gezelligquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:40 schreef Seattle het volgende:
Het is eigenlijk wel heel erg: ze zitten gewoon al een half jaar van hun fakking leven in een loods met mensen aan wie ze veelal een hekel hebben
En dan nu gourmetten
Kan ik ook altijd om lachen.. Marciano geeft hem dan op een rustige manier adviezen en Martin kan hem dan wel wat doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano is een stuk leuker nog, ik moet vooral grinniken om zijn reacties op Martin, hij behandelt hem als een kleine jongen
eensquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb niets met Janet en begrijp ook niet dat iedereen haar zo leuk vindt.. ik vind het een koude tante met weinig emotie en empathie.. ik hoop niet dat zij de winnaar wordt.
Bind ik ook hoor, Moraima is een leuk mens, maar het ze voegt maar weinig toe, behalve af en toe de mensen laten lachen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, ze is wel een heerlijk mens maar voor het spel vind ik niet dat ze het verdiend om te winnen
Volgens mij heb ik dat nog niet eerder gezienquote:
kan hij die snor niet over zijn hele lichaam laten groeien dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:39 schreef greysbones het volgende:
Nu matin die snor heeft lijkt zijn bovenlip te verdwijnen
het laatste feestquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nog niet eerder gezien
Waarschijnlijk tot de drank weer op isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als die knopen voor hem werken, prima. Maar ik vraag me af voor hoelang.
Marciano trekt dan een nurks hoofd en geeft zijn ongezouten meningquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik ook altijd om lachen.. Marciano geeft hem dan op een rustige manier adviezen en Martin kan hem dan wel wat doen
Nee ze hadden speciaal zijn favoriete drankje besteld. Geen idee meer wat dat is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nog niet eerder gezien
JW doet het goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
Wauw JW durft wel tegen Jeff
Of hij 30 is of een kleuter met zijn gedrag
Ik gun het haar echt.. ik denk ook dat het bij haar goed terecht komt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, ze is wel een heerlijk mens maar voor het spel vind ik niet dat ze het verdiend om te winnen
zoe heeft niet heel veel inbreng nuquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:42 schreef Silves het volgende:
Zooi altijd tussen andermans gesprekken invallen..blijven naam roepen totdat ze luisteren...
hij vraagt wel om deze reactie, hij gedraagt zich als een snotneus maar in deze situ moet JW even uitkijkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
Van 32 zei ie. Toen zei Jeff ik ben 30quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
snellequote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
Die bovenlip van Martin, hij doet me aan iemand denken nu, maar ik weet nog niet wie
JW en de rest van de tafel zei ook dat de hele groep er last van had gehad.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hij vraagt wel om deze reactie, hij gedraagt zich als een snotneus maar in deze situ moet JW even uitkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |