Ja dat begrijp ik wel.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:54 schreef TheLuckyman het volgende:
Bart en Jason vragen zich af hoe het met Chiara is, en of er al verbetering is in de situatie. Hopen dat BB een keer iets kan laten weten,
Zageventen ?quote:Op maandag 13 maart 2023 10:32 schreef tasebi het volgende:
de twee zageventen zonderen zich weer af van de groep lolmakers ; als die in het dagelijkse leven ook zijn amai voor hun omgeving![]()
![]()
![]()
Iemand die veel zeurt en klaagt... Vertelt Google mij.quote:
als er 1 niet klaagt en zeurt is het Jason welquote:Op maandag 13 maart 2023 11:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Iemand die veel zeurt en klaagt... Vertelt Google mij.
Nou ..dat hoor ik Jason nou juist eigenlijk nooit doen
Heeft zich kritisch uitgelaten over de belachelijke terugkomst van Danny. Net als Grace en Patje.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:44 schreef Kayro het volgende:
Nick kraft.. vraagt zich af waar naomi blijft.
Hij zit voor de stream ???
https://twitter.com/Nick_(...)045isIYRSiSd0YQ&s=19
Daar zaten ze eigenlijk ook wel op te wachten.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:37 schreef TheLuckyman het volgende:
Lange SL inmiddels, dus toch nog een spel deze ochtend waarschijnlijk
of Naomi op bezoek , volgens ik zien passeren heb op twitterquote:Op maandag 13 maart 2023 11:37 schreef TheLuckyman het volgende:
Lange SL inmiddels, dus toch nog een spel deze ochtend waarschijnlijk
Thanks😉quote:Op maandag 13 maart 2023 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft zich kritisch uitgelaten over de belachelijke terugkomst van Danny. Net als Grace en Patje.
Daarom deze joke.
Ik weet niet wat.. maar Jason lijkt er niet helemaal blij meequote:Op maandag 13 maart 2023 12:12 schreef Joyce-43 het volgende:
lyndsey heeft wat gepakt de pon ofzo ? of geld en weg
nee dat zou die met beide opties van mijn kunnen wezenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat.. maar Jason lijkt er niet helemaal blij mee
toen draaide de cam weg en hebben we weer 2 dezelfde streams pfffquote:Op maandag 13 maart 2023 12:17 schreef Monique___ het volgende:
ali vond het een heftige gebeurtenis.
dennie: het is een kans.. er wordt gezegd er zit iets van waarde in voor het verloop van het spel, die zandloper, doet mentaal wat met je
dennie had het ook niet geweten of hij het zou openen of niet...
en hij geeft lindsy geen ongelijk
linds: was niet mijn eerste keur... ze hoorde bb praten; het is een belangrijk wapen, zag de zandloper 1.30 en ging nadenken: wat is belangrijk????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |