde beslissingen. MA lag er diezelfde week nog uit en werd met zijn val tijdens het spel nog eens extra belachelijk gemaakt op het officiële BB IG account.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij is geen febo lieveling.
thnx.. heb liever een pak melk nu maar ja hahahaquote:Op maandag 13 maart 2023 13:23 schreef ledn81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lekker corrupt zooitje daar. Maar die hele televisie wereld hangt van hielenlikkerij aan elkaarquote:Op maandag 13 maart 2023 13:38 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij heeft net zoals MA een paar keer luidop kritiek gegeven op febo ivm bepaalde beslissingen. MA lag er diezelfde week nog uit.
Hoeveel is er dan uit de pot?quote:Op maandag 13 maart 2023 13:41 schreef Monique___ het volgende:
Lolien zich aan het beklagen
bart weer woord is n woord
iek wil me gene weg kopen naar de finale.. kijker beslist
bart is niet blij dat er geld uit de pot is gepakt door linds..
dat weet ik ook niet.. heb het nog niet gehoord.. alleen dat ze met geld uit de pot die kist konden open makenquote:
Ik had mijn post nog ge-edit maar MA werd door de productie ook nog extra belachelijk gemaakt met zijn val tijdens de opdracht op het BB IG account; een dag nadat hij kritiek durfde te geven tijdens het secret room spel waarbij geen streamlock mogelijk was..quote:Op maandag 13 maart 2023 13:40 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Lekker corrupt zooitje daar. Maar die hele televisie wereld hangt van hielenlikkerij aan elkaar
BB is geen experiment maar een scripted show van, voor en door marginalen.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:40 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Lekker corrupt zooitje daar. Maar die hele televisie wereld hangt van hielenlikkerij aan elkaar
Jolien probeert bij iedereen een beetje te hangen. Alleen zal ze denk ik nu door “haar kamer” ook genomineerd worden als het zo ver komt samen met Bart (naast Jason)..quote:Op maandag 13 maart 2023 13:42 schreef Monique___ het volgende:
nieuw bondje
jason en bart nu lolien weer erbij
Weet niet of het over het spel van vandaag ging.quote:
voelt zich niet meer zo fijn met mensen uit rood.. vindt het nep aanvoelen.. niet echt had ze het over met jason en bart.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is er met Jolien aan de hand kijkt ook niet echt vrolijk
Dat bondje is gisteravond laat door Jason bevestigd maar die staat feitelijk maar voor een week want hij gaf ook aan dat mocht het in de toekomst nodig zijn hij haar wel nomineert. En net zegt hij tegen haar dat ze geen vrienden zijn maar wel eerlijk tegen haar is en niet hoeft te twijfelen aan zijn intenties.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:42 schreef Monique___ het volgende:
nieuw bondje
jason en bart nu lolien weer erbij
jawel , wat ik begreep heeft lindsy met geld uit de pot die kist opengemaakt? die kreeg daardoor de kans om 1 persoon te nomineren...quote:Op maandag 13 maart 2023 13:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Weet niet of het over het spel van vandaag ging.
Bart: Ik wil mij geen weg kopen naar de finale, de kijker beslist. Geen 1000 voor warm water willen betalen? En wanneer je wel 4000 pakt?
Wekelijks ritueel, ligt er maar net aan waar de PON valtquote:Op maandag 13 maart 2023 14:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
voelt zich niet meer zo fijn met mensen uit rood.. vindt het nep aanvoelen.. niet echt had ze het over met jason en bart.
Ik weet nog niet of deze nominatie blijft staan.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:53 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Jolien probeert bij iedereen een beetje te hangen. Alleen zal ze denk ik nu door “haar kamer” ook genomineerd worden als het zo ver komt samen met Bart (naast Jason)..
Lindsey: De druk ligt hier nu best wel hoog man, je moet het nu gewoon gaan halen, poh, dat maakt het heel spannend.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jawel , wat ik begreep heeft lindsy met geld uit de pot die kist opengemaakt? die kreeg daardoor de kans om 1 persoon te nomineren...
@ledn81 had jij vannacht opgenomen toevallig rond half 2 dacht ik he @happyme28 Jason gilde namelijk heel hard nee nee en nog wat ofzoquote:Op maandag 13 maart 2023 13:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ergens op Facebook. Kan het niet meer vinden![]()
Misschien iemand opgenomen?
Maakt mij niets uit wie erop komen of gaat winnen. Danny zou ik moeite mee hebben..quote:Op maandag 13 maart 2023 13:07 schreef ben34567 het volgende:
Met Jason al op de nominatiebank kan het deze week exit Jason worden indien dubbele exit + Bart ook genomineerd. Bart/Jolien moeten PON winnen of dit wordt een fiasco maar Lindsey/Charlotte/Ali/Danny zijn nu in de meerderheid om de PON te pakken![]()
vond ik van Jolien hahaquote:Op maandag 13 maart 2023 13:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ligt het aan mij of is Charlotte rustig
Dit is 'm:quote:Op maandag 13 maart 2023 14:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
@:ledn81 had jij vannacht opgenomen toevallig rond half 2 dacht ik he @:happyme28 Jason gilde namelijk heel hard nee nee en nog wat ofzo
of heeft Tegengas het toevallig ( die naam kan ik niet goed helemaal uit mijn hoofd )
Die lult met iedereen mee. Dat is de.glibber van de groep.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
voelt zich niet meer zo fijn met mensen uit rood.. vindt het nep aanvoelen.. niet echt had ze het over met jason en bart.
En dit snap ik niet. Van de week zei jason nog jolien is niet te vertrouwenquote:Op maandag 13 maart 2023 14:02 schreef marky het volgende:
[..]
Dat bondje is gisteravond laat door Jason bevestigd maar die staat feitelijk maar voor een week want hij gaf ook aan dat mocht het in de toekomst nodig zijn hij haar wel nomineert. En net zegt hij tegen haar dat ze geen vrienden zijn maar wel eerlijk tegen haar is en niet hoeft te twijfelen aan zijn intenties.
Ja had ik. Ik had hem ook aan Mies gestuurd om te laten zien wat er naast hem in bed gebeurde als ie sliep.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
@:ledn81 had jij vannacht opgenomen toevallig rond half 2 dacht ik he @:happyme28 Jason gilde namelijk heel hard nee nee en nog wat ofzo
of heeft Tegengas het toevallig ( die naam kan ik niet goed helemaal uit mijn hoofd )
Dat doet hij ook niet daarom is het geen bondje tot de finale maar meer een van week op week.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dit snap ik niet. Van de week zei jason nog jolien is niet te vertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |