Dat zeker, maar vind het te toevallig dat hij op moment van gezellig eten en straks zuipen zijn slechte buienjas uitgetrokken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hij vraagt wel om deze reactie, hij gedraagt zich als een snotneus maar in deze situ moet JW even uitkijken
Ik denk dat het wel goed is dat juist JW het zegt want Jeff heeft wel iets met opa.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hij vraagt wel om deze reactie, hij gedraagt zich als een snotneus maar in deze situ moet JW even uitkijken
de andere tafel is niet heel gezellig??quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:45 schreef Charmian het volgende:
opvallend dat s1 en 2 al enige tijd op dezelfde tafels is gericht
Ja hem tegenspreken mag natuurlijk niet. Al denk ik dat hij van JW wel veel kan hebben..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:42 schreef Chanel5 het volgende:
ojeeee ga nog even door JW en je hebt hem weer zover
Ja proberen steeds de boventoon te halen..Doet ze me te vaak dat iedereen verplicht alles moet aanhoren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoe heeft niet heel veel inbreng nu
rattelt maar wat
ja, apart hè? Net alsof hij twee gezichten heeft....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeker, maar vind het te toevallig dat hij op moment van gezellig eten en straks zuipen zijn slechte buienjas uitgetrokken.
hij is 1 van de organisatoren, dan is dat toch niet zo gek?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:45 schreef Chanel5 het volgende:
Isaac loopt weer even rond als het baasje, vraagt of alles naar wens is?
Ik denk dat hij tegen JW het lef niet heeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hem tegenspreken mag natuurlijk niet. Al denk ik dat hij van JW wel veel kan hebben..
Ooo is dat zo, dat wist ik niet. Ik heb niets gezegd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij is 1 van de organisatoren, dan is dat toch niet zo gek?
I dunno, het k3-kliekje zeg maarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
de andere tafel is niet heel gezellig??
Bas? de bleke utopiaguy?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:46 schreef greysbones het volgende:
Babs vind Tiano op Bas lijken
nee ook niet
Niet qua uiterlijk toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:46 schreef greysbones het volgende:
Babs vind Tiano op Bas lijken
nee ook niet
zal wel qua karakter zijn dan?quote:
Ja Jeff kan echt intens genietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |