Dat krijg je als je een relatie aangaat in een afgesloten setting waarbij je 24/7 op elkaars lip zit. Want ontsnappen betekent einde programma. Je bent dus eigenlijk verplicht om te blijven lijmen want de enige andere optie is dat de ander definitief vertrekt. Je ziet het ook bij de andere stelletjes waarbij zelfs twee vrouwen zijn weggestuurd vanwege gedoe met hun kerels. We hebben nog geen enkel voorbeeld gezien waarbij er zo'n intensieve band is opgebouwd en de lakens gedeeld worden waarna weer uit mekaar en door met de dagelijkse gang van zaken. In de buitenwereld neem je fysiek afstand van elkaar. Gelukkig voor Jeff is KimD heel kinds smoorverliefd is want ieder ander laat zich neem ik aan nooit zo vernederen/behandelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
Kim, Kim, Kim, laat hem toch lekker in zijn sop gaar koken, ga het leuk hebben of doe net alsof je het leuk hebt, maar wel zonder hem.
Ik wilde net typen dat hij zo meteen weer op het matje moet komen bij Wandaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:30 schreef pingu66 het volgende:
Dat drankhoofd Jappie wordt dadelijk terecht gewezen door Wanda.
En dan morgen ook weer omdat ie dat vandaag niet meer kan herinnerenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:30 schreef pingu66 het volgende:
Dat drankhoofd Jappie wordt dadelijk terecht gewezen door Wanda.
dat heb ik met dat BRO gedoe, we roepen toch ook geen neger ( sorry ik gebruik dat woord nooit)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat pik gedoe de hele tijd.. echt verschrikkelijk![]()
Kim noemde gisteren Moraima ook zo
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan morgen ook weer omdat ie dat vandaag niet meer kan herinneren
Ja maar die moet zich moed indrinken zodat hij later vanavond weer een gele kaart bij iemand uit kan lokken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:32 schreef schizolientje het volgende:
Drinkt Martin nu alcohol?? Zou hij niet meer doen
Is toch wel de basis van een relatie of hoe die überhaupt ontstaat dus je kunt je afvragen waar hun lovestory op gebaseerd isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:06 schreef Dotteke het volgende:
We hebben eindelijk een goed gesprek zegt Kim tegen Jeff
Hij zeikt haar alleen maar af
gelukkig doet hij dat alleen bij mensen op wie hij gek isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar die moet zich moed indrinken zodat hij later vanavond weer een gele kaart bij iemand uit kan lokken.
Cassis zou het moeten zijn..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:32 schreef schizolientje het volgende:
Drinkt Martin nu alcohol?? Zou hij niet meer doen
Ik denk dat je gelijk hebt, in het begin waren mensen jaloers omdat er zoveel stelletjes ontstonden en sommigen "alleen" bleven, maar in principe is dat hun geluk nu.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een relatie aangaat in een afgesloten setting waarbij je 24/7 op elkaars lip zit. Want ontsnappen betekent einde programma. Je bent dus eigenlijk verplicht om te blijven lijmen want de enige andere optie is dat de ander definitief vertrekt. Je ziet het ook bij de andere stelletjes waarbij zelfs twee vrouwen zijn weggestuurd vanwege gedoe met hun kerels. We hebben nog geen enkel voorbeeld gezien waarbij er zo'n intensieve band is opgebouwd en de lakens gedeeld worden waarna weer uit mekaar en door met de dagelijkse gang van zaken. In de buitenwereld neem je fysiek afstand van elkaar. Gelukkig voor Jeff is KimD heel kinds smoorverliefd is want ieder ander laat zich neem ik aan nooit zo vernederen/behandelen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig doet hij dat alleen bij mensen op wie hij gek is
zoe zal wel de sjaak zijn
Zo praten ze dus ook tegen anderen maar ook tegen elkaar en je krijgt er braakneigingen van zo hersenloos komt het overquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff zegt al zijn hele leven pik, Kim zegt al haar hele leven maat
Dit houdt volgens mij ook geen stand buitenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is toch wel de basis van een relatie of hoe die überhaupt ontstaat dus je kunt je afvragen waar hun lovestory op gebaseerd is
Zal zich zelf ook best rot gevoeld hebben dat hij zich weer zo heeft laten gaan, dat toegeven is een ander verhaalquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff lijkt weer beter in z'n vel te zitten.. kletst weer ... kijkt anders uit z'n ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |