Kan hij beter niet doen in mijn ogen want jolien is echt onbetrouwbaarquote:Op maandag 13 maart 2023 14:15 schreef marky het volgende:
[..]
Dat doet hij ook niet daarom is het geen bondje tot de finale maar meer een van week op week.
ja ze moet der nu weer inlikken bij hun zeker, zij is echt een vuile gluiperd maar wel alles nadoen wat Lot doet als Lot een zin zegt zacht inzingt gaat Jolien er mee verder, en met alles doet ze Lot na. maar dat heeft ze de hele tijd dal gedaan bij de 1 vriendin achtig doen bij de ander (chiara) doorbrieven en precies hetzelfde anders om en nu doet ze het dus bij bart en jasonquote:Op maandag 13 maart 2023 14:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
voelt zich niet meer zo fijn met mensen uit rood.. vindt het nep aanvoelen.. niet echt had ze het over met jason en bart.
Dat is toepasbaar op heel de kinderkamer.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ze moet der nu weer inlikken bij hun zeker, zij is echt een vuile gluiperd maar wel alles nadoen wat Lot doet als Lot een zin zegt zacht inzingt gaat Jolien er mee verder, en met alles doet ze Lot na. maar dat heeft ze de hele tijd dal gedaan bij de 1 vriendin achtig doen bij de ander (chiara) doorbrieven en precies hetzelfde anders om en nu doet ze het dus bij bart en jason
Tja maar in de slangekuil die het is is ook een verbond met een vijand een die je kan helpen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan hij beter niet doen in mijn ogen want jolien is echt onbetrouwbaar
haha Joyce houdt je in.. (grapje he) kruip me niet daar over het hek heen voor een cursusje etiquettequote:Op maandag 13 maart 2023 14:18 schreef Joyce-43 het volgende:
hoelang blijf je er over doorzagen Jolien dat je poten stinken, dat je het überhaupt zegt ongelofelijk geen gêne he ook met je ruften niet![]()
en geld teveel dat je je schoenen ervoor gaat weggooien ook
Jolien is al vanaf haar eerste week in overlevingsmodus.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ze moet der nu weer inlikken bij hun zeker, zij is echt een vuile gluiperd maar wel alles nadoen wat Lot doet als Lot een zin zegt zacht inzingt gaat Jolien er mee verder, en met alles doet ze Lot na. maar dat heeft ze de hele tijd dal gedaan bij de 1 vriendin achtig doen bij de ander (chiara) doorbrieven en precies hetzelfde anders om en nu doet ze het dus bij bart en jason
ja geen idee of het goed doorgekomen was bij der hoe of wat weet verder ook niet hoe het de bedoeling is ervanquote:Op maandag 13 maart 2023 13:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar het is wel korte termijn denken en nogal dom van Lindsey. Ze weet dat Jason sterk staat en ze heeft geen invloed op wie ernaast komt terwijl ze weet dat Jason sterk staat en de kans dat ze ernaast komt groot is.
Als je alledrie mag nomineren snap ik het (Bart, Jolien en Jason) en dan maakt het niet uit wie er gaat. Nu kan ze er zelf naast komen en bijvoorbeeld ook Charlotte en/of Danny. Dan had ze misschien Jason er niet naast gewild.
Anyway, zoals Jason zegt: als je wilt winnen, moet je ze allemaal verslaan.
Net in de badkamer zei ze tegen Danny dat de kans bestaat er zelf ook op te staan. Ik denk dat ze stiekem denkt dat ze het van Jason kan winnen omdat ze ook won van Ali en Charlotte. Wij weten dat dat een reddingsactie van de febo was.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja geen idee of het goed doorgekomen was bij der hoe of wat weet verder ook niet hoe het de bedoeling is ervan
Internaat.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:38 schreef czvt het volgende:
Heeft Ali ooit in een instelling gezeten? Wat is zijn achtergrond? Weet iemand dat? Die is echt helemaal niet normaal hoor. Weet niets. Kan niets. Zijn talenkennis is ook maar niets. Mocht die BB winnen dat gaat hij resoluut de afgrond in. Die kan geen geld beheren. BB gaat hem nog wat verder in die afgrond duwen. Die moet eruit voor zijn eigen bestwil.
Van alle resterende bewoners denk ik wel dat Jason het beste de geldpot zou kunnen beheren (of Bart). Netjes op een spaarrekening of een beleggingsfondsquote:Op maandag 13 maart 2023 14:38 schreef czvt het volgende:
Heeft Ali ooit in een instelling gezeten? Wat is zijn achtergrond? Weet iemand dat? Die is echt helemaal niet normaal hoor. Weet niets. Kan niets. Zijn talenkennis is ook maar niets. Mocht die BB winnen dat gaat hij resoluut de afgrond in. Die kan geen geld beheren. BB gaat hem nog wat verder in die afgrond duwen. Die moet eruit voor zijn eigen bestwil.
Ik heb het allicht verkeerd verwoord. Een instelling bij ons is geen internaat maar eerder een psychische of mentale instelling. Niets te maken met onderwijs.quote:
ja maar ja hij weet dat hij in BB zit dus jah maar ik deel niets hoor maar mijn tv stond vrij luid vannacht dus ik schrok aardig in de keuken hahahquote:Op maandag 13 maart 2023 14:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja had ik. Ik had hem ook aan Mies gestuurd om te laten zien wat er naast hem in bed gebeurde als ie sliep.
Maar Mies was net slapen, dus heb hem toen weer offline gehaald. Jason vind het zelf niet leuk als het er steeds over gaat dus zet die dingen eigenlijk nooit online. Zal hem op YT nog wel even online zetten maar is niet om verder te delen. Dus een COS exclusive![]()
Bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:43 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik heb het allicht verkeerd verwoord. Een instelling bij ons is geen internaat maar eerder een psychische of mentale instelling. Niets te maken met onderwijs.
nou zou wel moeten ze denkt dat ze een prinses is met alles laten doen voor der enzo en dan aan de andere kant zo goor en vies mens wezen, gaat toch niet echt samen vind ikquote:Op maandag 13 maart 2023 14:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha Joyce houdt je in.. (grapje he) kruip me niet daar over het hek heen voor een cursusje etiquette
Bij Lindsey binnen 2 maanden geld foetsiequote:Op maandag 13 maart 2023 14:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Van alle resterende bewoners denk ik wel dat Jason het beste de geldpot zou kunnen beheren (of Bart). Netjes op een spaarrekening of een beleggingsfondsLindsey of Ali met zoveel geld ? Dat is na een jaar al weg
ja we zien het wel hahaquote:Op maandag 13 maart 2023 14:35 schreef marky het volgende:
[..]
Net in de badkamer zei ze tegen Danny dat de kans bestaat er zelf ook op te staan. Ik denk dat ze stiekem denkt dat ze het van Jason kan winnen omdat ze ook won van Ali en Charlotte. Wij weten dat dat een reddingsactie van de febo was.
die aanname vind ik kan je niet echt maken ja betreft Ali misschien maar waarom zou de rest het niet kunnen? denk als je als 28 jarige nog jonger in Amerika rond loopt en werkt als oppas ( heet anders kom er even niet op) en dan daarvan rond komt en een huisje huurt en gewoon je verblijf bekostigd dan kan je ook wel met geld omgaan hoor dus vind aanname er groot van jequote:Op maandag 13 maart 2023 14:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Van alle resterende bewoners denk ik wel dat Jason het beste de geldpot zou kunnen beheren (of Bart). Netjes op een spaarrekening of een beleggingsfondsLindsey of Ali met zoveel geld ? Dat is na een jaar al weg
Neen, internaat is geschikt voor kinderen van zelfstandige ondernemers (bakker, beenhouwer, ...) Ouders die hard werken en minder tijd hebben voor hun kinderen. Internaat heeft veel voordelen voor de kinderen zelf.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg.
En sommige mensen wonen in het internaat voor het buitengewoon onderwijs.
hoezo waar baseer je dat op ? echt vind dat zulke rare opmerkingen die je totaal niet kunt wetenquote:Op maandag 13 maart 2023 14:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij Lindsey binnen 2 maanden geld foetsie
Dit is een aanname van me inderdaad maar ik heb het gevoel dat Charlotte een deel van de geldpot zou gebruiken om een dure cosmetische behandeling mee te betalen. Ik zou het zonde vinden als ze haar uiterlijk daarmee nog meer verpest (want het is een verslaving als je daarmee al op jonge leeftijd begint) waardoor ik liever het geld naar iemand anders zie gaan. Nogmaals een aanname van mij maar wel iets waar ik rekening mee hou bij het stemmen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die aanname vind ik kan je niet echt maken ja betreft Ali misschien maar waarom zou de rest het niet kunnen? denk als je als 28 jarige nog jonger in Amerika rond loopt en werkt als oppas ( heet anders kom er even niet op) en dan daarvan rond komt en een huisje huurt en gewoon je verblijf bekostigd dan kan je ook wel met geld omgaan hoor dus vind aanname er groot van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |