wie een kuil graaft voor een anderquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wanda Sas en nog wat anderen wilden vanavond een gele of zelfs rode kaart uitlokken maar als het zo doorgaat hoeven ze niets te doen.. het lost zich vanzelf op.
Dan moet er wel meer drank in, ZureSas en Waffel zijn beide laffe fluisterkutten als het daden aankomt zijn ze pleittequote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wanda Sas en nog wat anderen wilden vanavond een gele of zelfs rode kaart uitlokken maar als het zo doorgaat hoeven ze niets te doen.. het lost zich vanzelf op.
Het is ook vals wat ze willen doen maar als ik Kim en Jeff zo bezig zie dan komt er misschien wel een kaart.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie een kuil graaft voor een ander![]()
wishfull thinking
En eigenlijk denk ik dat ze dat niet voor elkaar krijgen omdat Jeff precies weet hoe ver hij kan gaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
De avond is nog jong en drank komt er zo meteen in overvloed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moet er wel meer drank in, ZureSas en Waffel zijn beide laffe fluisterkutten als het daden aankomt zijn ze pleitte
meestal werkt dit soort dingen averechtsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is ook vals wat ze willen doen maar als ik Kim en Jeff zo bezig zie dan komt er misschien wel een kaart.
Kenzy wilde dat bij Kim gaan uitlokken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En eigenlijk denk ik dat ze dat niet voor elkaar krijgen omdat Jeff precies weet hoe ver hij kan gaan.
Jeff misschien wel maar er is ook nog een Kim..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En eigenlijk denk ik dat ze dat niet voor elkaar krijgen omdat Jeff precies weet hoe ver hij kan gaan.
Dat is wel een beetje het gevoel wat ik erbij krijg ja. Vind het idee leukquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
wishfull thinking
Ik hoop het want dat zou ik echt zielig vinden voor Kim.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
meestal werkt dit soort dingen averechts
eerlijk ik hoop dan op een Sas of Kenziquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het gevoel wat ik erbij krijg ja. Vind het idee leukmaar het is wel een risico.
Die brengt zijn avond waarschijnlijk weer buiten door met achterstevoren een bal in de basket te gooien..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat Erik gewoon naar bed gaat zo![]()
En continu boerenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
Je hoort Kenzi ook de hele tijd hard lachen
Of een Erik, die al 2 bommen heeft verooorzaakt, maar niet verantwoordelijk wil zijn voor zijn daden..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerlijk ik hoop dan op een Sas of Kenzi
Ik gun er Wanda wel één iig..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:17 schreef Alocanda het volgende:
Het maakt mij weinig uit waar de kaarten vallen als er maar vallen.
Als je zo het spel moet winnen. Zegt dat veel over Kenzi.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:15 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Kenzy wilde dat bij Kim gaan uitlokken.
Wat flauwquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:15 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Kenzy wilde dat bij Kim gaan uitlokken.
Ik gun het iedereen in de loods maar dat is denk een te hoopvolle gedachte.quote:
Zoiets kan vaak een goede backfire geven ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
wishfull thinking
nou ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:22 schreef Silves het volgende:
Poppenkast vanavond, hoor ik op de achtergrond..
dat zeg ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:22 schreef pingu66 het volgende:
Met een tandenstoker tussen je tanden peuren aan tafel terwijl anderen nog zitten te eten.
En jij een kaartquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik gun het iedereen in de loods maar dat is denk een te hoopvolle gedachte.
Echt mega goor houdt dan je andere hand ervoor zodat de redt het niet ziet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:20 schreef Sestra666 het volgende:
ik zie Erik en Janet geloof ik met een tandenstoker bezigterwijl er nog mensen eten?
Zowel Erik als Janet zijn viezerikkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:20 schreef Sestra666 het volgende:
ik zie Erik en Janet geloof ik met een tandenstoker bezigterwijl er nog mensen eten?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt mega goor houd dan je andere hand ervoor zodat de redt het niet ziet.
Ze zitten niet echt in een restaurant he?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt mega goor houdt dan je andere hand ervoor zodat de redt het niet ziet.
En kijk even onder je stoel, voor iedereen een kaart!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
En jij een kaarten jij een kaart
en jij een kaart
......
Die heeft ook altijd te veel drank op.. er wordt wat van Jeff gezegd maar Jasper is net zo erg.. bij hem moet ook echt de fles leeg.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft ook al weer een drank kop
Echt wel, hij staat ondertussen Janet te mishandelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft ook al weer een drank kop
Het verschil tussen Jeff en Jappie is dat Jappie niet zo strontvervelend wordt als hij geen alcohol heeftquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heeft ook altijd te veel drank op.. er wordt wat van Jeff gezegd maar Jasper is net zo erg.. bij hem moet ook echt de fles leeg.
Klopt dat is ook een grote zuiper maar het verschil is wel dat hij er nooit om zeurt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heeft ook altijd te veel drank op.. er wordt wat van Jeff gezegd maar Jasper is net zo erg.. bij hem moet ook echt de fles leeg.
Dat hoeft alleen als je in een restaurant zitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten niet echt in een restaurant he?
Dat doe je thuis toch ook als anderen nog eten?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten niet echt in een restaurant he?
Dat is waar.. Jasper is het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het verschil tussen Jeff en Jappie is dat Jappie niet zo strontvervelend wordt als hij geen alcohol heeft
Jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat doe je thuis toch ook als anderen nog eten?
ik had een post getyped ik heb hem weer verwijderdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:28 schreef Deisyy het volgende:
Martin krijgt ook wel een ouwe kop met dat vlasding op zijn bovenlip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |