had Nawel vorig jaar ook tochquote:Op maandag 13 maart 2023 12:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen, dat hij op deze manier al die weken een bank overleeft
dit dusquote:Op maandag 13 maart 2023 12:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet beledigd. Hij baalt en is teleurgesteld dat hij de rest vd week niet mee kan doen met spellen
hij heeft (grotendeels) onze steunquote:Op maandag 13 maart 2023 12:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha...ik ben nog dommer, door het te volgen...![]()
Maar gun die jongen zooo graag de overwinning...maar vechten tegen (bijna) een heel huis lijkt mij mission impossible
Geen idee. Eerste x dat ik BB kijk.quote:
Zou echt zooooo genaaid zijn als ze dan nu opeens weer een dubbele exit doen...quote:Op maandag 13 maart 2023 12:55 schreef ben34567 het volgende:
Nu kan enkel Bart of Jolien winnen voor een goede nominatiebank zaterdag met Danny en Lindsey erop; zal belangrijk zijn want het lijkt dat de dubbele exit deze week is. Indien Charlotte/Danny/Lindsey/Ali PON pakken is het sowieso exit Bart en/of Jason![]()
Wie zou zij/hij gedurft hebben om te nomineren van de kinderkamer?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:49 schreef ben34567 het volgende:
Volg de stream nog amper maar Lindsey heeft Jason genomineerd in wat zelfs geen spel was maar gewoon een open the box voor geld uit de groepspot ? Deze editie wordt erger en erger
quote:
ja hoort er bijquote:Op maandag 13 maart 2023 12:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet beledigd. Hij baalt en is teleurgesteld dat hij de rest vd week niet mee kan doen met spellen
Hij staat gewoon sticky hoorquote:Op maandag 13 maart 2023 12:59 schreef rinardo het volgende:
@:dotteke hij staat nu bij open topics hij moet bij sticky topics
Het zal wel moeten. Finale is bevestigd op 1 april dus er moet deze week of volgende week nog een dubbele exit komen. Geraldine had al gehint dat de liveshow van deze week heel spannend zal zijn dus misschien bedoelde ze dubbele exit.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:58 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Zou echt zooooo genaaid zijn als ze dan nu opeens weer een dubbele exit doen...
Ze hadden prima die dubbele exit kunnen doen met Chiara of met Rob. 2x zo'n slap excuus en dan zou het nu natuurlijk opeens wel weer komen?
Net als gewoon emoties als je zoiets overkomt? Zou toch wat zijn als hij het geeneens meer vervelend mag vinden...quote:
ja voor het zelfde geld had Jason het gepakt dan had hij ook 1 van hun genomineerd en diegene had dan ook geen spellen kunnen doen meerquote:Op maandag 13 maart 2023 12:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens Joyce.![]()
Zo gaat het nu eenmaal.. het is een spel.. ze heeft haar kans gepakt.. anders had een ander het wel gedaan.
Mijns inziens dan eerder zitten mokken dat linds haar kans eerder heeft gepakt dan 'hun' zelf..
En ja, Jason zegt het idd zelf vaker.. snap wel hij baalt zeker nu hij de tweede week op rij weer niet de spellen meer mag meedoen.. juist hij die daar zit om fanatiek spellen te spelen.
Snap het commentaar (heel negatief ook nog) dan ook niet op linds haar actie.. had ieder ander kunnen zijn daar.
ja die zat vorig jaar ook elke week eropquote:Op maandag 13 maart 2023 12:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee. Eerste x dat ik BB kijk.
Jason verdient het om BB te winnen. De jongste, meest realistische en verstandigste van heel die bonobo bende. De zogezegde lolmakers zijn zo fake als iets en gaan mekaar niets meer gunnen als het erop aan komt.quote:
oh haha ik zie hem dubbelquote:Op maandag 13 maart 2023 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij staat gewoon sticky hoor
https://gyazo.com/9e702428866be17fdc457d40e4dc466e
IK heb die andere al dicht gegooid en ik heb de nieuwe gereekst. ALs het goed is moet je de volgende keer gewoon een nieuwe aan kunnen maken. Dan staat die gelijk goedquote:
Dat het spannend wordt zeggen ze er altijd bij. Lose teksten.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het zal wel moeten. Finale is bevestigd op 1 april dus er moet deze week of volgende week nog een dubbele exit komen. Geraldine had al gehint dat de liveshow van deze week heel spannend zal zijn dus misschien bedoelde ze dubbele exit.
Die meehobbelende pleurisHo van 'n Lindsey moet er als eerste uit, wat 'n fake bitch is dat zegquote:Op maandag 13 maart 2023 13:07 schreef ben34567 het volgende:
Met Jason al op de nominatiebank kan het deze week exit Jason worden indien dubbele exit + Bart ook genomineerd. Bart/Jolien moeten PON winnen of dit wordt een fiasco maar Lindsey/Charlotte/Ali/Danny zijn nu in de meerderheid om de PON te pakken![]()
Ergens op Facebook. Kan het niet meer vindenquote:Op maandag 13 maart 2023 09:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar had jij het filmpje gezien van Jason, plaats hem anders ook even hier want was echt hard gewoon
ik stond in de keuken en schrok gewoon vanacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |