nou ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:22 schreef Silves het volgende:
Poppenkast vanavond, hoor ik op de achtergrond..
dat zeg ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:22 schreef pingu66 het volgende:
Met een tandenstoker tussen je tanden peuren aan tafel terwijl anderen nog zitten te eten.
En jij een kaartquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik gun het iedereen in de loods maar dat is denk een te hoopvolle gedachte.
Echt mega goor houdt dan je andere hand ervoor zodat de redt het niet ziet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:20 schreef Sestra666 het volgende:
ik zie Erik en Janet geloof ik met een tandenstoker bezigterwijl er nog mensen eten?
Zowel Erik als Janet zijn viezerikkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:20 schreef Sestra666 het volgende:
ik zie Erik en Janet geloof ik met een tandenstoker bezigterwijl er nog mensen eten?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt mega goor houd dan je andere hand ervoor zodat de redt het niet ziet.
Ze zitten niet echt in een restaurant he?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt mega goor houdt dan je andere hand ervoor zodat de redt het niet ziet.
En kijk even onder je stoel, voor iedereen een kaart!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
En jij een kaarten jij een kaart
en jij een kaart
......
Die heeft ook altijd te veel drank op.. er wordt wat van Jeff gezegd maar Jasper is net zo erg.. bij hem moet ook echt de fles leeg.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft ook al weer een drank kop
Echt wel, hij staat ondertussen Janet te mishandelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft ook al weer een drank kop
Het verschil tussen Jeff en Jappie is dat Jappie niet zo strontvervelend wordt als hij geen alcohol heeftquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heeft ook altijd te veel drank op.. er wordt wat van Jeff gezegd maar Jasper is net zo erg.. bij hem moet ook echt de fles leeg.
Klopt dat is ook een grote zuiper maar het verschil is wel dat hij er nooit om zeurt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heeft ook altijd te veel drank op.. er wordt wat van Jeff gezegd maar Jasper is net zo erg.. bij hem moet ook echt de fles leeg.
Dat hoeft alleen als je in een restaurant zitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten niet echt in een restaurant he?
Dat doe je thuis toch ook als anderen nog eten?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten niet echt in een restaurant he?
Dat is waar.. Jasper is het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het verschil tussen Jeff en Jappie is dat Jappie niet zo strontvervelend wordt als hij geen alcohol heeft
Jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat doe je thuis toch ook als anderen nog eten?
ik had een post getyped ik heb hem weer verwijderdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:28 schreef Deisyy het volgende:
Martin krijgt ook wel een ouwe kop met dat vlasding op zijn bovenlip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |