Ja en? Het is dan toch haar gewonnen geld. Of dat van iemand anders die wint. Al geven ze het gelijk uit bij de Mac Donalds meten ze toch lekker zelf wetenquote:
Dat zegt mijn gevoel, zal op gaan aan haar zangcarriere/wie weet 'n cd opnemen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo waar baseer je dat op ? echt vind dat zulke rare opmerkingen die je totaal niet kunt weten
Uw antipathie is niet onterecht. Zij is een niet te vertrouwen vies en vuil persoon. Dit zien we al sinds de start.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat zegt mijn gevoel, zal op gaan aan haar zangcarriere/wie weet 'n cd opnemen.
Maar zal er over op houden ik heb al 'n antipathie tegen dat kind en da's niet eerlijk. Ze kan zich
niet verweren hier
Maar wij mogen toch zelf beslissen op basis waarvan wij iemand wel of niet de winst gunnen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:57 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ja en? Het is dan toch haar gewonnen geld. Of dat van iemand anders die wint. Al geven ze het gelijk uit bij de Mac Donalds meten ze toch lekker zelf weten
Kan hij beter niet doen in mijn ogen want jolien is echt onbetrouwbaarquote:Op maandag 13 maart 2023 14:15 schreef marky het volgende:
[..]
Dat doet hij ook niet daarom is het geen bondje tot de finale maar meer een van week op week.
Wat is het ergste dat er kan gebeuren. Is alleen relevant als hij de PON heeft. Als zij de PON heeft merkt hij snel genoeg of ze eerlijk is. Ik kan haar niet betrappen op het doorvertellen aan de rode kamer dus ze speelt het zelf. Als hij de PON heeft kan hij altijd nog beslissen om haar te informeren als hij haar toch wil nomineren.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan hij beter niet doen in mijn ogen want jolien is echt onbetrouwbaar
Schipperskinderen zitten ook vaak op een internaat.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:54 schreef Donna1000 het volgende:
Een internaat is een school waar de leerlingen niet alleen studeren, maar ook sporten, eten en wonen. Kinderen waarvan de ouders vaak in het buitenland zijn, zitten vaak op een internaat. Zo kunnen deze kinderen rustig onderwijs volgen.
Er is niks mis met een internaat. Mijn vrouw heeft dit 4 jaar gedaan in haar hogere studies., en is er vol lof over.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:21 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Schipperskinderen zitten ook vaak op een internaat.
Volgens mij is Char Ali ook helemaal zat. Geeft gehoorlijk af op hem en ook opmerkingen naar hem toe af en toe.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien vraagt of charlotte op de kist zou gaan. Nee zegt charlotte. Charlotte had twijfel bij ali. Charlotte is blij dat ze kans niet gehad heeft wat lyndsey heeft.
Daar had hij zelf geen invloed op. Hij zou er nooit zelf voor kiezen.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
Bart heeft toch ook 5000 uit de pot gekregen en nu over lyndsey mopperen.
Dit was gewoon dat ze twijfelde of hij het ging doen en jolien twijfelde over of charlotte zou pakkenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij is Char Ali ook helemaal zat. Geeft gehoorlijk af op hem en ook opmerkingen naar hem toe af en toe.
En principieel geeft hij dat niet terugquote:Op maandag 13 maart 2023 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
Bart was niet alleen en had geen idee dat er 5000 te winnen was. Lindsey daarentegen wist het wel en was tegen de 1000 voor een hele week warm water.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
Bwa. Ias had ook 10 K mee. En zo zijn er nog, zoals Chayron, en de rest weet ik niet meer. Iemand nog een update die weet wat er uit de pot is gegraaid ?quote:Op maandag 13 maart 2023 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
Doet hij het terugstorten denk dat wel kanquote:Op maandag 13 maart 2023 15:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daar had hij zelf geen invloed op. Hij zou er nooit zelf voor kiezen.
Liese uit BB 2021 vertelde vaak dat ze op een internaat heeft gezeten wat ze vreselijk vond. Ik denk dat een internaat in Belgie normaler is dan hier in nederland. Hier gaan alleen kinderen die niet thuis kunnen wonen (schipperskinderen en ouders in het buitenland) naar een internaat. Waarom kinderen in Belgie die gewoon thuis wonen, naar een internaat gaan weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:21 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Schipperskinderen zitten ook vaak op een internaat.
Op 3 van de 10 was.iedereen er tegenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:28 schreef czvt het volgende:
[..]
Bart was niet alleen en had geen idee dat er 5000 te winnen was. Lindsey daarentegen wist het wel en was tegen de 1000 voor een hele week warm water.
Jaquelien toch ook 5000. En shayron 5000 voor een vrijstelling en m.a. 1500 voor een telefoontjequote:Op maandag 13 maart 2023 15:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bwa. Ias had ook 10 K mee. En zo zijn er nog, zoals Chayron, en de rest weet ik niet meer. Iemand nog een update die weet wat er uit de pot is gegraaid ?
Een internaat is in België ook vaak een eliteschool voor rijkeluiskinderenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:28 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Liese uit BB 2021 vertelde vaak dat ze op een internaat heeft gezeten wat ze vreselijk vond. Ik denk dat een internaat in Belgie normaler is dan hier in nederland. Hier gaan alleen kinderen die niet thuis kunnen wonen (schipperskinderen en ouders in het buitenland) naar een internaat. Waarom kinderen in Belgie die gewoon thuis wonen, naar een internaat gaan weet ik eigenlijk niet.
Dat is de reinste onzin!quote:Op maandag 13 maart 2023 15:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een internaat is in België ook vaak een eliteschool voor rijkeluiskinderen
Soms goedkoper dan "op kot" te gaan.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:28 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Liese uit BB 2021 vertelde vaak dat ze op een internaat heeft gezeten wat ze vreselijk vond. Ik denk dat een internaat in Belgie normaler is dan hier in nederland. Hier gaan alleen kinderen die niet thuis kunnen wonen (schipperskinderen en ouders in het buitenland) naar een internaat. Waarom kinderen in Belgie die gewoon thuis wonen, naar een internaat gaan weet ik eigenlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |