Ali ¤7 voor de chocola niet vergeten!quote:Op maandag 13 maart 2023 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jaquelien toch ook 5000. En shayron 5000 voor een vrijstelling en m.a. 1500 voor een telefoontje
1500 voor een telefoontje ? Djeezes ! Never.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jaquelien toch ook 5000. En shayron 5000 voor een vrijstelling en m.a. 1500 voor een telefoontje
Charlotte heeft al aangegeven dat het allemaal aan haar lichaam op ging, correcties fillers enz enzquote:Op maandag 13 maart 2023 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die aanname vind ik kan je niet echt maken ja betreft Ali misschien maar waarom zou de rest het niet kunnen? denk als je als 28 jarige nog jonger in Amerika rond loopt en werkt als oppas ( heet anders kom er even niet op) en dan daarvan rond komt en een huisje huurt en gewoon je verblijf bekostigd dan kan je ook wel met geld omgaan hoor dus vind aanname er groot van je
Internaat is tot 18 jaar. Op kot is voor hoger onderwijs.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Soms goedkoper dan "op kot" te gaan.
Echt niet hoor. Mijn vrouw komt niet uit de elite. Gewone arbeiders-ouders. Was gewoon goedkoper dan op kot gaan (in nederland op kamers of zo ???). En vond het veel leuker dan haar eerste jaar op "kot".quote:Op maandag 13 maart 2023 15:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een internaat is in België ook vaak een eliteschool voor rijkeluiskinderen
Ik zie geen geld uit de pot.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat ik eruit opmaak heeft ze voor de kist te openen moeten betalen uit de pot
Correct me if i'm wrong
Hahahaha
Je hebt in hoger onderwijs ook in sommige scholen "peda", is internaat van hogeschool.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:36 schreef czvt het volgende:
[..]
Internaat is tot 18 jaar. Op kot is voor hoger onderwijs.
Was.m.a..die.met zijn zwager.ging.bellen.voor 1500quote:Op maandag 13 maart 2023 15:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
1500 voor een telefoontje ? Djeezes ! Never.
Benieuwd wie hij voor heeft om er uit te flikkeren.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Iemand heeft het licht gezien!
Interessant.
[ twitter ]
Te weinig is onzin als ze eten weggooien en dat gebeurd regelmatig, niet gevarieerd is een ander verhaalquote:Op maandag 13 maart 2023 15:42 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gezeik en gezeur doen ze wel heel veel deze groep. Ga zelf eens iets ondernemen. Al vanaf het begin klagen ze over van alles. Qua eten geef ik ze gelijk dat is te weinig want je ziet dat ze bijna allemaal afgevallen zijn..denk alleen Jason en misschien lyndsey niet
Ja en ze willen van alles feest ,drank bericht van buiten ,film en ga maar door.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:42 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gezeik en gezeur doen ze wel heel veel deze groep. Ga zelf eens iets ondernemen. Al vanaf het begin klagen ze over van alles. Qua eten geef ik ze gelijk dat is te weinig want je ziet dat ze bijna allemaal afgevallen zijn..denk alleen Jason en misschien lyndsey niet
Lynds en charlotte ik heb de reacties gelezenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Benieuwd wie hij voor heeft om er uit te flikkeren.
Lindsey en Charlotte.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Benieuwd wie hij voor heeft om er uit te flikkeren.
Ik vind dat eerlijk gezegd wel meevallen hoor, dat te weinig eten.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:42 schreef Koos1958 het volgende:
Omdat charlotte niet heeft gevraagd gaat het aan hem na zijn nominatie. Wat een. kleinzielig mannetje ook. Is hij soms wezen stappen met de andere puber.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Lindsey en Charlotte.
Zijn verklaring staat eronder.
De weekly basics veranderd elke week, vaak groente, spruitjes zijn vorige week of die week ervoor allemaal weggegooid want die luste niemand . En BB geeft nogal eens feestjes met smeerseltjes en broodjes chips en nootjes , de 1e week was overvloedig in eten, zelfs snoep en chips. dan de week met dat ze zelf mochten koken en bedenken, het valt allemaal reuze mee hoor.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:02 schreef Koos1958 het volgende:
Die koelkast is vol. Maar de hele dag hetzelfde eten en dat al 10 weken lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |