Dat dus..quote:Op maandag 13 maart 2023 12:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen, dat hij op deze manier al die weken een bank overleeft
Dus Ali, Bart, Danny en Jason in de finale?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:37 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vind er geen een leuk, maar die meiden mogen er voor mij allemaal uit. denk dat ik het ali het meeste gun.al is die niet echt slim
Inderdaad en er zaterdag dan ook uit. Zij/hij is een schaap met totaal geen toegevoegde waarde. Een beperkt denkvermogen. Freeloader, boomzaag en bever.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:24 schreef Hoylei het volgende:
Ik hoop dan iig dat Lindsey ernaast komt te staan.
Haha...ik ben nog dommer, door het te volgen...quote:Op maandag 13 maart 2023 12:37 schreef jooba het volgende:
[..]
Rustig oma-Nijn'tje, het is maar een dom tv-spelletje. Met barslechte acteurs.:)
Ah, een nieuwe vliegtuigactie, wat een leuk idee! Dan heeft Jason er twee gehad, dat is dan toch weer wat nieuws, is nog niet eerder gebeurd!quote:Op maandag 13 maart 2023 12:45 schreef Monique___ het volgende:
Jason en Bart praten verder in de badkamer.. dat Jason weer niet mee kan spelen..
hij laat zich niet uit het veld slaan
Er hoeft dus geeen ik herhaal GEEEN vliegtuiginzamelingsactie voor Jason opgestart te worden..
🤣quote:Op maandag 13 maart 2023 12:46 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ah, een nieuwe vliegtuigactie, wat een leuk idee! Dan heeft Jason er twee gehad, dat is dan toch weer wat nieuws, is nog niet eerder gebeurd!
De vorige was vol. Hier een nieuwequote:Op maandag 13 maart 2023 12:46 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik kan geen streamverslag schrijven, ik zie het topic niet?
@TheLuckyman heeft hem volgemaakt 301 , ik kan niet verderquote:Op maandag 13 maart 2023 12:46 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik kan geen streamverslag schrijven, ik zie het topic niet?
quote:Op maandag 13 maart 2023 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
De vorige was vol. Hier een nieuwe![]()
BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Dotteke moet hem alleen nog even op de juiste plek zetten.
BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op maandag 13 maart 2023 12:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:TheLuckyman heeft hem volgemaakt 301 , ik kan niet verder
ja en er word steeds gezegd de groep word steeds kleiner dus je ontkomt er niet aan om er op te staanquote:Op maandag 13 maart 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Snap het wel.. ze zag een kans en pakte die voor een ander het deed...
Had nu de mogelijkheid om Jason erop te zetten (heeft ze al eerder aangegeven).
it's al in the game he
O die zie ik net pas we hebben denk tegelijk aangemaaktquote:Op maandag 13 maart 2023 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
De vorige was vol. Hier een nieuwe![]()
BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Dotteke moet hem alleen nog even op de juiste plek zetten.
Hij is helemaal niet beledigdquote:Op maandag 13 maart 2023 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en er word steeds gezegd de groep word steeds kleiner dus je ontkomt er niet aan om er op te staan
ook namens Jason die dit vaak zegt en nu is hij iet wat beledigd er weer op te staan, denk aan je eigen zin terug zou ik zeggen.
en mensen die Lyndsey nu ook uitschelden vind dat zo vreemd he ze gaat toch niet de mensen erop zetten met wie ze veel omgaat dus dan kom je al gauw op een Bart of Jason jah en Jason it is
Ben het helemaal met je eens Joyce.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en er word steeds gezegd de groep word steeds kleiner dus je ontkomt er niet aan om er op te staan
ook namens Jason die dit vaak zegt en nu is hij iet wat beledigd er weer op te staan, denk aan je eigen zin terug zou ik zeggen.
en mensen die Lyndsey nu ook uitschelden vind dat zo vreemd he ze gaat toch niet de mensen erop zetten met wie ze veel omgaat dus dan kom je al gauw op een Bart of Jason jah en Jason it is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |