Eunice is dat altijd wel vind ik.. ook kan ze zelf goed tegen kritiek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:49 schreef Aggie46 het volgende:
Eunice is ook recht voor zijn raap tegen Jeff.
Was ze gisteren ook al.
dat is het hequote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eunice is dat altijd wel vind ik.. ook kan ze zelf goed tegen kritiek.
Neemt niet weg dat ze bloed irritant is
Mee eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eunice is dat altijd wel vind ik.. ook kan ze zelf goed tegen kritiek.
Neemt niet weg dat ze bloed irritant is
Gisteren ook tegen Erik na zijn vies spelletje..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mee eens.
Die stem, vreselijk. Maar wel recht voor zijn raap tegen Jeff en dat is goed.
Met JW kan hij goed opschietenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie heeft het méér dan gemiddeld naar zijn zin.. die momenten dattie het niet naar zijn zin heeft uit hij dat passend is het een tyfuslijer![]()
JW en Estertje moesten maar es wat beelden terug horen hoe "Lieve Brave Sjeffie" echt over ze denkt
Hoe kom je daar nou bij, ze zit gewoon aan tafel en is het niet heel erg eens met wat JW en Jeff allemaal aan het oreren zijn en schud af en toe es d'r hoofd. Ze heeft groot gelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:54 schreef Aggie46 het volgende:
Oei...ik denk dat Kim al een beetje teut is.
Zo jammer.
Ik snap het wel, die drinkt zich moed in om de avond een beetje leuk door te komen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:54 schreef Aggie46 het volgende:
Oei...ik denk dat Kim al een beetje teut is.
Zo jammer.
Is nooit goed te praten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:57 schreef Clasientje het volgende:
Nou Jeff dat is geen excuus om Jou vrouwtje verrot uit te schelden.
Blijven zuigen.. het is gewoon echt een heel irritant mens.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is het he
ze kan zo door en door en door gaan
Op schieten, je vergeet de spatiequote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeffie kan met iedereen goed opschieten, vind hijzelf
Esther is koek koek en wat zij zegt moet je niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:57 schreef pingu66 het volgende:
Esther wij zien de kant van Jeff die anderen niet zien
Alle woorden die uit zijn mond komen stinken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Kim gaat met Jeff in discussie ovrr zijn gedrag en de anderen houden nu hun mond.
Jeff: Alles wat ik denk lukt me altijd, daar gaat niemand me in tegen houden.
snap ik, ik zou zo'n analyse van mij door anderen ook wel zat zijn, kim is redelijk goed in doordrammenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:02 schreef Dotteke het volgende:
Hij raakt alweer wat geïrriteerd door Kim
Oh ik dacht dat wit alleen voor Kenzy en Janet was.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
Jeff is van de rode over gegaan op de witte wijn en predikt weer wat een goed jong het wel niet is
Ik moest vanmiddag ook zo om haar lachen.. ze zei dat Martin zo irritant kan zijn. Het is net zo’n kind dat bij zijn moeder die in gesprek is met iemand en dan aan haar jurk blijft trekken en roepen mama mama mama..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:01 schreef greysbones het volgende:
Zoe is eigenlijk het kleine kind dat niet op tijd naar bed wordt gebracht
En dan vindt Kim het een goed gesprekquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Het begint alweer te broeien.. Als Kim wat kritiek uit.
Nou echt. Dit is toch überhaupt een heel raar gesprek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
Kim, Kim, Kim, laat hem toch lekker in zijn sop gaar koken, ga het leuk hebben of doe net alsof je het leuk hebt, maar wel zonder hem.
Jeff zegt al zijn hele leven pik, Kim zegt al haar hele leven maatquote:
Dat pik gedoe de hele tijd.. echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Jeff tegen Kim: Dan ga je je toch lekker schamen pik
Ja hoorhij begint al weer te dreigenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Kim: Dit is wel leuk, ik hoop dat het lukt
Jeff: We zien wel, vooral lekker zo doorgaan
Ja prachtigquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff zegt al zijn hele leven pik, Kim zegt al haar hele leven maat
Ze heeft ook gelijk, maar als ze het een beetje leuk wilt houden vanavond is het niet handig. Beter was ze ergens anders gaan zittenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja prachtig
Maar moet zeggen dat zij hem nu ook wel een beetje uit zit te dagen. Gelijk heeft ze hoor.
Wanda Sas en nog wat anderen wilden vanavond een gele of zelfs rode kaart uitlokken maar als het zo doorgaat hoeven ze niets te doen.. het lost zich vanzelf op.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft ook gelijk, maar als ze het een beetje leuk wilt houden vanavond is het niet handig. Beter was ze ergens anders gaan zitten
wie een kuil graaft voor een anderquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wanda Sas en nog wat anderen wilden vanavond een gele of zelfs rode kaart uitlokken maar als het zo doorgaat hoeven ze niets te doen.. het lost zich vanzelf op.
Dan moet er wel meer drank in, ZureSas en Waffel zijn beide laffe fluisterkutten als het daden aankomt zijn ze pleittequote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wanda Sas en nog wat anderen wilden vanavond een gele of zelfs rode kaart uitlokken maar als het zo doorgaat hoeven ze niets te doen.. het lost zich vanzelf op.
Het is ook vals wat ze willen doen maar als ik Kim en Jeff zo bezig zie dan komt er misschien wel een kaart.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie een kuil graaft voor een ander![]()
wishfull thinking
En eigenlijk denk ik dat ze dat niet voor elkaar krijgen omdat Jeff precies weet hoe ver hij kan gaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
De avond is nog jong en drank komt er zo meteen in overvloed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moet er wel meer drank in, ZureSas en Waffel zijn beide laffe fluisterkutten als het daden aankomt zijn ze pleitte
meestal werkt dit soort dingen averechtsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is ook vals wat ze willen doen maar als ik Kim en Jeff zo bezig zie dan komt er misschien wel een kaart.
Kenzy wilde dat bij Kim gaan uitlokken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En eigenlijk denk ik dat ze dat niet voor elkaar krijgen omdat Jeff precies weet hoe ver hij kan gaan.
Jeff misschien wel maar er is ook nog een Kim..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En eigenlijk denk ik dat ze dat niet voor elkaar krijgen omdat Jeff precies weet hoe ver hij kan gaan.
Dat is wel een beetje het gevoel wat ik erbij krijg ja. Vind het idee leukquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
wishfull thinking
Ik hoop het want dat zou ik echt zielig vinden voor Kim.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
meestal werkt dit soort dingen averechts
eerlijk ik hoop dan op een Sas of Kenziquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het gevoel wat ik erbij krijg ja. Vind het idee leukmaar het is wel een risico.
Die brengt zijn avond waarschijnlijk weer buiten door met achterstevoren een bal in de basket te gooien..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat Erik gewoon naar bed gaat zo![]()
En continu boerenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
Je hoort Kenzi ook de hele tijd hard lachen
Of een Erik, die al 2 bommen heeft verooorzaakt, maar niet verantwoordelijk wil zijn voor zijn daden..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerlijk ik hoop dan op een Sas of Kenzi
Ik gun er Wanda wel één iig..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:17 schreef Alocanda het volgende:
Het maakt mij weinig uit waar de kaarten vallen als er maar vallen.
Als je zo het spel moet winnen. Zegt dat veel over Kenzi.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:15 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Kenzy wilde dat bij Kim gaan uitlokken.
Wat flauwquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:15 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Kenzy wilde dat bij Kim gaan uitlokken.
Ik gun het iedereen in de loods maar dat is denk een te hoopvolle gedachte.quote:
Zoiets kan vaak een goede backfire geven ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
wishfull thinking
nou ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:22 schreef Silves het volgende:
Poppenkast vanavond, hoor ik op de achtergrond..
dat zeg ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:22 schreef pingu66 het volgende:
Met een tandenstoker tussen je tanden peuren aan tafel terwijl anderen nog zitten te eten.
En jij een kaartquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik gun het iedereen in de loods maar dat is denk een te hoopvolle gedachte.
Echt mega goor houdt dan je andere hand ervoor zodat de redt het niet ziet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:20 schreef Sestra666 het volgende:
ik zie Erik en Janet geloof ik met een tandenstoker bezigterwijl er nog mensen eten?
Zowel Erik als Janet zijn viezerikkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:20 schreef Sestra666 het volgende:
ik zie Erik en Janet geloof ik met een tandenstoker bezigterwijl er nog mensen eten?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt mega goor houd dan je andere hand ervoor zodat de redt het niet ziet.
Ze zitten niet echt in een restaurant he?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt mega goor houdt dan je andere hand ervoor zodat de redt het niet ziet.
En kijk even onder je stoel, voor iedereen een kaart!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
En jij een kaarten jij een kaart
en jij een kaart
......
Die heeft ook altijd te veel drank op.. er wordt wat van Jeff gezegd maar Jasper is net zo erg.. bij hem moet ook echt de fles leeg.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft ook al weer een drank kop
Echt wel, hij staat ondertussen Janet te mishandelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft ook al weer een drank kop
Het verschil tussen Jeff en Jappie is dat Jappie niet zo strontvervelend wordt als hij geen alcohol heeftquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heeft ook altijd te veel drank op.. er wordt wat van Jeff gezegd maar Jasper is net zo erg.. bij hem moet ook echt de fles leeg.
Klopt dat is ook een grote zuiper maar het verschil is wel dat hij er nooit om zeurt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heeft ook altijd te veel drank op.. er wordt wat van Jeff gezegd maar Jasper is net zo erg.. bij hem moet ook echt de fles leeg.
Dat hoeft alleen als je in een restaurant zitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten niet echt in een restaurant he?
Dat doe je thuis toch ook als anderen nog eten?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten niet echt in een restaurant he?
Dat is waar.. Jasper is het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het verschil tussen Jeff en Jappie is dat Jappie niet zo strontvervelend wordt als hij geen alcohol heeft
Jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat doe je thuis toch ook als anderen nog eten?
ik had een post getyped ik heb hem weer verwijderdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:28 schreef Deisyy het volgende:
Martin krijgt ook wel een ouwe kop met dat vlasding op zijn bovenlip.
Dat krijg je als je een relatie aangaat in een afgesloten setting waarbij je 24/7 op elkaars lip zit. Want ontsnappen betekent einde programma. Je bent dus eigenlijk verplicht om te blijven lijmen want de enige andere optie is dat de ander definitief vertrekt. Je ziet het ook bij de andere stelletjes waarbij zelfs twee vrouwen zijn weggestuurd vanwege gedoe met hun kerels. We hebben nog geen enkel voorbeeld gezien waarbij er zo'n intensieve band is opgebouwd en de lakens gedeeld worden waarna weer uit mekaar en door met de dagelijkse gang van zaken. In de buitenwereld neem je fysiek afstand van elkaar. Gelukkig voor Jeff is KimD heel kinds smoorverliefd is want ieder ander laat zich neem ik aan nooit zo vernederen/behandelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
Kim, Kim, Kim, laat hem toch lekker in zijn sop gaar koken, ga het leuk hebben of doe net alsof je het leuk hebt, maar wel zonder hem.
Ik wilde net typen dat hij zo meteen weer op het matje moet komen bij Wandaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:30 schreef pingu66 het volgende:
Dat drankhoofd Jappie wordt dadelijk terecht gewezen door Wanda.
En dan morgen ook weer omdat ie dat vandaag niet meer kan herinnerenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:30 schreef pingu66 het volgende:
Dat drankhoofd Jappie wordt dadelijk terecht gewezen door Wanda.
dat heb ik met dat BRO gedoe, we roepen toch ook geen neger ( sorry ik gebruik dat woord nooit)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat pik gedoe de hele tijd.. echt verschrikkelijk![]()
Kim noemde gisteren Moraima ook zo
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan morgen ook weer omdat ie dat vandaag niet meer kan herinneren
Ja maar die moet zich moed indrinken zodat hij later vanavond weer een gele kaart bij iemand uit kan lokken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:32 schreef schizolientje het volgende:
Drinkt Martin nu alcohol?? Zou hij niet meer doen
Is toch wel de basis van een relatie of hoe die überhaupt ontstaat dus je kunt je afvragen waar hun lovestory op gebaseerd isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:06 schreef Dotteke het volgende:
We hebben eindelijk een goed gesprek zegt Kim tegen Jeff
Hij zeikt haar alleen maar af
gelukkig doet hij dat alleen bij mensen op wie hij gek isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar die moet zich moed indrinken zodat hij later vanavond weer een gele kaart bij iemand uit kan lokken.
Cassis zou het moeten zijn..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:32 schreef schizolientje het volgende:
Drinkt Martin nu alcohol?? Zou hij niet meer doen
Ik denk dat je gelijk hebt, in het begin waren mensen jaloers omdat er zoveel stelletjes ontstonden en sommigen "alleen" bleven, maar in principe is dat hun geluk nu.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een relatie aangaat in een afgesloten setting waarbij je 24/7 op elkaars lip zit. Want ontsnappen betekent einde programma. Je bent dus eigenlijk verplicht om te blijven lijmen want de enige andere optie is dat de ander definitief vertrekt. Je ziet het ook bij de andere stelletjes waarbij zelfs twee vrouwen zijn weggestuurd vanwege gedoe met hun kerels. We hebben nog geen enkel voorbeeld gezien waarbij er zo'n intensieve band is opgebouwd en de lakens gedeeld worden waarna weer uit mekaar en door met de dagelijkse gang van zaken. In de buitenwereld neem je fysiek afstand van elkaar. Gelukkig voor Jeff is KimD heel kinds smoorverliefd is want ieder ander laat zich neem ik aan nooit zo vernederen/behandelen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig doet hij dat alleen bij mensen op wie hij gek is
zoe zal wel de sjaak zijn
Zo praten ze dus ook tegen anderen maar ook tegen elkaar en je krijgt er braakneigingen van zo hersenloos komt het overquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff zegt al zijn hele leven pik, Kim zegt al haar hele leven maat
Dit houdt volgens mij ook geen stand buitenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is toch wel de basis van een relatie of hoe die überhaupt ontstaat dus je kunt je afvragen waar hun lovestory op gebaseerd is
Zal zich zelf ook best rot gevoeld hebben dat hij zich weer zo heeft laten gaan, dat toegeven is een ander verhaalquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff lijkt weer beter in z'n vel te zitten.. kletst weer ... kijkt anders uit z'n ogen.
Dronken? of zo van ik flikt het maar weer zonder mijn best te doen of een algemene sorry te zeggen tegen de groep..tja hoop niet op een delerium vanavond of morgen als de fles leeg is..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff lijkt weer beter in z'n vel te zitten.. kletst weer ... kijkt anders uit z'n ogen.
Nee hoor, hij schaamt zich er helemaal niet voor zei hij net tegen Kimquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zal zich zelf ook best rot gevoeld hebben dat hij zich weer zo heeft laten gaan, dat toegeven is een ander verhaal
Nee, niet dronken.. helder. Vanmiddag keek hij alleen maar boos.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Dronken? of zo van ik flikt het maar weer zonder mijn best te doen of een algemene sorry te zeggen tegen de groep..tja hoop niet op een delerium vanavond of morgen als de fles leeg is..
* Li0nHeart gaat maar weer naar de slaapkamer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen moet weer op de slaapkamer blijven als ze gaan opbouwen. Wat is dat toch voor kinderachtig gedoe steeds
Nou helder zal hij niet meer zijn na een sloot rood en nu witte wijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, niet dronken.. helder. Vanmiddag keek hij alleen maar boos.
Dat zeg ik, toegeven is een ander verhaal, dat zal hij niet doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, hij schaamt zich er helemaal niet voor zei hij net tegen Kim
tis een verrassing dotquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen moet weer op de slaapkamer blijven als ze gaan opbouwen. Wat is dat toch voor kinderachtig gedoe steeds
En lopend nu met een fles bier..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou helder zal hij niet meer zijn na een sloot rood en nu witte wijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Magnetisch dansvloer:misschien heel stom heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hoe werkt dat is dat echt magnetisch of?Thinking is difficult, that’s why most people judge
nu allemaal in het witquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
Nou dar gaan ze weer zich mooi maken om samen een feestje te vieren alle krullen en make up wordt er weer bijgehaald. En ze zagen er allemaal al netjes en opgedirkt uit
hij woord schaamte krijgt hij niet uit zijn strotquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, hij schaamt zich er helemaal niet voor zei hij net tegen Kim
Beweegt op de beweging van je voeten ga ik vanuit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien heel stom he
maar hoe werkt dat is dat echt magnetisch of?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Magnetisch dansvloer:Oh dat is wel leuk😁SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is weer helemaal nieuw nu hij zijn biljartje heeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val van m'n stoel af .. ik zie JW werken.
Magnetisch zegt wat over de wijze van aansluiten, soort van klikken en gaan idee (als ik me niet vergis)..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien heel stom he
maar hoe werkt dat is dat echt magnetisch of?
Anders hebben ze sinds kort een super mooie tafel met een groen laken waar veel flessen op kunnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is geen hout meer voor een bar, dus ik geloof dat er nu van tafelbladen een bar wordt gemaakt.
[ afbeelding ]
Werken?? Commanderen lijkt t meer op.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val van m'n stoel af .. ik zie JW werken.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Anders hebben ze sinds kort een super mooie tafel met een groen laken waar veel flessen op kunnen.
Ja, het duurde niet zo lang.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Werken?? Commanderen lijkt t meer op.
Ik denk met een kleine aanpassing aan dit programma dat je al een Utopia achtig programma kunt neer zetten. Wat meer vrijheden geven, dat ze dingen mogen ondernemen. Een ideale/idealistische samenleving uit het niets opbouwen is gebleken niet te werken. Maar het samenleven en samen ondernemen lukte wel en maakte het programma ook leuk want er gebeurde van alles. Allerlei mini ondernemingen onder 1 dak en daarbij kwamen nog eens evenementen. Het spel element zou ik er uit halen want dat werkt niet, je krijgt nu wat knullige opdrachten wat de gemiddelde lage school nog niet eens ontstijgt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:00 schreef Clasientje het volgende:
Als dit progamma in eind augustus stopt hoop ik zo dat Utopia weer terug komt ik vind het heerlijk hoe ze dan weer van een lege plek weer alles opbouwen ik geniet ervan😁
die flightcases zullen ze wel niet mogen misbruikenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:03 schreef Hoempah het volgende:
Die bar is zo hoog ze konden net zo goed die kisten gebruiken waar de dansvloer in zit.
die hebben ze gehuurdquote:
och ja babel , dus die loper ligt er zo maarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hebben ze gehuurd
alles wat er nu is hebben ze gehuurd
Babs ice en kenzi
er moest een rode loper van Babs
Dan begint het voor ons pasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:06 schreef OmaJacky het volgende:
Ze zullen wel om 11 uur klaar zijn met opbouwen en dan hebben ze nog een uurtje muziek en dan is t afgelopen.
feest vanaf 9 dacht ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:06 schreef OmaJacky het volgende:
Ze zullen wel om 11 uur klaar zijn met opbouwen en dan hebben ze nog een uurtje muziek en dan is t afgelopen.
Heftig als GJ dadelijk weer door de poort stapt, Kijken hoe Babette gaat reageren.quote:
En nog in Zwart/Wit tot 4 uur zonder geluid blijven rondhangenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:06 schreef OmaJacky het volgende:
GJ is uit het spel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:08 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Heftig als GJ dadelijk weer door de poort stapt, Kijken hoe Babette gaat reageren.
dit is wat JW jaren heeft gedaan met licht en geluidquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:08 schreef spapaars het volgende:
Met dat opbouwen lijkt het dat het vooraf allemaal is uitgelegd.
Waarom?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hadden wij dan al geweten denk ik via de socials.
Denk het moment dat er oud deelnemers bij komen pas in de laatste week/weken misschien een optie is om te doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom?
Denk dat ze niets mochten zeggen.
dit is allemaal bedacht door de bewoners zelfquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom?
Denk dat ze niets mochten zeggen.
geld was opquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:12 schreef Hoempah het volgende:
Had er even een trap bij gehuurd. Dat geklim op die tafels...
dan mag het van zo hard gaan regenen dat MADAM hare rode loper doorweekt isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is allemaal bedacht door de bewoners zelf
babs wilde een rode loper
Misschien ook deze ½ jaar feest.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het moment dat er oud deelnemers bij komen pas in de laatste week/weken misschien een optie is om te doen.
Zegt ook niets, ze bezoeken allemaal kamer 5, en wij weten meestal niet wat daar wordt besproken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is allemaal bedacht door de bewoners zelf
babs wilde een rode loper
Babs wilde er ook lampjes bijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zegt ook niets, ze bezoeken allemaal kamer 5, en wij weten meestal niet wat daar wordt besproken.
Ice zei 9 tot 12quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:18 schreef Sestra666 het volgende:
poppenkast zei iemand eerder en dat is het![]()
voor 2uur durend feestje?
Kunnen de oudjes ook met de voetjes op de vloerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
waarom zou je de bank aan de dansvloer zetten??
Anders zitten de oudjes zo apartquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
maar echt hequote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kunnen de oudjes ook met de voetjes op de vloer
Ze blijven er ook maar stukken aan bouwenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ben eerder benieuwd wanneer hij af is...
ik gok dat een aantal dat prettiger vindt ivm de muziekquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:24 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Anders zitten de oudjes zo apart
Maar hij staat wel heel dichtbij ja
Lekker allemaal bij elkaar geen groepjes. Is beter voor ons.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar echt he
zet die banken gewoon weer in de hoek waar ze net stonden
Dan hou je 't een beetje compact ook denk ik, anders staat alles wel heel ver uit elkaar. 't Is ook niet dat ze met 100 man zijn of zo.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
Zit wat in jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:25 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Lekker allemaal bij elkaar geen groepjes. Is beter voor ons.
Alleen dat zwarte broekje er onder. Had dan een witte genomenquote:
wit valt juist meer op dan een donkere kleurquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen dat zwarte broekje er onder. Had dan een witte genomen
De split in haar jurk loopt tot haar bilspleetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jappie moet hangplek hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:28 schreef HopScotch het volgende:
Die 'bar' had toch veel kleiner gekund.
Het zwarte broekje komt er onder vandaag, ziet er echt niet mooi uitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
wit valt juist meer op dan een donkere kleur
Ja is wel een hele hoge split, vind dat zo armoedig om er dan zo zwart broekje onder te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De split in haar jurk loopt tot haar bilspleet
ik gebruikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:29 schreef Clasientje het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een foto kan plaatsen ik heb zo'n grappige foto gezien met eunice en Jan-Willem en Esther op de achtergrond via Facebook alleen ik weet niet hoe ik het hier plaats😁
die is echt te leukquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:29 schreef Clasientje het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een foto kan plaatsen ik heb zo'n grappige foto gezien met eunice en Jan-Willem en Esther op de achtergrond via Facebook alleen ik weet niet hoe ik het hier plaats😁
A dat zwarte broekje moet uit want die zie je er doorheen schijnen en de pijpjes komen ook onder de split uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Moraima er ook mooi uitzien. Met haar figuur en de jurk die janet voor haar heeft gemaakt
Ja mijn idee, ziet er niet uit zoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
A dat zwarte broekje moet uit want die zie je er doorheen schijnen en de pijpjes komen ook onder de split uit.
Sorry vind die jurk er niet uitzien maakt hij echt een betsy turfquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Moraima er ook mooi uitzien. Met haar figuur en de jurk die janet voor haar heeft gemaakt
Ja inderdaad, ik bedoelde dat ze zich misschien verrijken hoe lang de opbouw is en er minder tijd is voor muziek en dansen.quote:
je ze hadden natuurlijk de opdrachtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik bedoelde dat ze zich misschien verrijken hoe lang de opbouw is en er minder tijd is voor muziek en dansen.
Dat is zo’n correctie broekje.. ze had de jurk van de week aan om te passen en toen zei ze dat ze er er ander ondergoed onder moest doen omdat je een string ziet zitten maar dat vond ik toch mooier..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
ow wendy heeft er een wielrenbroekje onder
Dan weet je dat het feest isquote:
ik zou het broekje er ook onder aan houdenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is zo’n correctie broekje.. ze had de jurk van de week aan om te passen en toen zei ze dat ze er er ander ondergoed onder moest doen omdat je een string ziet zitten maar dat vond ik toch mooier..
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:37 schreef D. het volgende:
Die dansvloer, is dat een verdienopdacht of eliminatie?
De planning was ook anders en ze zouden genoeg tijd hebben maar ze kregen gisteren ineens te horen dat er een opdracht tussen zou komen.. nu komen ze in tijdnood..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik bedoelde dat ze zich misschien verrijken hoe lang de opbouw is en er minder tijd is voor muziek en dansen.
ze moesten in k1 of k2 omkledenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:37 schreef Ambrine het volgende:
Wanda is haar make-up aan het doen op het bed van Jasper. Rare plek.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:36 schreef engine het volgende:
Erik gaat nog een error krijgen van die vloer.
Denk dat ze wel wat langer door mogen gaan dan 12.00 uurquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
De planning was ook anders en ze zouden genoeg tijd hebben maar ze kregen gisteren ineens te horen dat er een opdracht tussen zou komen.. nu komen ze in tijdnood..
24 uurs opdrachtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:37 schreef D. het volgende:
Die dansvloer, is dat een verdienopdacht of eliminatie?
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat ze wel wat langer door mogen gaan dan 12.00 uur
de muziek moet in ieder geval uit om 12quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat ze wel wat langer door mogen gaan dan 12.00 uur
Beetje flauwquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
de muziek moet in ieder geval uit om 12
dat is wat rupie of kenzi straks zei
Tot nu toe hebben ze altijd zelf de bar gemaakt.. ze hebben zich nu waarschijnlijk vergist in het hout wat ze voor andere dingen gebruiken nu?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
eigenlijk is het ook raar
huur je van alles maar geen bar
geen idee waar dat hout is geblevenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben ze altijd zelf de bar gemaakt.. ze hebben zich nu waarschijnlijk vergist in het hout wat ze voor andere dingen gebruiken nu?
Nou, in dit tempo gaat dat zuipen en seks nog even durenquote:
Staat dat op de agenda?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, in dit tempo gaat dat zuipen en seks nog even duren
Ahh dat zie ik nu ook ja. Weet niet of Erik dat zelf wel gezien heeft. De rest van de vloer is compleet nu.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:41 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Niet echt vind ik. Dat laatste paneel valt steeds uit
Op die van engine wel, voor de bewoners van de loods danquote:
Oh vandaar. Wist ik niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moesten in k1 of k2 omkleden
omdat ze anders de loods al kunnen zien
9 uur beginnenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zie veel mensen druk bezigquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
9 uur beginnenstrakke planning van Kenzi heb ik begrepen
Liefst voor middernachtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die van engine wel, voor de bewoners van de loods dan
Babette loopt nog in zwartquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
9 uur beginnenstrakke planning van Kenzi heb ik begrepen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee waar dat hout is gebleven
Kenzi staat al klaar bij de loperquote:
Als ie werkt welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:42 schreef D. het volgende:
Kunnen ze nu dadelijk Smooth Criminal dansen?
Zag net dat het een magnetische dansvloer is
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |