Ja dat begrijp ik wel.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:54 schreef TheLuckyman het volgende:
Bart en Jason vragen zich af hoe het met Chiara is, en of er al verbetering is in de situatie. Hopen dat BB een keer iets kan laten weten,
Zageventen ?quote:Op maandag 13 maart 2023 10:32 schreef tasebi het volgende:
de twee zageventen zonderen zich weer af van de groep lolmakers ; als die in het dagelijkse leven ook zijn amai voor hun omgeving![]()
![]()
![]()
Iemand die veel zeurt en klaagt... Vertelt Google mij.quote:
als er 1 niet klaagt en zeurt is het Jason welquote:Op maandag 13 maart 2023 11:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Iemand die veel zeurt en klaagt... Vertelt Google mij.
Nou ..dat hoor ik Jason nou juist eigenlijk nooit doen
Heeft zich kritisch uitgelaten over de belachelijke terugkomst van Danny. Net als Grace en Patje.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:44 schreef Kayro het volgende:
Nick kraft.. vraagt zich af waar naomi blijft.
Hij zit voor de stream ???
https://twitter.com/Nick_(...)045isIYRSiSd0YQ&s=19
Daar zaten ze eigenlijk ook wel op te wachten.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:37 schreef TheLuckyman het volgende:
Lange SL inmiddels, dus toch nog een spel deze ochtend waarschijnlijk
of Naomi op bezoek , volgens ik zien passeren heb op twitterquote:Op maandag 13 maart 2023 11:37 schreef TheLuckyman het volgende:
Lange SL inmiddels, dus toch nog een spel deze ochtend waarschijnlijk
Thanks😉quote:Op maandag 13 maart 2023 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft zich kritisch uitgelaten over de belachelijke terugkomst van Danny. Net als Grace en Patje.
Daarom deze joke.
Ik weet niet wat.. maar Jason lijkt er niet helemaal blij meequote:Op maandag 13 maart 2023 12:12 schreef Joyce-43 het volgende:
lyndsey heeft wat gepakt de pon ofzo ? of geld en weg
nee dat zou die met beide opties van mijn kunnen wezenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat.. maar Jason lijkt er niet helemaal blij mee
toen draaide de cam weg en hebben we weer 2 dezelfde streams pfffquote:Op maandag 13 maart 2023 12:17 schreef Monique___ het volgende:
ali vond het een heftige gebeurtenis.
dennie: het is een kans.. er wordt gezegd er zit iets van waarde in voor het verloop van het spel, die zandloper, doet mentaal wat met je
dennie had het ook niet geweten of hij het zou openen of niet...
en hij geeft lindsy geen ongelijk
linds: was niet mijn eerste keur... ze hoorde bb praten; het is een belangrijk wapen, zag de zandloper 1.30 en ging nadenken: wat is belangrijk????
nee daar baalde hij dus ook flink over toen hij op de blauwe kamer zat... mag weer niet met de rest van de spel(len) mee doen...quote:Op maandag 13 maart 2023 12:21 schreef Hoylei het volgende:
Mag hij dus ook weer niet meedoen met het PON spel...?
Bah, ik krijg steeds minder zin om te kijken...quote:Op maandag 13 maart 2023 12:21 schreef Monique___ het volgende:
jaaaa hij zegt het ook in badkamer.. hij is net genomineerd door llindsy
denkt ze nog steeds kans te maken op de overwinning?quote:Op maandag 13 maart 2023 12:24 schreef Hoylei het volgende:
Ik hoop dan iig dat Lindsey ernaast komt te staan.
Snap het wel.. ze zag een kans en pakte die voor een ander het deed...quote:Op maandag 13 maart 2023 12:28 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Bah, ik krijg steeds minder zin om te kijken...
Tuurlijk, ik snap het ook wel, maar ik vind het zo moeilijk om naar die galbak van een Danny en zijn 'harem' te kijken...die gemaakte vrolijkheid...quote:Op maandag 13 maart 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Snap het wel.. ze zag een kans en pakte die voor een ander het deed...
Had nu de mogelijkheid om Jason erop te zetten (heeft ze al eerder aangegeven).
it's al in the game he
quote:Op maandag 13 maart 2023 12:31 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik snap het ook wel, maar ik vind het zo moeilijk om naar die galbak van een Danny en zijn 'harem' te kijken...die gemaakte vrolijkheid...![]()
![]()
Ze zijn echt minder dan een nul.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:31 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik snap het ook wel, maar ik vind het zo moeilijk om naar die galbak van een Danny en zijn 'harem' te kijken...die gemaakte vrolijkheid...![]()
![]()
Kan me niet voorstellen, dat hij op deze manier al die weken een bank overleeftquote:Op maandag 13 maart 2023 12:31 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
![]()
Zo'n grote tegenstelling met Jason, die steeds weer 'genaaid' wordt en toch zoveel mogelijk zichzelf blijft. Wat gun ik de overwinning voor die jongen...Maar ben ook best wel bang dat hij het niet gaat worden.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |